همه چیز درباره ماریون کوتیار دوست دختر تازه براد پیت | حاشیه های دنیای هالیود

  • ۱۷:۰۵


http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/91126/mar/2009_public_enemies_022.jpg


ماریون کوتیار (به فرانسوی: Marion Cotillard) (زاده ۳۰ سپتامبر ۱۹۷۵ در پاریس، فرانسه) بازیگر و خواننده فرانسوی است.

او با بازی در فیلم‌های زندگی جنسی من، تاکسی، فوریا و چیزهای زیبا توانست نظر منتقدین را جلب کند. همچنین او در فیلم‌هایی همچون ماهی بزرگ، یک نامزدی بسیار طولانی، یک سال خوب و دشمنان مردم بازی کرده‌است.

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/91126/mar/marion_cotillard_gpt.jpg

 

افتخارات

او یک جایزه اسکار، یک جایزه بافتا، یک جایزه سزار و یک جایزه گلدن گلوب برای بازی در نقش ادیت پیاف در فیلم زندگی یک گل سرخ را به‌دست آورده است. همچنین او اولین فردی است که برای بازی در یک فیلم فرانسوی‌زبان برندهٔ جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد و در سال ۲۰۰۹ برای بازی در فیلم موزیکال ناین نامزد جایزه گلدن گلوب شد.

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/91126/mar/220px-Marion_Cotillard_(July_2009)_1.jpg

 

حرفه

ماریون کوتیار بازیگر و خواننده فرانسوی را اول از همه به خاطر بازی در فیلم‌های سه گانه تاکسی در نقش لیلی می شناسند. تاکسی ۱ (۱۹۹۸)، تاکسی ۲ (۲۰۰۰) و تاکسی ۳ (۲۰۰۳).


در همین سال ۲۰۰۳ و همزمان با تاکسی ۳ است که کوتیار در فیلم ماهی بزرگ اثر تیم برتون ایفای نقش کرده و به سینمای آمریکا پاگذاشت. سه سال بعد (۲۰۰۶) کوتیلارد در فیلم یک سال خوب اثر ریدلی اسکات در مقابل راسل کرو بازی کرد.

اما مهمترین فیلم کارنامه وی فیلم زندگی مثل یک گل سرخ است. کوتیار در این فیلم در نقش ادیت پیاف خواننده فرانسوی بازی کرد و از همین فیلم هم اسکار بهترین بازیگر زن نقش اول را ربود.

در ۲۰۰۹ کوتیار در فیلم دشمنان مردم اثر مایکل مان مقابل جانی دپ بازی کرد. در همین سال نیز در فیلم نُه در کنار دانیل دی-لوئیس، نیکول کیدمن و پنلوپه کروز بازی کرد.



کافه سینما- سرویس سینمای جهان: خبر جدایی برانجلینا، باعث اتفاق مهم و عجیبی شد.

به گزارش سرویس سینمای جهان کافه سینما، پس از انتشار خبر دادخواست طلاق آنجلینا جولی از براد پیت، بسیاری از رسانه ها، شایعه قدیمی ارتباط صمیمی براد پیت و ماریون کوتیارد را دلیلی برای جدایی این زوج مشهور اعلام کردند. این در حالی است که منبع خبر اصلی، یعنی تی ام زی در چندین پست اعلام کرده بود بنا بر اخبار رسیده تائید شده اش، این دادخواست طلاق به نفر سوم ارتباطی ندارد و گفته می شود آنجلینا جولی از نحوه برخورد براد پیت با شش فرزندشان راضی نیست.

photo 2016-09-23 00-09-17

photo 2016-09-23 00-09-21

به گزارش سرویس سینمای جهان کافه سینما، ساعاتی پیش اتفاق جالبی افتاد که در دنیای سلبریتی ها اتفاق مهمی به شمار می رود. ماریون کوتیارد، هنرپیشه مشهور فرانسوی در صفحه اینستاگرامش نسبت به این شایعات با وضوح پاسخ داده است که ترجمه اش را برای شما منتشر می کنیم:

"این قرار است اولین و تنها واکنش من به گردباد خبری باشد که در بیست و چهار ساعت گذشته منتشر شده و مرا به داخل خودش کشیده است. من عادت ندارم درباره این گونه خبرها اظهار نظری کنم، زیرا هیچ وقت آنها را جدی نمی گیرم، اما این شرایط بغرنج تر می شود و دارد روی افرادی که دوستشان دارم اثر می گذارد، پس مجبور هستم صحبت کنم.

اول از همه، سال ها پیش، من مرد زندگی ام را، پدر پسرمان  و کودکی که در راه است را ملاقات کردم، او عشق من، بهترین دوست من و تنها کسی است که به او احتیاج دارم.

دوم برای آن دسته افرادی که مشخص کرده اند من ویران هستم، من خیلی خوبم، از شما تشکر می کنم. این صحبت های ساختگی از بین برنده استرس نیست.

و برای همه رسانه ها و افراد متنفری که زود قضاوت می کنند، برای شما بهبودی سریع آرزو می کنم.

در نهایت برای آنجلینا و براد- که عمیقا به هردویشان احترام می گذارم- آرزو می کنم در این لحظات پر تلاطم، آرامش بیایند.

با تمام عشقم،

ماریون"

به گزارش سرویس سینمای جهان کافه سینما، ماریون کوتیارد، هنرپیشه چهل ساله فرانسوی، حدود یک دهه است با گیلوم کنه، هنرپیشه 43 ساله فرانسوی زندگی می کند و یک پسر پنج ساله به نام مارسل دارند. در این نامه ماریون اعلام کرده است که منتظر دومین فرزندشان هستند.

در ادامه تصاویری از این خانواده برای شما به نمایش می گذاریم:

marion-cotillard-canet-06jun16-07

Marion-Cotillard-Son-Marcel-Horse-Show

XVM6aad96f6-1436-11e6-977b-af28db578a2f








ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan