ماجرای جنجالی تعلیق بهادر مولایی از وزنه برداری به دلیل توهین و افترا | حاشیه های ورزش ایران

  • ۱۹:۵۵


تعلیق بهادر مولایی از وزنه برداری به دلیل توهین و افترا



تعلیق بهادر مولایی از وزنه برداری به دلیل توهین و افترا                     

ماجرای تعلیق بهادر مولایی

بهادر مولایی وزنه بردار ایران به دلیل توهین و افترا فعلا حق فعالیت رسمی در وزنه‌ برداری را ندارد و از سوی کمیته انضباطی وزنه برداری ایران به حالت تعلیق درآمد.

با تصمیم مسئولان فدراسیون وزنه برداری، بهادر مولایی به دلیل توهین و افترا تا اطلاع ثانوی حق فعالیت رسمی در وزنه برداری را ندارد.

بر اساس این خبر و پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی فدراسیون وزنه برداری، مسئولان این کمیته تصمیم گرفتند که فعالیت های بهادر مولایی در وزنه برداری فعلا تعلیق شود. این اتفاق در حالی افتاده است که قرار است با حضور مولایی در کمیته انضباطی میزان محرومیت او مشخص شود.


مطالب مرتبط با موضوع                                                                                       

ماجرای دوپینگ فرهد مجیدی


وکیل مهاجم پرسپولیس با واکنش نسبت به بیانیه خبرساز باشگاه ملوان، دست به افشاگری زد. صمد ابراهیمی، وکیل مهدی طارمی که سابقه فعالیت در رسانه دارد در پستی جنجالی در اینستاگرام خود نوشت:


افشای دوپینگ فرهاد مجیدی توسط وکیل مهدی طارمی + عکس

اواخر پاییز سال نود و دو بود و من در پرونده معروف داوری آن سال و داستان بازی پرسپولیس و سپاهان وکالت یکی دوتا از افراد درگیر در ماجرا را داشتم.عصر یک روز یکی از مسئولین رده بالای فدراسیون جلسه ای خارج از وقت اداری ترتیب داد تا در فضایی غیر رسمی بتواند راحت ترحرف بزند و حرف بشنود.

یکی از متهمان پرونده روبرویش نشست و آن مسئول شروع به صحبت کرد که بهترین کار بیان حقایق است واز این دست حرف ها.بعد اسم یک فوتبالیست مطرح را آورد و گفت تو که از فلانی بزرگتر نیستی.ما حتی به او هم کمک کردیم که آبرویش حفظ شود.بازتاب رسانه ای اسم تو یک صدم فلانی هم نیست.ما از مدتها قبل می فهمیدیم او هر هفته به فلان کشور همسایه میرود و دوپینگ خون می کند. تزریق خون به فرد را با سطح طبیعی گلبول قرمز برای افزایش هموگلوبین را دوپینگ خونی می گویند که هدف از این کار، افزایش توانایی حمل اکسیژن در خون و در حمایت افزایش قدرت استقامتی آن شخص می شود. تشخیص این نوع دوپینگ هم سخت تر از دوپینگ های دارویی است. آن مسئول می گفت ما برای او مراقب گذاشتیم و باصطلاح طی تعقیب های نامحسوس ردش را زدیم. همه مستنداتمان که کامل شد او را دعوت کردیم و گفتیم این همه دلیل و مدرک علیه تو وجود دارد. تو الگوی جوانان هستی بهتر است بی سر و صدا از فوتبال کنار بروی.او که دید راه گریزی ندارد خواهش کرد شرایطی فراهم کنیم تا در یک دیدار بزرگ خداحافظی کند ولی گفتیم باید زودتر بروی و بناچار در دیداری معمولی کنار رفت.

نمی دانم آن حرفها تا چه حد صحت داشت .نمی دانم اصلا کتمان آن موضوع و حفظ شخصیت آن فوتبالیست کار درستی بوده یا نه اما الان که به راحتی با آبروی بانوان ملوان بازی شده هنوز هم آن مسئول در فدراسیون حضور دارد.اصلا فرض محال بر صحت ادعاهای مدیران ملوان. او آیا الان بفکر آبروی اینها هم هست یا شخصیت و آبرو فقط خاص چهره های مطرح است؟


به علت پاسخ به اظهارات سرمربی تیم ملی به کمیته انضباطی فدراسیون وزنه برداری احضار شدم توان حرکت ندارم، به خانه من بیایند تا موضوع را حل کنیم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan