راز سلامتی و تناسب اندام ستاره های مشهور هالیودی | حاشیه های جذاب بازیگران هالیود

  • ۱۹:۵۹


اهمیت سلامتی ، سلامتی

زمانیکه هنرمندان و ستارگان هالیوودی را می بینم به خاطر داشتن اندام زیبا و متناسب آنها را تحسین می کنیم، این هنرمندان به سلامتی خود اهمیت زیادی می دهند به همین دلیل راز سلامتی آنها را با شما در میان خواهیم گذاشت.

راز سلامتی و تندرستی ستاره ها از زبان خودشان

 برای داشتن اندامی متناسب و زیبا کافیست که از مصالح خوبی استفاده کنید.مانند ساختمان سازی که هرچقدر مصالح خوب  محکمی به کار برده می شود همانقدر محکم و پایدار بوده ،ساختمان بدن نیز احتیاج به مقاوم سازی داشته تا زیبا و جذاب به نظر برسد.بنابر این اگر می خواهید عضلات شما مانند هنرپیشه های هالیوود قوی و محکم باشد از ورزش و رژیم غذایی مناسب غافل نشوید. بن افلک و جنیفر آنیستون از جمله افرادی هستند که با اصول ساختمانی و اهمیت سلامتی آشنایی دارند و می دانند که سوخت مورد نیاز بدن شان را از چه منابعی تهیه کنند. با آنها همراه شوید و از سبک زندگی سالم شان الگو بگیرید. 

راز تناسب اندام بن افلک

شاید وقتی بن افلک را می بینید تصورش را هم نمی کنید که ممکن است عاشق غذاهای گیاهی و سفیده تخم مرغ باشد اما این هنرپیشه به رژیم غذایی اش اهمیت زیادی می دهد و سعی می کند برای حفظ تناسب اندامش پروتئین زیادی مصرف کند. رژیم غذایی بن افلک 5 هزار کالری انرژی دارد. البته این، به این معنا نیست که کالری دریافتی روزانه بدنش زیاد است. نگاهی به قد و هیکلش بیندازید و البته بدانید که در طور روز به اندازه کافی فعالیت دارد تا کالری های دریافتی را بسوزاند. در واقع برای داشتن اندامی مناسب توجه به تغذیه اهمیت زیادی دارد و بن افلک هم از این نکته مهم غافل نیست.

 اهمیت سلامتی در ستارگان هالیوودی

رژیم غذایی بن افلک 


برای داشتن ماهیچه هایی قوی و عضلانی بن افلک روزانه 250 گرم پروتئین مصرف می کند و البته پنج وعده غذایی در رژیم روزانه اش دیده می شود و البته میز غذای این هالیوودی سرشار از غذاهای سالمی مانند سفیده تخم مرغ، املت، موز، اسموتی پروتئین، سیب زمینی، مرغ کبابی، بادام، گردو، اسفناج، بروکلی، لوبیا سبز و... است. شاید بن افلک هم مثل خیلی از ما گاهی دلش بخواهد به غذاهای چرب و شیرین ناخنک بزند اما خوب می داند که برای حفظ تناسب اندامش توجه به این سبک زندگی اهمیت زیادی دارد.  

کارگردان فیلم آرگو به شما می گوید که از سبک زندگی و تغذیه اش راضی است و این شیوه به او کمک کرده تا از داشتن بدنی متناسب و سلامت جسمانی اش خوشحال و راضی باشد.  او پنج تا شش روز در هفته را به ورزش اختصاص می دهد و تمرینات روزانه اش سه تا چهار ساعت طول می کشد. تمرینات ورزشی بن افلک شامل ورزش های هوازی و قدرتی است که روی عضله سازی تاکید دارد.


یوگا و اسپینینگ  عشق جنیفر آنیستون عاشق

بعضی از خانم ها جنیفر آنیستون را تحسین می کنند و البته گاهی هم سرزنش. تحسین آنها به خاطر این است که جنیفر آنیستون یک ورزشکار حرفه ای است و تمرینات روزانه را با جدیت دنبال می کند. سرزنش هم دلیلش این است که از براد پیت جدا شده است! به هر حال زندگی هر فردی به خودش مربوط است و ما هم وارد جزئیات رابطه و تجزیه و تحلیل دلایل جدا شدن آنها نمی شویم. اما سبک زندگی و سلامت جنیفر آنیستون جای صحبت دارد. شاید باورتان نشود که آنیستون در حال حاضر 46 سال دارد. 

اینجاست که بعضی ها می گویند:«واقعا خوب مونده ها!» اما این جوانی و شادابی آنیستون داستانی دارد. وقتی یک خانم 46 ساله معمولی را می بینید شاید به دلیل نزدیک شدن به سن یائسگی، مصرف غذاهای چرب و پرکالری و البته کاهش تحرک شاداب نباشد و چین و چروک های ریز و درشتی روی صورتش دیده شود. اما آنیستون می گوید که همواره برای داشتن تناسب اندام تلاش می کند و بازوهای قدرتمند و حجیمی دارد. او می گوید حداقل سه روز در هفته تمریناتش را دنبال می کند. 

 اهمیت سلامتی در ستارگان هالیوودی  

سبک ورزشی مورد علاقه جنیفر آنیستون


مربی تناسب اندام او مندی اینگبر است که سال هاست برای جنیفر برنامه ورزشی می نویسد. در حال حاضر برنامه تمرینات ورزشی جنیفر آنیستون شامل 20 تا 25 دقیقه اسپینینگ است و به دنبال آن 45 دقیقه یوگا انجام می دهد و یک یوگی حرفه ای است! این برنامه، مخصوص یک روز است. برنامه ورزشی او برای روز بعد این است که حدود 40 دقیقه با دوچرخه ثابت ورزش می کند و البته اسپینینگ و تردمیل هم در برنامه دارد. 

نکته جالب در مورد این هالیوودی این است که حتی در سفر هم از برنامه ورزشی عقب نمی ماند. خودش معتقد است که ورزش و مدیتیشن به کاهش استرس هایش کمک می کند و وقتی در هتل تمرینات مراقبه و آرامش بخشی را انجام می دهد، آرامش بیشتری به دست می آورد و این موضوع سبب می شود که بهتر بتواند نقش های سخت و پیچیده را اجرا کند و اجازه ندهد که استرس و نگرانی ها بر کار و موفقیت هایش تاثیر بگذارد.  مربی او می گوید که جنیفر برای تقویت عضلات بازو از مدیسن بال (یک نوع توپ ورزشی که سنگین است) استفاده می کند. 

شما هم می توانید چنین تمریناتی را دنبال کنید. البته اگر مبتدی هستید به جای مدیسن بال می توانید از توپ های دیگری مانند توپ فوتبال استفاده کنید. توپ را با دو دست بالای سرتان نگه دارید. سپس درحالی که دست های تان کاملا کشیده است و آرنج تان خم نشده توپ را تا روی سینه پایین آورده و دوباره بالا ببرید. مندی اینگبر می گوید که این تمرین جنیفر برای مبتدی ها مفید است و البته در کنار آن باید تمرینات با وزنه را هم دنبال کنند تا بازوهای قوی تری داشته باشند. 


اعتراف غم انگیز تیلور سویفت

تیلور سویفت به هوادارانش گفت که این روزها کمی ناراحت است و اعتراف غم انگیزی برایشان دارد. او گفته که مادرش سرطان دارد اما رازداری این دختر قابل تحسین است چون فاش نکرده که سرطان مادرش چیست. به هر حال انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی سبب شده که هواداران این خواننده برای مادر 57 ساله اش ناراحت شوند و کمی غصه بخورند. 

درباره جزئیات این بیماری اطلاعاتی در دسترس نیست اما همین قدر می دانیم که تیلور جریان را برای هوادارانش این طور توضیح داده است:«متاسفانه می خواهم خبری را با شما در میان بگذارم که کاش مجبور به گفتن آن نبودم. اما این خبر اهمیت زیادی دارد و همان طور که می دانید من عادت دارم که همیشه خبر های مهم زندگی خود را با شما در میان بگذارم. معمولا هنگامی که در زندگی من اتفاقی رخ می دهد اول آنها را ارزیابی کرده و با توجه به احساسات خودم در مورد آنها موزیک می سازم و شما بعدا آن را می شنوید. الان موضوع در مورد خانواده من است و فکر کردم که باید شما نیز این موضوع را بدانید. مادرم به بیماری سرطان مبتلا شده و از این مساله ناراحتم.»

  اهمیت سلامتی در ستارگان هالیوودی


اما روند تشخیص این سرطان داستان جالبی دارد. تیلور در این باره هم حرف هایی دارد:«در کریسمس امسال به عنوان کادوی کریسمس از مادرم درخواست کردم که برای رفع نگرانی من و اطمینان از سلامتی او خود را به دکتر معرفی کند و یک چکاپ کامل انجام دهد. او قبول کرد و رفت تا دکتر او را معاینه کند. اما نتیجه آزمایشات نشان داد که او دچار سرطان شده است.»

 تیلور در این روز های سخت کنار مادر خود ایستاده است و از طرفداران خود نیز می خواهد سلامت والدین خود را مورد بررسی قرار داده و همواره نگران حال آنها باشند.  تیلور این طور ادامه می دهد:«مایلم که جزئیات مربوط به شرایط و درمان مادرم شخصی بماند. درخواست مادرم این بود که به شما بگویم باتوجه به مشغله والدین تان مراقب آنها باشید و تشویق شان کنید تا برای چکاپ نزد پزشک بروند تا اگر به بیماری مبتلا هستند فرصت این را داشته باشند که در همان مراحل ابتدایی آن را شناسایی کرده و راحت تر با آن مبارزه کنند و اگر مشکلی وجود نداشت حداقل خیال شما راحت می شود که آنها در سلامت کامل به سر می برند و جای هیچ نگرانی نیست. از اینکه این همه نگران من و خانواده ام هستید بسیار تشکر می کنم. امیدوارم و دعا می کنم هیچ وقت شما چنین خبری دریافت نکنید.»

تیلور سویفت و برادر 23 ساله اش دو فرزند آندرا و اسکات سویفت هستند. از نوع سبک و رفتار این خواننده کاملا مشخص است که تیلور ارتباط تنگاتنگی با مادر خود دارد. او در این باره در سال 2008 به مجله آمریکن کانتری نت ورک گفته است:«من و مادرم واقعا به هم نزدیک هستیم. او همیشه مانند یک دوست همراه من بوده است. در دوران دبیرستان و راهنمایی مواقعی بود که من دوستان زیادی در کنار خود نمی دیدم اما مادرم همیشه در کنار من بود.»




راز زیبایی اسکارلت جوهانسون چیست؟

اسکارلت جوهانسون ستاره ی 30 ساله ای که تناسب اندام و زیبایی قابل توجهی دارد پرده از راز این زیبایی و جوانی پوست خود برداشت.

 اسکارلت جوهانسون یکی از بازیگران هالیوودی است که بیشتر حضورهایش در رسانه ها با چهره ای تقریبا طبیعی و با ارایش کم همراه است جال راز این چیست که او پوستی جوان و زیبا دارد؟

او در مصاحبه اش با style .com گفت :جوانی و زیبایی پوستم را با کمک چند نکته ی طبیعی و ساده حفظ می کنم.

 

سرکه سیب

سرکه سیب تنها لوسیون اسکارلت جوهانسون

1-سرکه سیب را همیشه در کنار لوازم آرایش و لوسین های پاک کننده دارم و در حقیقت برای پاک کردن صورتم از هیچ لوسیونی به جز سرکه سیب استفاده نمی کنم. 

2- کرم های نرم کننده روی میز آرایش من جایی ندارند. این شاید به نظرتان عجیب باشد و بگویید که بدون نرم کردن پوست خشک و چروک می شود . این نظر درست است اما نه به واسطه ی نرم کننده های شیمیایی بلکه با روغن های طبیعی.

 3- هرگز و هرگز با آرایش به خواب نمیروم. خوابیدن با آرایش یعنی از بین بردن جوانی و شادابی پوست صورت در یک جمله.

 4- قانون نوشیدن 8 الی 10 لیوان آب در طول شبانه روز را رعایت می کنم.

 اسکارلت جوهانسون

سبک ورزشی اسکارلت جوهانسون برای تناسب اندام

 اسکارلت جوهانسون برای تناسب اندام چه می کند؟

این بازیگر زن هالیوود روز 90 دقیقه ورزش می کند. تا حدد ممکن برای انجام فعالیت های شخصی اش پیاده روی می کند و به انجام حرکات کششی علاقه ی بسیاری دارد و همین را راز داشتن امادگی جسمانی در فیلم هایی همچون مرد آهنی 2 می داند.




راز تناسب اندام و زیبایی بازیگران زن هالیوود

راز تناسب اندام بازیگران هالیوود ، تناسب اندام

راز تناسب اندام و جوانی طولانی مدت بازیگران زن هالیوودی همیشه یکی از سوالات اکثر خانم هایی است که به تناسب اندام و زیبایی پوست خود اهمیت میدهند که دراین بخش با آنها خواهید شد.

بازدید : 57,622 نفر

راز تناسب اندام و جوانی طولانی مدت بازیگران زن هالیوودی همیشه یکی از سوالات اکثر خانم هایی است که به تناسب اندام و زیبایی پوست خود اهمیت میدهند که دراین بخش با اصول اصلی آشنا خواهید شد.

چطور است که همیشه بازیگران زن هالیوود تناسب اندام و جوانی خود را حفظ می کنند؟ آیا همه چیز مربوط به انجام جراحی های زیبایی است یا اینکه آنها از قوانین خاصی در این راه استفاده می کنند؟ 

نمی توان گفت زیبایی و تناسب اندام آنها بدون قانون و روش های علمی به دست می آید چرا که آنها خیلی بیشتر از آنچه که ما فکرش را هم بکنیم به سلامت و زیبایی خودشان اهمیت می دهند.

در مصاحبه ای که با همسر دیوید بکهام انجام شده بود او بالاخره رازهای کلی و مهم این تناسب اندام را بیان کرد که در ادامه برایتان خواهیم گفت.

برای تناسب اندام:

آنها از نوشابه - غذاهای فرآوری شده - فست فودها و گوشت های قرمز تا حد امکان در رژیم غذایی شان استفاده نمی کنند. رژیم غذایی دریایی و سبزیجات اصل مهم در برنامه غذایی آنهاست. آنها از آب و آبلیمو برای سم زدایی بدنشان استفاده می کنند که در این میان مشهور ترین رژیم انها رژیم آبلیمو است.

رژیم آبلیمو چگونه است؟

دو قاشق غذاخوری آب لیموی تازه با دو قاشق غذاخوری شیره افرا و یک دهم قاشق چایخوری فلفل قرمز و 10 تا 14 اونس آب مخلوط کنید و هر روز 6 تا 8 لیوان از این مخلوط بنوشید . هر روز عصر یک تا دوقاشق چایخوری نمک بدون ید را در یک چهارم لیوان آب حل کنید و آن را بنوشید .

برای نتیجه ی بهتر و تناسب اندام و لاغری سریع :

مصرف آبلیمو همراه با فلفل قرمز باعث شل شدن رسوبهای روی دیواره روده بزرگ می شود و آنها را برای از بین ر


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan