همه چیز درباره دربی 83 استقلال و پرسپولیس | تمام اخبار و حاشیه های بازی دربی استقلال و پرسپولیس

  • ۱۴:۲۳
حرکات موزون در رختکن پرسپولیس،زلزله در استقلال/عکس

دوباره یک دربی دیگر و یک آبی و قرمز دیگر.

به گزارش کاپ،از دیشب که سوت پایان بازی استقلال مقابل ماشین سازی به صدا درآمد،لحظه شماری برای رسیدن به ساعت 17 دربی 83 آغاز شد تا تاریخ نبردهای سرخ آبی ها در این موعد ورق بخورد.

در این همه سال،روزهای تلخ و شیرین برای هواداران دو تیم زیاد ثبت شده و تقدیر در واپسین روزهای تابستان داغ 95 بر این بوده که پرسپولیس تکیه زده بر صدر و استقلال در پایین جدول قرار بگیرند.

در آستانه دربی 83،اوضاع روی کاغذ به نفع پرسپولیس است و باد به برچم سرخ می وزد.

عقربه های ساعت وقتی روی 7 عصر آدینه،قرار گرفتن همه چیز مشخص خواهد شد.

اندکی صبر ...



هواداران پرسپولیس سرود قهرمانی سر دادند.

به گزارش کاپ،تمرینات سرخپوشان از ساعت 11 امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.شاگردان برانکو از ساعت 10:30 در ورزشگاه حضور یافتند تا برای دیدار حساس مقابل استقلال آماده شوند.

هواداران حاضر در ورزشگاه اما به استقبال بازی جمعه رفتند و برای آبی پوشان کری خواندند.آنها همچنین برای تیم شان سرود قهرمانی سر دادند.

*پیش از آغاز تمرین برانکو دقایقی با محمود خوردبین گفت و گو کرد.

*برانکو پیش از آغاز تمرین حدود 15 دقیقه با بازیکنان نشستی را برگزار کرد.سپس بازیکنان راهی سالن وزنه شدند و زیر نظر مارکو مربی بدنساز تیم،وزنه زدند.

*وحید امیری همراه بازیکنان در سالن وزنه حاضر شد و زیر نظر پزشک تیم به صورت اختصاصی تمرین کرد.

*حدود 150 هوادار در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشتند که تعدادی هوادار نوجوان از یک مدرسه فوتبال در بین آنها بودند.

*حمید طاهرخانی،بازیکن امید و جوانان پرسپولیس پس از دو روز به تمرین تیم بازگشت.

*کریم باقری امروز به همراه پسر بزرگ خود در تمرین پرسپولیس حضور یافت.وی با کمی تاخیر در محل حضور یافت.

*آدمک های بادکنکی که از ابزار کار اصلی برانکو محسوب می شود،در تمرین امروز مورد استفاده قرار گرفت.

*هواداران پرسپولیس از رامین رضاییان قول گلزنی به استقلال را گرفتند و این بازیکن برای آنها دست تکان داد.

*هواداران پرسپولیس با خواندن یک شعر لری علیرضا بیرانوند را تشویق کردند.

*مهدی طارمی با اصرار هواداران در وسط تمرین به سمت آنها رفت و به ابراز احساسات شان پاسخ داد.

*صادق محرمی پیراهن شماره 17 که پیش تر در اختیار ساسان انصاری بود را  پوشید.

*آنتونی گولچ در تمرین امروز فقط وزنه زد.

*برانکو در اواسط تمرین از رامین راضاییان خواست که چند دور دور زمین بدود.

*محمد ترکاشوند معاون اقتصادی پرسپولیس در تمرین امروز حضور داشت.

*مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده در حین بازی تمرینی وقتی ضربات سر را خوب می زدند می گفتند شبیه علی دایی سر زدیم.

*تمرین پرسپولیس ساعت 12:30 به پایان رسید.سرخپوشان فردا ساعت 17 تمرین خواهند کرد.




احتمال نرسیدن دو ستاره بزرگ پرسپولیس به دیدار با استقلال
سیدجلال حسینی، مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال فراوان تیمش را در دربی تهران همراهی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سیدجلال حسینی در حالی مقابل تراکتورسازی به میدان رفت که از ناحیه قفسه سینه با مصدومیت مواجه بود. حضور در این بازی حساس وضعیت حسینی را برای دربی تهران سخت‌تر کرد و این در حالی است که گفته می‌شود او شرایط مبهمی برای دیدار مقابل استقلال دارد. کادرپزشکی پرسپولیس اما به برانکو ایوانکوویچ قول داده که این مدافع باتجربه و ملی‌پوش را برای دیدار مقابل استقلال آماده کند.

 

وحید امیری دیگر بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس نیز همچنان شرایط مبهمی برای حضور در بازی مقابل استقلال دارد. هرچند او قرار است از امروز (دوشنبه) تمرینات سبک را آغاز کند، اما رسیدن وی به بازی مقابل استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 


به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال یک روز بعد از تساوی مقابل ماشین‌سازی تبریز از ساعت 11 امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پیگیری کرد.

* هنگامی که تمرین آغاز نشده بود،تعدادی از بازیکنان استقلال با چهره‌ای مغموم در محل تمرین حاضر شده و فقط مات و مبهوت تنیس‌فوتبال چهار بازیکن این تیم به نام‌های حاج‌محمدی، مجیدی، یعقوب کریمی و علی قربانی را تماشا می‌کردند.

* مهدی رحمتی با چهره‌ای برافروخته و ناراحت از گوشه زمین نظاره‌گر تمرین بود و با آرش افشین صحبت می‌کرد.

* نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا هر دو از گوشه زمین با لباس شخصی برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان را دنبال می‌کردند.

* در حالی که بازیکنان استقلال در گوشه‌ای از زمین نشسته بودند، کمک‌مربیان این تیم نزد آنها آمده و مدعی بودند حالشان خوب نیست. وقتی توپ‌ها گل نمی‌شود، معلوم است که تیم گل می‌خورد. یکی از مربیان استقلال خطاب به رحمتی گفت: بارسلونا هم اگر مقابل آلاوس موقعیت‌هایش را گل نکند دو یک می‌بازد.

* هنگامی که تمرین آبی‌پوشان آغاز نشده بود، علیرضا منصوریان در حالی که یک کاپشن‌گرمکن به تن داشت، مشغول گفت‌وگو با امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی و پوریا غفوری شد. وقتی منصوریان به داخل زمین آمد، در حرکتی جالب با بازیکنان استقلال دست داد و از آنها خواست تا بلند شوند و تمرین کنند. این در حالی بود که بازیکنان خیلی ناراحت بودند و سرشان پایین بود.

* سرمربی تیم استقلال امروز قصد داشت خودش هم به همراه شاگردانش تمرین کند و به همین علت مشغول گرم کردن شد، اما دوباره مثل چند روز پیش، کمر وی گرفت و پزشکان مجبور شدند برای لحظاتی وی را مداوا کنند.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز به میدان رفته بودند، امروز 20 دقیقه ریکاوری کردند و بقیه بازیکنان زیرنظر علیرضا منصوریان فوتبال بازی کردند. در بازی درون‌تیمی، حمید بابازاده مربی گلرهای استقلال خودش درون دروازه ایستاد و دروازه‌بانی می‌کرد.

* در تمرین امروز آبی‌پوشان هیچ تماشاگری حضور نداشت و برنامه‌های تاکتیکی این تیم در سکوت کامل برگزار شد.

تیم فوتبال استقلال از روز چهارشنبه و 48 ساعت قبل از دربی راهی اردو خواهد شد.



در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس هواداران از بازیکنان این تیم درخواست گلزنی در دربی روز جمعه را داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال در هفته ششم لیگ برتر صبح امروز (دوشنبه) از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

* با توجه به اینکه این آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از مصاف با استقلال در شهرآورد پایتخت بود که با حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار می‌شد، هواداران به تمرین پرسپولیس آمده بودند و مدام بازیکنان و کادر فنی را تشویق می‌کردند.

* قبل از آغاز تمرین رامین رضاییان، ایگور پانادیچ و اصغر نیک‌سیرت، مترجم برانکو مشغول تنیس فوتبال بودند و مترجم برانکو از خبرنگاران خواست تا داور باشند.

* تمرین پرسپولیس از ساعت 11 آغاز شد و بازیکنان به‌مدت 30 دقیقه در سالن وزنه به کارهای بدنسازی پرداختند و سپس در سه گروه تقسیم و تا آخر تمرین به تنیس فوتبال مشغول شدند.

* در تمرین امروز هواداران مدام از بازیکنانی که در دربی گذشته برای پرسپولیس گل زدند، درخواست می‌کردند که باز هم در این دربی گل بزنند که این بازیکنان محسن مسلمان و مهدی طارمی بودند. این در حالی بود که برای لحظاتی در حاشیه تمرین هواداران طارمی را صدا زدند و او را کنار خط آوردند و درخواست گلزنی برای پرسپولیس داشتند.

* در حاشیه تمرین امروز برانکو برای لحظاتی با خوردبین سرپرست تیم نیز صحبت کرد.

* وحید امیری، بازیکن مصدوم پرسپولیس که وضعیت او برای دربی در هاله‌ای از ابهام است در تمرین امروز حاضر شد و با نظر برانکو فقط به کارهای بدنسازی روی آورد و در زمین تمرین حاضر نشد.

* پس از پایان تمرین بازیکنان پرسپولیس که قرار بود به استخر رفته و کارهای یخ درمانی کنند به‌دلیل آماده نبودن یخ از این موضوع بسیار ناراحت بودند و به خوردبین سرپرست تیم اعلام کردند که ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا یخ بیاورند. حسین ماهینی، محسن مسلمان، علی علیپور و فرشاد احمدزاده جزو این بازیکنان بودند.

* دروازه‌بان‌های پرسپولیس امروز زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها به تمرینات اختصاصی روی آوردند و برای لحظاتی برانکو به سراغ تمرین آنها رفت و با بیرانوند صحبت کرد.

* رامین رضاییان، بازیکن پرسپولیس که به‌تازگی به جمع سرخپوشان اضافه شده است، امروز در تمرین پرسپولیس حضور داشت و اواخر تمرین از بازیکنان جدا شد و به تمرینات اختصاصی روی آورد. ظاهراً برانکو قرار است در دربی از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند.

* یکی از گزارشگران شبکه‌های تلویزیونی امروز به محل تمرین سرخپوشان آمده بود که مسئولان این تیم اجازه تصویربرداری و مصاحبه به او و همراهانش ندادند.

* تمرینات تیم پرسپولیس برای دربی روز جمعه مقابل استقلال از فردا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد و هواداران و اصحاب رسانه اجازه حضور در تمرینات را ندارند.

به گزارش تسنیم، دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال در شهرآورد 83 پایتخت روز جمعه هفته جاری از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.



به گزارش افکارنیوز، رضا حسن‌زاده در خصوص بازی استقلال مقابل ماشین‌سازی و نتیجه تساوی که به دست آمد، گفت: در نیمه اول استقلال بد بازی نکرد و چند موقعیت هم به دست آورد، اما از این موقعیت‌ها استفاده نکردند. شاید ما بتوانیم بگوییم این مسئله به دلیل دربی جمعه است که شاید بازیکنان می‌خواستند مصدوم یا محروم نشوند و این احتمال وجود دارد که این مسئله باعث افت استقلال شده بود، هرچند که شاید علیرضا منصوریان به شاگردانش گفته بود بازی با ماشین‌سازی مهم‌ترین بازی است. شاید منصوریان به بازیکنانش گفته بود کاری به دربی نداشته باشند، اما بازیکنان نتوانستند آن عملکرد خوب را در زمین انجام دهند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم چیزی که در استقلال مشاهده می‌شد این بود که به نظرم هافبک‌های این تیم با این روند بازی علیرضا منصوریان را سکته خواهند داد و او شانس آورد که سکته نکرد! مگر می‌شود هافبک‌های استقلال این‌قدر کند و بی‌حرکت باشند؟ اینها ضعف است که بازیکنان نمی‌توانند دو پاس به فورواردها بدهند و واقعا تعجب می‌کنم که آنها این‌طور بازی کردند، اگر بگویند به خاطر 28 روز تعطیلی لیگ بوده، سوال من این است که آیا سایر تیم‌ها تعطیل نبودند؟ اگر تعطیلی بوده برای همه تیم‌ها بوده است، هافبک‌های استقلال به هیچ عنوان نتوانستند انتظاراتی که از آنها می‌رود را برآورده کنند. وقتی هم هافبک ندود، این فشار به خط دفاع می‌آید.

پیشکسوت باشگاه استقلال تصریح کرد: همه دیدند که استقلال دیشب چطور گل خورد، یک سانتر از جناح راست حریف و یک ضربه سر بین دو مدافع که واقعاً برای من جای سوال است که یک بازیکن کوتاه‌قامت این‌قدر راحت سر می‌زند و به نظرم مدافعی که هنوز نمی‌داند نقطه کورش کجاست، باید به او خرده گرفت! این چه شرایطی است که استقلال دارد؟ من روزهای بد استقلال را دیده‌ام اما هیچ کدام شبیه این تیم استقلال نبوده است. چرا یک سری بازیکن می‌خواهند با عملکردشان منصوریان را خراب کنند؟ شاید چون دربی نزدیک است منصوریان حرفی نزند و به دنبال آرامش برای تیمش باشد، اما این آرامش به چه درد می‌خورد؟ در نیمه دوم بازیکنان استقلال اصلاً نمی‌دویدند و تا به حال امید ابراهیمی را این‌طور ندیده بودم، خیلی‌ها آرزو دارند از کنار باشگاه استقلال رد شوند چه برسد به اینکه لباس این تیم را بپوشند.

حسن‌زاده در خصوص دربی 83 که روز جمعه برگزار می‌شود، افزود: شک نکنید استقلال با این نوع فوتبال دربی را می‌بازد، هرچند که حدود 12 بار در دربی بازی کردم و می‌دانم نتیجه این بازی هیچ ربطی به جایگاه تیم‌ها در جدول ندارد. اگر استقلالی‌ها بخواهند این طور بازی کنند، واقعاً کار برایشان سخت می‌شود و شاید لازم باشد منصوریان بازیکنانش را پیش روان‌شناس یا مشاور ببرد تا استرس بازیکنانش کم شود. با این وضعیت قطعاً در دربی به مشکل برمی‌خوریم. با این همه امیدوارم یک دربی جذاب را ببینیم.




ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan