ماجرای جنجالی درخواست طلاق آنجلینا جولی از براد پیت | حاشیه های ستارگان دنیای هالیود

  • ۲۱:۲۰
جدایی آنجلینا جولی و برد پیت بعد از 12 سال 

درخواست طلاق رسمی آنجلینا جولی از براد پیت


کافه سینما-سرویس سینمای جهان: امروز رسانه های خارجی خبر دادند که آنجلینا جولی پس از دو سال ازدواج رسمی با براد پیت درخواست طلاق از برادپیت داده است.

به گزارش سرویس سینمای جهان کافه سینما رسانه ها به نقل از،TZM خبر دادند که آنجلینا جولی درخواست جدایی از براد پیت و حضانت مشترک فرزندان شان و در خواست نگهداری بچه ها (به تنهایی) را داده است. جولی علت جدایی را اختلافات لاینحل اعلام کرده است. آخرین باری که این زوج کنار هم در فیلمی ظاهر شدند فیلم کنار دریا بود. این خبری است که منتشر شده است. جزییات بیشتر هنوز منتشر نشده است.


مطالب مرتبط با موضوع

براد پیت شما را به یاد نخواهد آورد. اگر او را قبلا ملاقات کرده اید، انتظار نداشته باشید که شما را بشناسد. درست است که او خوشتیپ و خوش چهره است و یکی از محبوب ترین ستارگان سینماست، اما نوعی بیماری خاص دارد که چهره ی افراد در یادش باقی نمی ماند. به همین دلیل خیلی ها فکر می کنند او مرد مغرور بی اخلاقیست اما اگر او را از نزدیک بشناسید، می فهمید که او واقعا مرد خوبی است. گای ریچی، بازیگر و کارگردان انگلیسی می گوید: براد پیت پسر بد نیست. او خوشتیپ است و موهای طلایی دارد و معروف است و همه ی ویژگی هایی که یک آدم بد می تواند داشته باشد را دارد، اما با این حال او مرد است. یک مرد خوب.
فقط چند واحد به پایان درسش باقی مانده بود، که پیت، دانشگاه میسوری را ترک کرد. او قبلا هیچگاه به غرب سفر نکرده بود.اما میل عظیم او به دانستن و تجربه جدید، او را به رفتن، تشویق کرد. آن طور که خودش می گوید وقتی با ماشین از مرز کلورادو گذشت، از شادی فریادی کشید و عاقبت در لس آنجلس مستقر شد. برد پیت درباره ی از دل کندنش از خانه ی پدری اش، می گوید: دو هفته قبل از فارغ التحصیلی ام، دیدم که آنچه می خواهم در دسترس نیست. من همیشه می دانستم چیزهای بیشتری برای دیدن و تجربه کردن وجود دارد. می دانستم، فقط می دانستم. برای همین هم، دنیای فیلم را دوست داشتم. سینما چیزهایی را که نداشتیم و تجربه نکرده بودیم برای ما بیان می کرد. این طور شد که تصمیم گرفتم آنچه می خواهم را به دست آورم. بروم تا آن را به دست آورم.
براد پیت که به تازگی فیلم جنگ جهانی زد را بر پرده داشت، درباره ی زندگیش می گوید: من دوستان اندکی دارم. تعدادی دوستان خوب مفید دارم و خانواده ام را دارم.و نمی توانستم زندگی ای شادتر از این داشته باشم.
او بازیگر و تهیه کننده است. مبلمان می سازد. در طراحی داخلی و دیزاین خانه ها دست دارد. و با همکاری شرکت های معماری، خانه های قدیمی را بازسازی می کند. او شش فرزند دارد و همیشه در حال کار کردن است.
این ستاره ی محبوب درباره ی تجربه هایی که با دیوید فینچر، کارگردان فیلم هفت و بنجامین باتن، کسب کرده است می گوید: فینچر قبل از اینکه مشهور شوم مرا می شناخت. ما راحت در دیزنی لند باهم غذا می خوردیم و کسی مزاحممان نبود. اما فقط چند روز پس از اکران هفت بود که برای بیرون رفتن به محافظ احتیاج داشتیم!  برخلاف اکثر بازیگران، من از بچگی بازی نمی کردم و هیج وقت تمرین نداشتم. برای همین سعی کردم از سلاح مخفی خودم استفاده کنم. سلاحی که دیوید فینچر به من آموخت: او به من گفت اینکه خودم باشم، سخت تر از آن است که کس دیگری باشم.
پیت درباره ی بازیگری می گوید، اگر کسی از من بپرسد شغلم چیست، می گویم برای خودم کار می کنم. این را از بروس پالترو، پدر گویینت پالترو که مدتی با هم رابطه داشتیم آموختم. او به من گفت اگر کسی از من در هواپیما بپرسد چه کاره ای؟ به او می گویم: من هم مثل توام. یک پدر.
برد پیت درباره ی زندگی گذشته اش به اسکوایر گفت: من قبلا خیلی به خودم آسیب رسانده ام. در مواد مخدر فرو رفتم. زیاده روی کردم و سوختم. اما به یک جایی که رسیدم فهمیدم فقط دارم وقت خودم را هدر می دهم. برای این تصمیم گرفتم که تمامش کنم. وقتی آنجلینا جولی را در صحنه ی آقا و خانم اسمیت دیدم، فهمیدم که حالا وقتش است. میکتپ آرتیست اختصاصی پیت که سال هاست با او همکاری می کند، درباره ی رابطه ی برد پیت با جنیفر انیستون، همسر سابقش، می گوید: من می دانم که برد و جنیفر همیشه دوستان خوبی برای هم بودند و برد برای او احترام زیادی قایل است. اما وقتی آنجی را دید، نه فقط شریک زندگی اش ، که یک زن ماجراجو دید که می تواند با او به مرحله ی دیگری از زندگی برود.
برد پیت، این ستاره ی مو طلایی درباره ی خانواده اش به مجله اسکوایر گفت: در گذشته، وقتی به داشتن خانواده فکر می کردم، می گفتم اگر خانواده داشته باشم، می خواهم بزرگ باشد، خیلی بزرگ. خانه ای پر از هیاهو. در خانه ی ما همیشه سر و صدایی برپاست. از صدای خنده های نخودی، تا جیغ و فریاد و گریه. من عاشق این هیاهو هستم.عاشقشم، عاشقشم. ممکن است که خوب باشد یک روز را در هتل بگذرانی تا روزنامه بخوانی، اما روز بعد، دلم برای همه شان تنگ می شود. از لحظه ای که می روند و خانه در سکوت فرو می رود، متنفرم.
برد پیت و آنجلینا سه فرزند از خودشان دارند و سه کودک دیگر را به فرزند خواندگی قبول کرده اند. اریک راث نویسنده، از دوستان صمیمی پیت و جولی، که پدرخوانده ی یکی از فرزندان پیت است می گوید: اینکه فرزند خوانده هایتان را مثل فرزندان خونی خود دوست داشته باشید، یک قابلیت درونی است. برد این قابلیت را دارد و هیچ تفاوتی بین فرزندانش قایل نمی شود.
فرزندان جولی و پیت ، طبق گفته ی پدرشان تقریبا سه بار دور کره ی زمین گشته اند. چون همراه پدر و مادرشان به سفرهای زیادی می روند تا در طول دوران فیلمبرداری جمع خانواده گیشان حفظ شوند. آنها غیرحضوری درس می خوانند و معلم خصوصی دارند تا بتوانند همیشه کنار پدر و مادر مشهورشان باشند.
برد پیت، پدر این خانواده ی هشت نفری، همیشه اولین نفر است که در خانه بیدار می شود. دندان هایش را مسواک می زند و قهوه درست می کند. و سپس برای فرزندانش صبحانه آماده می کند. با دخترانش نقاشی می کشد و به پسرانش کمک میکند تا کاردستی هایشان را انجام بدهند. او کلکسوینی از میلمان قدیمی دارد و به طراحی داخلی و بازسازی اشیای قدیمی علاقه مند است و البته کلکسوین بزرگی از موتور سیکلت دارد.
پدر و مادر برد همچنان در اسپرینگ فیلد زندگی می کنند. پیت پدرش را اینگونه توصیف می کند: او مردی است که می گوید تو به کسی احتیاج نداری که ماشینت را تعمیر کند. خودت باید تعمیرش کنی. شاید برد پیت، از پدر جدی و سختکوشش در اجرای نقشش در فیلم درخت زنگی بهره برده است. همان طور که همیشه سعی کرده از داشت هایش استفاده کند و زندگی بهتری برای خود و خانواده ی پرجمعیتش بسازد.
مهلا نوری
"دیدنی های فیزیک" در وبلاگ ردپای فیزیک

مهلا نوری
یه سوال حساس: شما چطوری تبلیغ گذاشتین؟
ممنون میشم که پاسختون را در وبلاگم برام بفرستین تا ببینم
سجاد خلیلی
عالیه
وب خوبی دارید
خوشحال میشوم به وب ما نیز سری بزنید و نظر خودرا بیان کنید
HTTP://LEARNBOY.BLOG.IR
پاییز شاد
عالیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan