معرفی بازی ایرانی والیبال مدرن

  • ۱۳:۰۶



آشنایی با گیم پلی بازی

کلیات:
در طراحی بخش گیم پلی، مکانیک ها طوری طراحی شده است که امکان پیشرفت در آن ها وجود داشته باشد.به عبارت دیگر هرکس بیشتر تمرین کند قوی تر است.
بخش تمرین بازی محل مناسبی برای تمرین کردن است و باانجام بازی دوستانه می توانید توانایی های خود را آزمایش کنید اگر با آمادگی بالایی رسیدید حالا وقت آن است که با تبم ملی خود جام ها را فتح کنید.

در کل سعی این بازی بر این است تا رفت و برگشت های کم که یکی از ضعف های والیبال واقعی است اصلاح شود. در بازی والیبال مدن ما شاهد رفت و بر گشت های بیشتری هستیم، که به جذابیت بازی اظافه می کند.
در زیر هر بخش از بازی به صورت کلی توضیح داده شده است.

سرویس:
برای زدن سرویس سه ویژگی قد بازیکن،قدرت سرویس و دقت سرویس در زدن یک سرویس خوب نقش بسزایی دارند.برای زدن سرویس ابتدا به میزان دلخواه قدرت را پر می کنید سپس با گرفتن جهت مورد نظر و نگه داشتن آن سرویس زده می شود به این نکته توجه کنید که هرچه دکمه ی جهت را بیشتر نگه دارید توپ بیشتر جهت می گیرد و امکان بیرون رفتن توپ نیز بیشتر می شود.
در این بازی سه نوع سرویس :ساده با ارتفاع بالا،موجی و پرشی وجود دارد که می توانید بر اساس قدرت بازیکن و توانایی های خود یکی را انتخاب کنید.

دریافت:
دریافت در این بازی یک عمل نیمه اتوماتیک می باشد یعنی شما باید بازیکن را به محل فرود توپ برسانید. اگر قبل از رسیدن توپ به زمین بازیکن را به محل مورد نظر برسانید خود بازبکن به صورت اتوماتیک توپ را دریافت می کند.
برای رساندن بازیکن به محل فرود توپ دو حالت دستی و اتوماتیک قرار دارد. در حالت اتوماتیک با نگه داشتن یک دکمه بازیکن به سمت محل فرود توپ می رود که در این حالت سرعت حرکت بازیکن کمتر می شود ولی در حالت دستی باید با استفاده از جهت ها بازیکن را به محل فرود توپ رساند که سرعت حرکت بازیکن بیشتر از حالت دستی است. در حالت دستی شما هر توپی را می توانید دریافت کنید ولی در حالت اتوماتیک نباید انتظار داشته باشید که هر توپی را دریافت کنید.

پاس:
بعد از این که دریافت انجام شد پاسور به صورت اتوماتیک به محل پاس دادن می رود وظیفه شما پر کردن میزان پاس و جهت پاس می باشد.هر چه شما پاس را بیشتر پر کنید ارتفاع پاس داده شده بالا می رود در نتیجه تشخیص محل پاس برای مدافعین حریف راحت تر می شود و مهاجمین خود را به دردسر می اندازید و اگر پاس را کم پر کنید ارتفاع پاس پایین تر می رود و مهاجم شما فقط می تواند توپ را رد کند.
برای دادن یک پاس خوب به وظعیت مهاجمان خود و مدافعن حریف نیز باید توجه کنید.اگر فرصت را مناسب دیدید با یک جای خالی نیز میتوانید تماشاگران را به وجد بیاورد.
داسشتن یک پاسور خوب برای بردن بازی میتواند به شما کمک زیادی کند.

آبشار:
برای زدن آبشار شما کافیست میزان دلخواه قدرت آبشار را پر کنید.همچنین منطقه ای که می خواهید اسپک بزنید را مشخص کنید، هر چه بیشتر قدرت را پرکنید احتمال بیرون رفتن توپ نیز بالا می رود.
اگر هنگام اسپک با مدافین حریف روبرو شدید دو راه پیش رو دارید یا جای خالی بیندازید یا با قدرت توپ را به دست آن ها بکوبید.انتخاب با شماست.

دفاع:

قدرت دفاع بازیکنان شما در دفاع روی تور تاثیر دارد.ولی مهمترین چیز فهمین جهت پاس است.
برای دفاع ابتدا تعداد مدافین را مشخص می کنید دو یا سه مدافع. وقتی محل پاس را فهمیدید به سمت آن بروید و دکمه دفاع را بزنید. اگر خواستید می توانید دست مدافین را کمی بخوابانید تا مطمئن شوید توپ در زمین حریف می خوابد.

علاوه بر موار بالا میتوان به استرس بازیکن، آمادگی تیم(در بخش تیم ملی من)،قد و سرعت بازیکن اشاره کرد که روی عملکرد بازیکن در هر بخش تاثیر خاص خود را می گذارد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan