همه چیز درباره مریم منصف وزیر مشهدی کانادا | حاشیه های دنیای سیاست

  • ۲۰:۴۷


عکس و بیوگرافی مریم منصف وزیر کانادا اهل مشهد ایران


عکس و بیوگرافی مریم منصف وزیر کانادا اهل مشهد ایران


عکس و بیوگرافی مریم منصف وزیر کانادا اهل مشهد ایران که وزیر نهادهای دموکراتیک در کابینه آقای ترودو و نماینده لیبرال پیتربرو در پارلمان کانادا اعلام کرد: در روزهای گذشته، مادرم برای اولین بار به من گفت که من و خواهرانم در واقع در شهر مشهد و در کشور ایران به دنیا آمده‌ ایم؛ شهری که در حدود ۲۰۰ کیلومتری مرزهای افغانستان قرار دارد.

خانم منصف، برخلاف آنچه گفته می‌ شد که او زاده شهر هرات در افغانستان است، در ایران به دنیا آمده است. مریم منصف می‌ گوید پس از شنیدن این موضوع، از مادرش در این باره پرسیده و مادرش هفته گذشته تایید کرده که او در بیمارستان امام رضای مشهد به‌ دنیا آمده است.


عکس و بیوگرافی مریم منصف وزیر کانادا اهل مشهد ایران

در زمان رژیم طالبان در سال ۱۹۹۶ و در سن ۱۱ سالگی همراه با دو خواهر و مادر بیوه‌ اش از افغانستان فرار کرد و به کانادا مهاجرت کرد. به گفته خودش پیش از مهاجرت با خانواده‌ اش در ایران پناهنده بودند. منصف مدرک لیسانسی از دانشگاه «تریند» گرفت و پس‌ از آن به یکی از زنان فعال و شناخته‌ شده در شهرک پیتر برو تبدیل شد.

عکس و بیوگرافی مریم منصف وزیر کانادا اهل مشهد ایران

عکس و بیوگرافی مریم منصف وزیر کانادا اهل مشهد ایران

از جمله آنکه مریم منصف در یک مورد صد و پنجاه هزار دلار به نهادهای خیریه در افغانستان فرستاد، وی تاکنون جوایزی زیادی در رابطه با کمک به زنان و دختران در افغانستان، دریافت کرده است. منصف عضو حزب لیبرال کانادا است و سال‌ ها در این کشور مشغول فعالیت سیاسی و اجتماعی بوده است. یکی از مسئولیت‌ های مهم منصف در مقام جدیدش به عنوان وزیر نهادهای دموکراتیک، بازنگری در نظام انتخاباتی کانادا و تبدیل آن به نمایندگی تناسبی است. منصف به عنوان وزیر نهادهای دموکراتیک دولت جدید کانادا معرفی شد و در کنار جاستین ترودو، نخست‌ وزیر و دیگر اعضای کابینه جدید کانادا سوگند یاد کرد. مدرک لیسانس تحصیلی‌ ای که مریم منصف از دانشگاه کانادایی تریند دریافت نموده است در زمینهٔ روان‌شناسی می‌ باشد. او به زبان‌ های انگلیسی، در کنار فارسی و دری نیز تسلط کامل دارد.



مطالب مرتبط با موضوع

صادق کاشانی وکیل مدافع یاشار سلطانی سردبیر سایت معماری نیوز با اشاره به خبر بازداشت موکلش گفت: صبح شنبه موکلم در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.

پس از مدتی برای موکلم قرار وثیقه ۲۰۰ میلیونی صادر شد و از آنجا که موکلم از تودیع وثیقه عاجز بود به این ترتیب قرار وثیقه به بازداشت تبدیل شد.

کاشانی با بیان اینکه از سلطانی ۳ شکایت شده است، افزود: شکایات مربوط به انتشار خبر عروسی دختر قالیباف در پارک لویزان، انتشار خبری درخصوص فعالیت فرزند آقای چمران در شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد و انتشار لیست واگذاری مسکن است.

منبع: خبرگزاری بسیج



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan