دسترسی برخی کاربران ایرانی از شب گذشته به سایت خارجی یوتیوب ممکن شده است.

  • ۱۲:۴۳

دسترسی برخی کاربران ایرانی از شب گذشته به سایت خارجی یوتیوب ممکن شده است




به گزارش ایسکانیوز از آخرین ساعات شب گذشته تا امروز برخی کاربران ایرانی امکان دسترسی به سایت خارجی یوتیوب را پیدا کردند.

این درحالی است که یوتیوب یک سایت خارجی اشتراک گذاری فیلم است که تاکنون در ایران فیلتر بوده است.

دسترسی بدون فیلتر به سایت یوتیوب با واکنش هایی از سوی کاربران در شبکه های اجتماعی مجازی همراه بوده و همچنان این موضوع در هاله ای از ابهام وجود دارد که آیا این سایت واقعا رفع فیلتر شده یا دسترسی کاربران بدون فیلتر شکن صرفا یک اشکال در سرورهاست.

این گمانه زنی ها درحالی است که عده ای توافقات نهایی هسته ای و لغو تحریم ها علیه ایران را از دلایل برداشتن فیلتر این سایت عنوان کرده اند.

طبق نظر کارشناسان سیستم فیلترینگ روی پهنای باند اینترنت که وارد کشور می شود از طریق تجهیزات مختلفی اعمال می شود و ممکن است در مقطعی به دلایل فنی این تجهیزات با مشکلاتی همراه باشند و این موضوع به صورت اتفاقی دسترسی برخی کاربران را به بعضی از سایتهای فیلتر شده، فراهم کند.

با این وجود محمدرضا فرنقی زاد، مدیر کل روابط عمومی وزارت ارتباطات در این باره گفته است: وزارت ارتباطات در این زمینه نقشی نداشته و برنامه ای مبنی بر رفع فیلتر از یوتیوب را در دستور کار ندارد.

میم ی
با سلام

ختم جمعی قرآن کریم به نیت شهدای مدافع حرم

دوستانی که تمایل دارند در این طرح شرکت کنند و در ثواب معنوی آن سهیم باشند جزء انتخابی خود را به همراه نام و نام خانوادگی در قسمت نظرات ثبت کنند.ضمنا کسانی که مایلند تا حزب و یا صفحه ای از قران رو بخونند همون قسمتی که خودشون مایلند رو انتخاب کنند و برامون بفرستند تا نامشون رو ثبت کنیم.

http://molazemaneharam313.blog.ir/
از دور اول ختم قرآن مجید تنها 4 جز باقی مانده است که تکمیل آن همت شما رو می طلبد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan