جنجال منع شدن احمدی نژاد از شرکت در انتخابات 96 | حاشیه های دنیای سیاست

  • ۲۱:۲۸
دکتر محمود احمدی نژاد از ورود به انتخابات 96 منع شد



دکتر محمود احمدی نژاد از ورود به انتخابات ۹۶ منع شد


دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان از ورود به انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ منع شد که دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه به دنبال اجماع اصولگرایان برای انتخابات آتی هستیم، گفت: احمدی‌ نژاد به دلایلی برای ورود به انتخابات منع شد.

محمدرضا باهنر در نشست ماهانه جامعه مهندسین طی سخنانی اظهار داشت: سیاست کلی ما برای انتخابات بررسی کلی است و هیچ گزینه‌ ای را از روحانی گرفته تا تمام کسانی که در مظان کاندیداتوری هستند، رد نمی‌ کنیم.

وی افزود: احمدی‌ نژاد که از مظنه‌ های قوی ریاست‌ جمهوری بود به دلایلی برای ورود به انتخابات منع شد، تمام تلاش خود را می‌ کنیم که اصولگرایان به اجماع و جمع بندی برسند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: به دنبال کاندیدایی کارآمد و محبوب و معقول هستیم، همچنین برای انتخابات شورای ‌شهر سعی داریم زودتر به وحدت و نتیجه برسیم.



مطالب مرتبط با موضوع

سخنرانی محمود احمدی نژاد در شهرستان ملارد کرج امروز ۲۴ تیر ۹۵ که احمدی نژاد این بار شهرستان ملارد را برای سخنرانی انتخاب کرد، اتفاقی که مثل همیشه حواشی متفاوتی را به دنبال داشت.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق عصر امروز (۲۴تیر)، شهرستان ملارد کرج را برای سخنرانی انتخاب کرد. همان جایی که ۳ ماه پیش، مخالفت هایی برای حضور رئیس دولت های نهم و دهم صورت گرفت و جلوی ورود وی به ملارد گرفته شد.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan