سیمرغ شهر || آیدا ماهینی دلیل اصلی توقیف فیلم ارادتمند نازنین , بهاره , تینا +عکس های آیدا ماهینی

  • ۱۵:۴۵

توقیف فیلم

آیدا ماهینی

یکی از مدلهای معروف ایرانی به خاطر قد و زیبایی چهره توانست خیلی زود جای را بین مدلهای ایرانی باز کند . اما ماجرای آیدا ماهینی به مدل بودن ختم نمی شود بلکه یکی از بازیگران اصلی فیلم آقای کاهانی به نام نازنین , بهاره , تینا تبدیل شد .

آیدا ماهینی در کنار بازیگران بزرگی همچون مهناز افشار و طناز طباطبایی ایفای نقش کرد . اما فیلم هیچ وقت اکران نشد .

فیلم ارادتمند: نازنین، بهاره، تینا، آخرین ساخته عبدالرضا کاهانی حتی با اصلاحات هم مجوز اکران نخواهد گرفت. تهیه کننده این فیلم اماهنوز این خبر را از سوی شورای پروانه نمایش به او نداده اند و یک خبرگزاری برای خودش و احتمالا با صحبت با یکی از اعضای این شورا آن را منتشر کرده است. سعید خانی اما امیدوار است هرچه زودتر از شورای پروانه نمایش به او خبری بدهند تا تکلیف خودش و فیلمش را بداند و برای اقدامات بعدی تصمیم بگیرد.

توقیف فیلم

البته از همان روزهای ابتدای شروع کار ساخت این فیلم و با تصاویری که از آن منتشر میشد، حدس این مسأله که احتمالا فیلم در اکران به مشکل خواهد خورد، سخت نبود. مهناز افشار، طناز طباطبایی و آیدا ماهیانی سه بازیگر اصلی فیلم جدید کاهانی هستند که »داستان زندگی سه پیردختر با خاستگاه های مختلف اجتماعی را روایت می کنند که از درد بی شوهری رنج می برند و به همین دلیل با حضور در مهمانی ها و گعده های مختلف سعی می کنند از مردان انتقام بگیرند.

اما مشکلی که باعث عدم دریافت پروانه نمایش این فیلم شده است، چیست؟ آیا به محتوای فیلم ربط دارد یا درباره بازیگرها مشکلی پیش آمده؟ خانی پاسخ به این سؤالها را هم منوط به اعلام خبر قطعی رد فیلم در شورای نمایش میداند و میگوید: »فعال در این باره حرفی نمیزنم. اول باید ببینم فیلم واقعاً رد شده یا خیر بعد درباره این مسائل صحبت می کنم«.

آیدا ماهینی

آیدا ماهینی دلیل اصلی توقیف فیلم

مسأله ای که از همان تصاویر ابتدایی منتشر شده از فیلم برداشت می شد حضور یک نابازیگر در کنار دو بازیگر مطرح و اصلی این فیلم بود که خیلی زود خبرگزاری ها خبر از مدل بودن این بازیگر جدید دادند. همان روزها جست وجوی نام این بازیگر در اینستاگرام صحت این ادعا را تأیید میکرد. عکس هایی از این بازیگر در کسوت مدل وجود داشت که زیر تمام آنها کامنتی مشابه به چشم می خورد: »لطفاً این عکس را پاک کنید«. البته که آن کامنت نتیجه هم داد و تقریباً تمامی سوابق آیدا ماهیانی به عنوان مدل از اینستاگرام پاک شد اما با این وجود نکته ای که این روزها به گوش میرسد این است که مشکل اصلی فیلم عبدالرضا کاهانی نه سیاه نمایی و گفتن حرف های سیاسی بلکه استفاده از این بازیگر به عنوان یکی از نقش های اصلی فیلمش است. مسأله ای که عوامل فیلم هیچ علاقه ای برای صحبت درباره آن ندارند و میگویند تا شورای پروانه نمایش خبر قطعی رد فیلم را ندهد، هیچ صحبتی درباره آن نمی کنند.

در ادامه عکسهای از مدلینگ آیدا ماهینی را ملاحظه می کنید

آیدا ماهینی
ماجرای توقیف فیلم به خاطر آیدا ماهینی + عکسهای جنجالی
آیدا ماهینی
ماجرای توقیف فیلم به خاطر آیدا ماهینی + عکسهای جنجالی
آیدا ماهینی
ماجرای توقیف فیلم به خاطر آیدا ماهینی + عکسهای جنجالی
آیدا ماهینی
ماجرای توقیف فیلم به خاطر آیدا ماهینی + عکسهای جنجالی
آیدا ماهینی
ماجرای توقیف فیلم به خاطر آیدا ماهینی + عکسهای جنجالی
آیدا ماهینی
ماجرای توقیف فیلم به خاطر آیدا ماهینی + عکسهای جنجالی
آیدا ماهینی


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan