سیمرغ شهر :آغاز فصل تازهGame of Thrones

  • ۱۳:۱۵

سیمرغ شهر :آغاز فصل تازه

Game of Thrones


لیت جدیدی به اسپاتیفای (Spotify) اضافه شده است که توسط آن، شخصیت شما را در سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) تخمین می‌زند. سازندگان این قابلیت در اسپاتیفای، هر شخصیت بازی و تاج و تخت را به یک سبک موسیقی نسبت داده‌اند.

به گزارش کافه سینما به نقل از دیجی کالا، برای مثال، کسانی که موسیقی پاپ مثل «ویتنی هیوستن» (Whitney Houston) گوش می‌دهند، ممکن است شخصیت‌شان «سرسی لنیستر» باشد. در حالی که اگر «لنرد اسکنرد» (Lynyrd Skynyrd) گوش کنید، شخصیت‌تان شوهر سرسی، یعنی «رابرت» انتخاب می‌شود. «تایرون لنیستر» هم خودش را به هنگام خواندن آن همه کتاب، با گوش دادن به موسیقی جاز مشغول نگه داشته است.

اگر نرم‌افزار اسپاتیفای را ندارید و هنوز هم می‌خواهید شخصیت‌تان در Game of Thrones را بر اساس سلیقه‌ی موسیقی‌تان انتخاب کنید، اسپاتیفای این امکان را از طریق وب هم فراهم کرده است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan