حضور امیر جعفری و رویا نونهالی درفصل دوم سریال شهرزاد2 | اخبار فصل دوم سریال شهرزاد2

  • ۱۸:۲۳

امیر جعفری در شهرزاد ۲

عکس امیر جعفری در فصل دوم سریال شبکه نمایش خانگی شهرزاد ۲ به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌ کنندگی محمد امامی به ایفای نقش می‌ پردازد.

حسن فتحی و امیر جعفری پیش از این در آثاری همچون «کیفر»، «پستچی سه‌ بار در نمی‌ زند» و «میوه ممنوعه» با یکدیگر همکاری داشتند.

پیش از این حضور رویا نونهالی در فصل دوم سریال شبکه نمایش خانگی «شهرزاد» قطعی شده بود.

عکس امیر جعفری در فصل دوم سریال شهرزاد حسن فتحی

عکس امیر جعفری در فصل دوم سریال شهرزاد حسن فتحی

پیش تولید فصل دوم این سریال نیز این روزها بصورت جدی دنبال می‌ شود و نیمه‌ی مهرماه فیلمبرداری آن آغاز خواهد شد. فصل اول سریال «شهرزاد» که در ۲۸ قسمت پخش شد، مورد استقبال بالای مخاطبان واقع شده است.



رویا نونهالی در سریال شهرزاد

عکس رویا نونهالی در سریال شهرزاد ۲ در نقش دکتر مهربان بانو که فیلمبرداری فصل دوم سریال شهرزاد به تازگی آغاز شده است را به همراه جزئیات برای شما قرار داده ایم.

گروه سازنده «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی، پس از موفقیت در فصل اول این سریال تصمیم به ساخت فصل دوم گرفتند. در این راستا پیش تولید جدی این پروژه بیست روز قبل آغاز شد. چند لوکیشن این سریال خانگی آماده شده است.

طبق این گزارش، برخی بازیگران فصل اول سریال شهرزاد مانند شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی و … برای حضور در فصل دوم قرارداد بستند و بازیگران جدیدی نیز به این پروژه اضافه خواهند شد که رویا نونهالی یکی از آنهاست.

گروه سازنده «شهرزاد ۲» طبق برنامه‌ ریزی‌ های انجام شده آماده فیلمبرداری هستند و احتمالا فیلمبرداری این اثر را اوایل مهر آغاز کنند.

رویا نونهالی در فصل دوم سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی محمد امامی به ایفای نقش می‌ پردازد.

عکس رویا نونهالی در سریال شهرزاد 2 در نقش دکتر مهربان بانو

عکس رویا نونهالی در سریال شهرزاد ۲ در نقش دکتر مهربان بانو

این اولین باری است که نونهالی در سریالی که برای شبکه خانگی ساخته می‌ شود، به ایفای نقش می‌ پردازد و در این جا نقشی با عنوان دکتر مهربان بانو را ایفا می کند.

رویا نونهالی پیش از این در سریال‌ هایی همچون خواب و بیدار، سایه روشن، ساعت شنی و … به ایفای نقش پرداخته بود و فیلم‌ های هلن و نیمه‌ شب اتفاق افتاد را آماده اکران دارد.

فصل اول سریال شهرزاد که در ۲۸ قسمت پخش شد، با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد و این روزها اخبار مربوط به ساخت فصل دوم این مجموعه از سوی مخاطبان پیگیری می‌ شود.

پیش تولید فصل دوم «شهرزاد» این روزها دنبال می شود و مهر ماه فیلمبرداری این مجموعه آغاز خواهد شد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan