همه چیز درباره سریال گشت ویژه | معرفی سریالهای محرم 95

  • ۲۳:۰۶

شبکه اول سیما در ایام محرم که با هفته‌ ناجا تقارن دارد، سریال «گشت ویژه» را پخش می‌کند. این سریال به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی از ۱۰ مهر روی آنتن می‌رود و به مناسبت تقارن با دهه اول محرم، چندین سکانس از این ایام و هیات‌های عزاداری در این سریال دیده می‌شود.

اسامی سریال های ماه محرم 95 + زمان پخش سریال محرم

اسامی سریال های ماه محرم ۹۵ + زمان پخش سریال محرم

در این سریال اپیزودیک بازیگرانی چون حمید گودرزی، شاهد احمدلو، محمود پاک‌نیت، پدرام شریفی، امیر کاظمی، داریوش اسدزاده، آزیتا لاچینی، طوفان مهردادیان، مهرداد فلاحتگر، حسین سلیمانی، سوگل طهماسبی و … بازی می کنند.

موضوع سریال «گشت ویژه» درباره ماجراهای یک تیم پلیس است که با مسائل و جرائم انتظامی مختلفی روبرو می شوند. این تیم متشکل از نیروهای زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده های پلیسی به رویارویی و حل و فصل آنها می پردازند.

اسامی سریال های ماه محرم 95 + زمان پخش سریال محرم

اسامی سریال های ماه محرم ۹۵ + زمان پخش سریال محرم

بر اساس این گزارش، شبکه اول سیما همچنین از روز نهم محرم به بعد ۱۰ فیلم موضوعی از سریال «مختارنامه» که تدوین شده است و تعدادی تله‌فیلم مرتبط با محرم از شبکه یک پخش خواهد شد.


مطالب مرتبط با موضوع


 سریال گشت ویژه به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه کنندگی سعید سعدی این روزها برای پخش در هفته نیروی انتظامی ( مهر ماه 95) این روزها در حال ساخت می باشد. این مجموعه دارای 13 قسمت 40 دقیقه ای میباشد و طلا معتضدی نویسنده آن می باشد

داستان و موضوع سریال گشت ویژه درباره ماجراهای یک تیم پلیس است که با مسائل و جرائم انتظامی مختلفی روبرو می شوند. این تیم متشکل از نیروهای زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده های پلیسی به رویارویی و حل و فصل آنها می پردازند.

حمید گودرزی / شاهد احمدلو/  پدرام شریفی / محمود پاک نیت از جمله بازیگران این سریال می باشند

سریال گشت ویژه

عکس : پشت صحنه

سریال گشت ویژه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan