کار ساسان انصاری و پرسپولیس به جدایی کشید | جدایی رسمی ساسان انصاری از پرسپولیس به دلیل نیکمت نشینی

  • ۱۳:۴۱
 جدایی رسمی ساسان انصاری از پرسپولیس به دلیل نیکمت نشینی
نتیجه تصویری برای ساسان انصاری

هافبک تهاجمی فصل گذشته فولاد خوزستان بعد از حضور در جمع پرسپولیس با توجه به نیمکت نشینی تصمیم گرفت از جمع این تیم جدا شود.

ساسان انصاری که در 4 بازی اخیر لیگ برتر از سوی برانکو ایوانکوویچ در برنامه های تاکتیکی این تیم قرار نگرفته بود، در نهایت تصمیم گرفت از جمع پرسپولیس جدا شود و فوتبال خود را در جایی ادامه دهد که فرصت بازی به او برسد.

او امروز با حضور در باشگاه، جلسه ای یک ساعته با مسوولان این تیم برگزار کرد و در نهایت موفق شد رضایتنامه اش بعد از فسخ قرارداد دریافت کند.

انصاری بعد از جدایی از این تیم خطاب به هواداران گفت: شرمنده هوادارانی شدم که در این مدت به خوبی پذیرای من بودم و مورد لطف آنها قرار گرفتم. دوست داشتم بتوانم برای این تیم که قلبا دوستش داشتم کاری کنم اما فرصت نشد در این شرایط در خدمت آنها باشم. مطمئن باشید روزی باز خواهم گشت و آن زمان با قدرت بیشتری در خدمت پرسپولیس محبوبم خواهم بود.



بیوگرافی کامل ساسان انصاری



 ساسان انصاری (۱۴ اردیبهشت ۱۳۷۰ – نورآباد) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران بازی می‌کند. ساسان انصاری Sasan Ansari که در فصل گذشته با زدن ۹ گل و ۴ پاس گل در فولاد یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم محسوب می شد با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد دو ساله اش را امضا کرد و اینبار پیراهن سرخ پرسپولیس را برتن کرد. بیوگرافی ساسان انصاری بازیکن جدید پرسپولیس اینستاگرام ساسان انصاری اخبار فوتبال اخبار پرسپولیس Sasan Ansari instagram sasan ansari8 پرسپولیسی ها بعد از امضای قرارداد با علیرضا بیرانوند، در دومین گام به سراغ انصاری رفتند و در پایان مذاکراتی که با این تیم داشتند، قراردادی دو ساله به امضا رساندند. بیوگرافی ساسان انصاری بازیکن جدید پرسپولیس اینستاگرام ساسان انصاری اخبار فوتبال اخبار پرسپولیس Sasan Ansari اینستاگرام ساسان انصاری انصاری که یکی از مهره های تاثیرگذار فولاد در فصل گذشته محسوب می شد، موفق شده بود در پست هافبک تهاجمی ۹ گل برای سرخپوشان اهوازی به ثمر برساند و اولین پالس پرسپولیسی شدن را روز گذشته با قرار دادن چند قلب سرخ در صفحه اینستاگرامش نشان داد. انصاری دومین خرید پرسپولیس بعد از علیرضا بیرانوند محسوب می شود و باید دید آنها برای سبد بعدی خود چه بازیکنی را در نظر دارند. بیوگرافی ساسان انصاری بازیکن جدید پرسپولیس اینستاگرام ساسان انصاری اخبار فوتبال اخبار پرسپولیس Sasan Ansari ساسان انصاری، هافبک فصل گذشته فولاد ساعاتی پیش بعد از مذاکره با مسوولان پرسپولیس رسما به عضویت این تیم در آمد و در ادامه نیز در اولین گفتگویش اعلام کرد با توجه به مدارکی که دارد از کودکی عاشق این تیم بوده و خوشحال است به آرزویش رسیده. او در ابتدا درباره عملکردش در فصل گذشته و در تیم فولاد گفته: از نوجوانی و نزدیک به هفت سال در خوزستان و فولاد بودم و برای این تیم تلاش کردم. از لحاظ فردی فصل خوبی را در لیگ گذشته به همراه فولاد پشت سر گذاشتم. او در مورد قراردادش با پرسپولیس گفت: چند پیشنهاد داشتم اما وقتی پیشنهاد پرسپولیس بزرگ رسید یک لحظه هم درنگ نکردم. باتوجه به هواداران میلیونی و پرطرفدارترین تیم آسیا، یک دقیقه هم فکر نکردم و در یک دقیقه تصمیم گرفتم. اسم این تیم را که شنیدم، با توجه به اینکه از کودکی عاشقش بودم سریع تصمیم گرفتم. مدارک و عکس هایش هم هست و در کودکی آرزویم بود که بازی های این تیم را از نزدیک در ورزشگاه ببینم اما خدا این لطف را به من داشت که در این تیم بازی کنم. امیدوارم لیاقت این تیم را داشته باشم. او در مورد پست بازی اش نیز اینطور توضیح داد و خود را بازیکنی با قابلیت حضور در چند پست عنوان کرد:در یکی دو فصل اخیر در پست های مختلفی بازی کردم. وینگر چپ و راست و مهاجم و هافبک تهاجمی، در این پست ها به تناوب بازی کردم. در فصل گذشته ۲۸ بازی انجام دادم و دو دیدار را به دلیل محرومیت از دست دادم. ۹ گل در لیگ زدم، ۴ پاس گل و یک پنالتی گرفتم. انصاری در مورد کار کردن در کنار برانکو نیز گفت: از نزدیک افتخار کار کردن با او را نداشتم، اما تعاریف زیادی از او شنیدم. از دیدن برخی مسائل هم می توان دید که چه شخصیت و کاریزمایی دارد. او مربی بزرگی است که سابقه و عملکردش نشان می دهد و افتخار بزرگی نصیبم شده که در تیم بزرگی در کنار مربی بزرگی حضور یافته ام. با توجه به اینکه در فصل اخیر با مربی کروات کار کردم آقای اسکوچیچ خیلی تعریف می کردند و افتخار بزرگی است برایم حضور در این تیم و شاگردی برانکو ایوانکوویچ.





ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan