سیمرغ شهر : تاریخ انشار آلبوم معجزه بهنام صفوی

  • ۱۵:۵۰

سیمرغ شهر : تاریخ انشار آلبوم معجزه بهنام صفوی


آلبوم «معجزه» با صدای «بهنام صفوی» هشتم اردیبهشت منتشر می‌شود
موسیقی ما – تاریخ انتشار جدیدترین اثر «بهنام صفوی» منتشر شد. این خواننده آلبوم «معجزه» را روز هشتم اردیبهشت به مخاطبانش ارائه خواهد کرد. این مجموعه به تهیه‌کنندگی شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» تهیه شده و از سوی شرکت پخش «دنیای هنر» روانه پیشخوان فروشگاه‌ها می‌شود. بهنام صفوی در این آلبوم سیزده قطعه‌ای با جمعی از چهره‌های سرشناس موسیقی پاپ همکاری کرده و شنیده‌ها حکایت از آن دارد که فضای این مجموعه نسبت به آثار گذشته او تفاوت دارد.

«بهروز صفاریان»، دکتر «افشین یداللهی»، «روزبه بمانی»، «معین راهبر»، «مهران عباسی»، «مریم اسدی»، «محمد کاظمی» و «بهنام کریمی» برخی از چهره‌هایی هستند که در معجزه با صفوی همکاری کرده‌اند.

از سوی دیگر این خواننده قرار است که روز 31 اردیبهشت اولین کنسرت آلبوم معجزه را برگزار کند. این برنامه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و به تهیه‌کنندگی شرکت اکسیر نوین روی صحنه می‌رود. بلیت‌فروشی کنسرت بهنام صفوی هم از امروز دوم اردیبهشت و از طریق سایت «اکسیر کنسرت» آغاز می‌شود. این دومین کنسرت او در تهران به همراه ارکستر جدیدش خواهد بود و اولین اجرای این گروه پاییز سال گذشته در برج میلاد تهران برگزار شد.

بهنام صفوی چندی پیش گفتگوی مفصل ویدئویی با سایت «موسیقی ما» درباره جزئیات آلبوم جدید و کنسرت آینده‌اش داشت که نسخه متنی آن را از اینجا بخوانید و نسخه ویدئویی گفتگو با این خواننده را از اینجا می‌توانید ببینید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan