همه چیز درباره بازی بتلفیلد 1 (Battlefield 1) | معرفی بازیهای روز دنیا

  • ۲۲:۰۰

استودیو دایس جزییاتی در رابطه با پنج ماموریت بخش داستانی بازی Battlefield 1 منتشر کرد

استودیو سازنده بازی Battlefield 1 روزهای گذشته را صرف رونمایی از بخش داستانی این بازی کرده است. در حالی که کمتر از یک ماه تا انتشار این بازی زمان باقی است، استودیو دایس ابتدا تریلری از بخش داستانی این بازی منتشر کرد و روز گذشته نیز جزییاتی در رابطه پنج ماموریت بخش داستانی این بازی را اعلام کرد. برای اطلاع از جزییات بیشتر با ما در تک‌شات همراه باشید.


جدا از تریلر بسیار زیبایی که از بخش داستانی این بازی منتشر شد، استودیو دایس تصمیم گرفت تا در رابطه با پنج ماموریت از بخش داستانی بازی Battlefield 1 توضیحاتی را ارائه کند. هنوز مشخص نیست که در بخش داستانی این بازی چند ماموریت وجود خواهد داشت ولی نکته‌ای که وجود دارد این است که در نسخه‌ی Trial که در اختیار کاربران سرویس‌های EA و Origin Access قرار گرفته است، ماموریتی وجود دارد که در اینجا به آن اشاره‌ای نشده است.


جزییات منتشر شده از سوی استودیو دایس به شرح زیر است:


Friends in High Places

متحدان شما در نبرد هوایی در حال شکست خوردن هستند. ارتش بریتانیا تلاش می‌کند تا با نیروهای قدرتمند آلمانی رقابت کند و میانگین عمر یک خلبان جنگی تنها ۱۷ روز است. شما باید با وجود این احتمالات، کنترل آسمان‌ها را به دست بگیرید و در خط مقدم غربی با دشمنان مبارزه کنید. در این ماموریت مواردی چون نبرد‌های هوایی سخت، ملاقات‌های غیر منتظره و داستانی در رابطه با دوستی‌ها در انتظار شما است.

 

Nothing is Written
در صحراهای خاورمیانه، قبیله‌های عرب، علیه ظلم امپراطوری عثمانی شورش می‌کنند. توپخانه‌ی نابود‌کننده‌ی عثمانی با نیروهای شورشی درگیر می‌شود. به عنوان یکی از جنگجوهای قبیلههای بادیه نشین که در کنار افسانه‌ای چون لارنس عربستان مبارزه کرده‌اید، باید راهی برای شکست این دشمن که از نظر فناوری برتر است پیدا کنید و توپخانه‌ی دشمن را از بین ببرید.

 

Through Blood and Mud
در پاییز سال ۱۹۱۸، ارتش بریتانیا خود را برای حمله‌ی بسیار بزرگی به شهر کمبری در فرانسه آماده می‌کند. فرمانده‌ی نیروهای متحدین اعتقاد دارد که با پشتیبانی تانک‌ها در این مبارزه پیروز خواهد شد اما تانک‌های سری V‌ یک نقص بزرگ دارند و آن هم غیرقابل اطمینان بودن آن است. به عنوان یکی از افراد حاضر در یک تانک نا کارآمد، مسیر خود را به پشت خطوط دشمن پیدا کنید و در این راه کار کردن در کنار یکدیگر را یاد بگیرید.


Avanti Savoia

ایتالیا و امپراطوری اتریش- مجارستان در کوه‌های آلپ به بن‌بست رسیده‌اند. در دل‌ کوهستان‌های برفی، هیچ‌یک راهی برای بیرون راندن ارتش دشمن ندارد. در این بین یکی از کوهنوردان ایتالیایی خود را برای حمله‌ای غیر معمول آماده می‌کند. خود را برای این ماموریت آماده کنید و از کوهستانی بالا بروید که نیروهای ایتالیایی و اتریشی برای تصاحب قلعه‌ای استراتژیک، در حال مبارزه هستند.


The Runner
ارتش بریتانیا قصد دارد تا با حمله‌ی دریای بی‌سابقه به نیروهای عثمانی، خطوط جدیدی در جنگ ایجاد کند. کشتی‌ها برای رسیدن به منطقه گالیپولی جمع‌اوری می‌شوند و بیش از ۵۰۰ هزار نفر را حمل می‌کنند. شما به عنوان یک نیروی انزاک، شاهد اتفاقات این نبرد هستید و مسئول انتقال پیام‌های اضطراری بسیار حیاتی هستید.


بازی Battlefield 1 در تاریخ ۳۰مهر برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.



مطالب مرتبط با موضوع


کاربران سرویس‌های EA Access و Origin Access می‌توانند بازی Battlefield 1 را برای مدتی محدود، به موجب برنامه Play First Trial، رایگان تجربه کنند. برای توضیحات تکمیلی پیرامون این موضوع با گیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.

این نسخه رایگان درست مانند برنامه‌ای است که الکترونیک آرتز برای FIFA 17 هم پیاده کرد؛ کاربران رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان می‌توانند به مدت ۱۰ ساعت زمان درون بازی، Battlefield 1 را به صورت رایگان تجربه کنند. بعد از این اگر فرد اقدام به خرید نسخه کامل کند، تمامی پیشروی‌های او نیز منتقل خواهد شد.

این برنامه در ۱۳ اکتبر (مصادف با ۲۲ مهر) کلید می‌خورد و در بخش چندنفره، بازیکنان به پنج نقشه و چهار حالت گیم‌پلی دسترسی خواهند داشت. نقشه‌ها عبارتند از St. Quentin Scar ،Amiens ،Sinai Desert ،Fao Fortress و Suez که در حالات Conquest ،Rush ،Operations و Domination قابل بازی خواهند بود.

بخش چندنفره تنها چیزی نیست که ارائه می‌شود و بازیبازان می‌توانند با تجربه مراحل Storm of Steel و Through Mud and Blood، نگاهی به قسمت تک‌نفره هم داشته باشند.

کاربران Access در هر دو سیستم، با تجربه بازی بین روز‌های ۱۳ تا ۲۰ اکتبر، پلاک اختصاصی را به نام Trench Raider دریافت می‌کنند که فقط به صورت اختصاصی، در اختیار شرکت کنندگان برنامه Play First Trial قرار می‌گیرد. اگر تا قبل از آمدن ۲۰ اکتبر کاربری کل ۱۰ ساعت خود را تمام کند، در زمان عرضه نهایی بازی، یک Battlepack را دریافت خواهد کرد.

بعد از اینکه عرضه نسخه Early Enlister Deluxe Edition صورت گیرد، بقیه نقشه‌ها و حالات در صورتی که ۱۰ ساعت زمان تعیین شده به پایان نرسیده باشد، قابل تجربه خواهد بود.

کاربران EA Access و Origin Access بعد از تهیه این نسخه رایگان، می‌توانند در خرید نهایی خود از ۱۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

Battlefield 1 در ۲۱ اکتبر (مصادف با ۳۰ مهر) برای پلی استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی منتشر می



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan