همه چیز درباره مژگان بختیاری دختر بدنساز ایرانی + مصاحبه | معرفی ورزش کارهای ایرانی

  • ۲۰:۴۵
عکس های مژگان بختیاری دختر بدنساز ایرانی + مصاحبه



عکس های مژگان بختیاری دختر بدنساز ایرانی + مصاحبه                                                   


عکس های مژگان بختیاری دختر بدنساز ایرانی به همراه مصاحبه و گفت و گو با مژگان بختیاری که عاشق ورزش بدنسازی و وزنه برداری است را برای شما قرار داده ایم.

شاید ابتدا تصورش برای خیلی ها سخت باشد.به خصوص برای آقایان، اینکه یک خانم وزنه بزند، کارهایی که تا پیش از این مردها انجام می دادند را بکند و خلاصه اینکه بدنساز شود و سر و کارش با دمبل و هالتر و این جور چیزها باشد.البته هنوز هم خیلی ها با این قضیه مشکل دارند. مگر می شود خانم ها کارهای خشن مردانه را انجام بدهند و برای خودشان باشگاه داری کنند، شاگرد داشته باشند و وارد دنیای مکمل ها و … شوند؟

عکس های مژگان بختیاری دختر بدنساز ایرانی + مصاحبه

عکس های مژگان بختیاری دختر بدنساز ایرانی + مصاحبه

مژگان بختیاری بر این عقیده است که هیچ چیزی برای بانوان محدودیت نیست و آنها هم می توانند پا به پای مردان تمام کارهایی که آنها انجام می دهند را انجام دهند فقط باید کمی خودشان را باور داشته باشند و به کاری که می خواهند انجام دهند به عنوان یک هدف نگاه کنند.

عکس های مژگان بختیاری دختر بدنساز ایرانی + مصاحبه

عکس های مژگان بختیاری دختر بدنساز ایرانی + مصاحبه

اما بدنساز شدن خود خانم بختیاری هم داستانی دارد. شاید باورش برای خیلی ها سخت باشد اما همه چیز از یک عکس شروع شد. عکس آرنولد(Arnold Schwarzenegger) قهرمان سابق پرورش اندام جهان. آرنولد بود که هوای بدنساز شدن را در سر خانم بختیاری انداخت تا او امروز این رشته ورزشی را به صورت حرفه ای دنبال کند و شاگردان زیادی را داشته باشد.

عکس های مژگان بختیاری دختر بدنساز ایرانی + مصاحبه

عکس های مژگان بختیاری دختر بدنساز ایرانی + مصاحبه

من به بانوان پیشنهادم این است که اولا یکدیگر را تخریب نکنند.اول صحبتم با همکارهای خودم است .تخریب همدیگرو صداقت نداشتن خیلی بد است. دخالت در کار همدیگر خیلی بد است. راه خودمان را برویم. همه مان یک هدف داریم؛تندرستی و باید الگوی خوبی برای شاگردهایمان باشیم. به عنوان یک همکار همدیگر را بپذیریم. افتاده باشیم.هر چه به مرحله بالاتر می رویم تواضع داشته باشیم و این که این ذهنیت غلط را دور بریزیم که فقط با تمرین کردن نتیجه می گیریم .تا زمانی که تغذیه درست، استفاده از مکمل های درست نباشد هیچوقت برنامه آن حجمی را که می خواهیم  جواب نمی دهد برای این که اینقدر مواد لازم در بدنمان نیست که بتواند آن حجم را بدهد و این باز به هدف شاگرد برمی گردد که باید هدفش را با مربی اش هماهنگ کند تا مربی خیلی راحت بتواند در آن مسیر راهنمایی اش کند. اگر کسی دوست دارد فیتنس کار کند که کار می کند و اگر هم کسی دوست دارد لیفتینگ کار کند تخریبش نکنیم و حمایتش کنیم.


مطالب مرتبط با موضوع                                                                                          

بیو گرافی سحر نوروز زاده


عکس های سحر نوروز زاده آمریکایی ایرانی ۳۴ ساله سخنگوی جدید فارسی زبان این وزارت امور خارجه آمریکا شد کسی که از سوی وزیر دفاع این کشور برای جنگ ضد تروریسم مدال دریافت کرده است.

به دنبال خداحافظی آلن ایر از سخنگویی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا، مقامات این وزارتخانه فرد جدیدی را به این سمت تعیین کردند.

بیستم مرداد بود که «آلن ایر» سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد خدمت او در این سمت به پایان رسیده است.

وی بعنوان اولین سخنگوی فارسی زبان دولت آمریکا کار خود را در سال ۲۰۱۰ شروع کرده بود و گفته می‌شود در جریان مذاکرات هسته‌ای برای تهیه نسخه فارسی برجام کمک کرد.


عکس های سحر نوروز زاده سخنگوی ایرانی وزارت خارجه آمریکا

با گذشت بیشتر از یک ماه از زمان اعلام پایان کار آلن ایر، یک خانم آمریکایی- ایرانی ۳۴ ساله به نام «سحر نوروز زاده» به عنوان سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا تعیین و اعلام شد.

نوروز زاده در سال ۱۹۸۲ در ایالت کنتیکت از پدر و مادری ایرانی متولد شده است. والدینش ۵۰ سال پیش برای ادامه تحصیل پدرش به آمریکا مهاجرت کردند.

او مدرک کارشناسی خود را در امور بین‌الملل با گرایش اقتصاد بین‌المللی و مطالعات خاورمیانه از دانشگاه جورج واشنگتن و کارشناسی ارشد را در رشته مطالعات ایران از دانشگاه مریلند دریافت کرد. گفته می‌ شود او به فارسی، اسپانیایی و عربی مسلط است.

نوروز زاده پیش از پیوستن به دولت باراک اوباما در سال ۲۰۱۴، عضو شورای ملی ایرانیان آمریکا (نایاک) بود.


عکس های سحر نوروز زاده سخنگوی ایرانی وزارت خارجه آمریکا

از نکات مورد توجه در کارنامه وی، دریافت جوایز مختلف از نهادهایی چون دفتر رئیس اطلاعات ملی، پلیس اف‌بی‌آی، مرکز ملی ضد گسترش سلاحهای اتمی و وزارت خارجه آمریکا است. او همچنین مدال وزیر دفاع آمریکا برای جنگ بین‌المللی علیه تروریسم را نیز دریافت کرده است.

نوروززاده در وزارت خارجه آمریکا، عضو گروه سیاستگذاری با تمرکز بر ایران و مسائل مربوط به اجرای توافق هسته‌ای با ایران هم هست.

وی مدتی را زیر نظر «فیلیپ گوردون» دستیار سابق ویژه رئیس‌جمهور آمریکا و مسئول کاخ سفید در هماهنگی امور مربوط به خاورمیانه و آفریقای شمالی کار و مسائل مربوط به ایران را دنبال می‌کرد.

خود نوروز زاده اخیرا در یک مصاحبه درباره مسئولیتهایش گفت که «من الان در تیم سیاست خارجی آقای وزیر خارجه کری و مسئول بخش ایران در این تیم هستم».




ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan