همه چیز درباره مهسا مجرد بازیگر سریال سیندخت و شهر قشنگ + بیوگرافی | معرفی کامل بازیگران شبکه جم

  • ۱۶:۵۰
عکس مهسا مجرد بازیگر سریال سیندخت و شهر قشنگ + بیوگرافی

عکس مهسا مجرد بازیگر سریال سیندخت و شهر قشنگ + بیوگرافی


عکس مهسا مجرد بازیگر نقش سیندخت سریال سیندخت و سریال شهر قشنگ شبکه ماهواره ای جم Gem به همراه مصاحبه با خانم مهسا مجرد در ادامه خواهید خواند.

«مهسا مجرد» از بازیگران جوان و با استعداد گروه «جم» است که کار خود را در این مجموعه با دوبله آغاز کرد.

بازی‌ های دوران کودکی و شخصیت‌ پردازی برای عروسک‌ ها، بهانه ورود او به دنیای هنر و تئاترهای شلوغ دهه ۸۰ بود. مهسا تاکنون در یک سریال و یک فیلم تولید شده توسط گره جم ایفای نقش کرده است. از این رو گفت‌ و گویی با او ترتیب دادیم که در ادامه شما را به خواندن بخش‌ هایی از آن دعوت می‌ کنیم؛

عکس مهسا مجرد بازیگر سریال سیندخت و شهر قشنگ + بیوگرافی

عکس مهسا مجرد بازیگر سریال سیندخت و شهر قشنگ + بیوگرافی

از چه سنی به هنر علاقه‌مند شدی؟

به نظر من همه انسان‌ ها در دوره کودکی بازیگری را تجربه می‌کنند. بازی‌ های کودکانه نخستین فضای ایفای نقش ما هستند و من هم از این دایره خارج نبودم.

ولی این اتفاق از ۴-۵ سالگی کمی برای من تغییر کرد و جدی‌ تر شد. در آن دوره مقابل آینه صداهای مختلف را تقلید و تمرین می‌ کردم. با عروسک‌ هایم که بازی می‌ کردم با توجه به سایز و جنسیت، صدای هرکدام را متفاوت طراحی می‌ کردم و در همان عالم کودکی کاری می‌کردم که بعدها متوجه شدم به آن شخصیت‌ پردازی می‌ گویند.

عکس مهسا مجرد بازیگر سریال سیندخت و شهر قشنگ + بیوگرافی

عکس مهسا مجرد بازیگر سریال سیندخت و شهر قشنگ + بیوگرافی

ورود جدی تو به عرصه هنر در چه سنی بود؟ از فضای آن دوره چه چیزهایی به خاطر داری؟

سال اول دبیرستان بودم که به تئاتر شهر رفتم. در آن دوره‌ هنوز تئاترها با تعداد بازیگر زیاد به روی صحنه می‌رفتند. برای من خیلی جالب بود که این همه آدم یک‌جا جمع می‌ شوند، تمرین می‌کنند و مدام دیالوگ می‌ گویند.

عکس مهسا مجرد بازیگر سریال سیندخت و شهر قشنگ + بیوگرافی

عکس مهسا مجرد بازیگر سریال سیندخت و شهر قشنگ + بیوگرافی

به دلیل علاقه زیادی که به تئاتر داشتم، در طول تمرین دیالوگ همه بازیگران را از بر می‌شدم. اگر بازیگری نمی‌توانست در یکی از جلسات حاضر شود، من به جای او دیالوگ می‌گفتم و اتفاقا برای این کار صدایی جدید و متفاوت طراحی می‌کردم. این نکته خیلی برای کارگردان جالب و مهم بود و موجب شد خیلی زود از فضای نقش‌های کوتاه و چند خطی به نقش‌های پر رنگ‌تر برسم.

نام اولین کارگردانی که با او همکاری کردی را به یاد داری؟

نخستین تجربه من با مرحوم «بهمن مرتضوی» بود و سبک کار ایشان را خیلی دوست داشتم.

عکس مهسا مجرد بازیگر سریال سیندخت و شهر قشنگ + بیوگرافی

عکس مهسا مجرد بازیگر سریال سیندخت و شهر قشنگ + بیوگرافی

در تئاتر تجربه متفاوت هم داشتی؟

بله! سال ۱۳۸۳ در نمایش «عمر صحرا» نقش مکمل زن داشتم و نقش یک «پلاک» را بازی کردم. نقشی بسیار دشوار با میزانسن و حرکاتی که برای یک دختر واقعا مشکل بود. اینکه باید به مخاطب یک پلاک را نشان می‌دادم کار بسیار سختی بود، ولی من آن نقش را دوست داشتم و برای ایفای آن خیلی زحمت کشیدم. «عمر صحرا» در جشنواره ماه استانی اجرا شد و من «جایزه دوم بازیگر زن» را در آن جشنواره کسب کردم.


مطالب مرتبط با موضوع



سریال شهر قشنگ | عکس بازیگران و داستان سریال شهر قشنگ

سریال شهر قشنگ | عکس بازیگران و داستان سریال شهر قشنگ

عکس بازیگران سریال شهر قشنگ

بازیگران سریال شهر قشنگ

پردیس افکاری – بهارک صالح نیا – هرمز سیرتی – محمد نجفی – کسری رئوفی – نوید دیوان – مهسا مجرد – شیدا مرادی – پردیس شهرابی – پریسا وظیفه دوست – ارژنگ درژنگ – بتسابه کاظمی – مهران موذنی – زانیار قاسمی – مجید احمدی –
خلاصه داستان شهر قشنگ

درباره سریال شهر قشنگ

یکی از هتل های لوکس و پنج ستاره ی شهر توریستی آنتالیا هتل “کرملین پالاس”، دقیقا مشابه “کاخ کرملین” در روسیه بنا شده و شباهت های بسیاری با این اثر باشکوه تاریخی دارد. این هتل دارای ۹۰۸ اتاق است که می تواند رقمی حدود ۲۰۰۰ نفر میهمان را پذیرا باشد. تقریبا تمامی اتاق های این بنا جز سوئیت های گوشه، دارای بالکن اختصاصی نیز هستند. یکی از ویژگی های این هتل داشتن ساحلی اختصاصی و علاوه بر آن چندین استخر مختلف و پارک آبی می باشد. همچنین این تفریحگاه باشکوه دارای باشگاه های مختلف ورزشی نظیر بولینگ و بیلیارد است. با اقامت در این هتل بسیار زیبا ترکیبی از معماری بی نظیر, شکوه و آرامش را به یکباره مشاهده خواهید کرد و از منظره ی اطراف آن لذت خواهید برد. سریال “شهر قشنگ” که یکی از تولیدات جدید جم پروداکشن است که در این هتل تصویربرداری شده است. هتل WOW Kremlin Palace لوکیشن اصلی سریال شهر قشنگ به کارگردانی مهدی مظلومی است.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan