جنجال سیگار کشیدن مهران در نشست خبری فیلم ساعت 5 عصر | حاشیه های سینمای ایران

  • ۱۰:۲۳

ماجرای سیگار کشیدن مهران مدیری در نشست خبری!!!+ تصاویر

سیگار کشیدن مهران مدیری در نشت خبری حاشیه سازی کرد!!

مهران مدیری که این روزها با برنامه دورهمی از شبکه نسیم میهمان آخر هفته خانواده های ایرانی است در نشست خبری فیلم جدیدش با روشن کردن سیگار حاشیه ساز شد .مهران مدیری در نشست خبری فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» از جزئیات این فیلم و همچنین موضوع آن که یک سوژه تلخ است، سخن گفت، البته ین نشست بی حاشیه هم نبود !

جزئیات نشست فیلم ساعت 5 عصر و رفتار حاشیه ساز مهران مدیری

 این نشست در هتل هما با حضور مهران مدیری و اصحاب رسانه برگزار شد.  مهران مدیری در ابتدای این نشست درباره چگونگی رسیدن به سوژه «ساعت 5 عصر» گفت:من 8 سال بود که تصمیم داشتم فیلم سینمایی بسازم اما هر بار به دلایلی نمی شد. دوستان پیشنهادهای وسوسه برانگیزی می دادند اما با این وجود باز هم نمی شد که بسازم ولی در نهایت امسال تصمیم گرفتم در دو ماهی که برنامه «دورهمی» ضبط نمی شود یک فیلم سینمایی بسازم.

قصه درباره فردی است که در شرایطی قرار می گیرد و از 7 صبح تا 5 عصر درگیر ماجرایی می شود و باید تا 5 عصر امضای آخر را دریافت کند. سلسله اتفاقاتی که شاید در طول روز برای هر فردی انجام شود با یک داستان غلو شده به تصویر کشیده می شود. این فرد کاملاً مبادی آداب، تحصیلکرده و مهربان است که نقش آن را سیامک انصاری بازی می کند.

وقتی مهران مدیری سیگار می کشد

 مهران مدیری که چند سالی است سیگار می کشد در این نشست هم طاقت نیاورد و جلوی خبرنگاران سیگار کشید، هنوز علت اصلی از هدف و نیت وی برای این عمل بیان نشده است !

نقش مهران مدیری در فیلم «ساعت 5 عصر»

 وی درباره بازی خودش در نقش اصلی فیلم سینمایی 5 عصر گفت:قطعاً من بازی کنم جذاب تر خواهد بود اما فیلم و هدایت کار بسیار سخت است و نمی توان هم بازی کرد و هم کارگردانی.


مهران مدیری در نشست خبری "ساعت پنج عصر"، همان فیلم سینمایی که قرار است بسازد، اعلام کرد: در این فیلم تهران را مثل یک تیمارستان بزرگ می بینیم. سیامک انصاری نقش اصلی و اول مارکت سرمایه گذار این فیلم است. به گزارش سینما، او همچنین با خبر دستمزد سی میلیونی‌اش برای دورهمی در رسانه‌ها، شوخی کرد: «چرا شایعه درست می کنید دستمزد من شصت میلیون است»! اما نگفت حالا که این خبر را تکذیب می‌کند، رقم دستمزد واقعی‌اش برای برنامه‌اش از تلویزیون دولتی چه قدر است. مدیری همچنین درباره اینکه با توجه به ساخت «در حاشیه» نظرش درباره  پرونده پزشکی عباس کیارستمی چیست گفت: علاوه «در حاشیه» در «دورهمی» هم بخشی درباره پزشکان داشتیم که تلویزیون صلاح ندانست پخش بشود. من حرف هایم را در «در حاشیه» زده ام و بعید است دیگر سراغ این سوژه بروم. او همچنین اعلام کرد: از سال آینده نگارش کتاب چهار جلدی زندگینامه ام را آغاز می کنم که برش چهل و چند ساله از تاریخ ایران شامل زندگی اجتماعی، فرهنگی ، جنگ و هنر است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan