همه چیز درباره بازی رزیدنت اویل 7 (Resident Evil 7) | معرفی بازیهای روز دنیا

  • ۲۲:۵۲
جزئیات بازی Resident Evil 7 افشا شد

شرکت کپ‌کام قصد دارد به لطف بازی Resident Evil 7 در تکنولوژی واقعیت مجازی پیشرو باشد

در حالی که بازی Resident Evil 7 از همین حالا نیز یکی از مورد انتظارترین عنواین هم برای بازیکنان کنسول‌ها و هم رایانه‌های شخصی قرار گرفته است، گزارش‌هایی به گوش می‌رسد که کسانی که این بازی را با هدست واقعیت مجازی تست کرده‌اند، اعتراف می‌کنند که تجربه آن با تکنولوژی وی آر بسیار جذاب‌تر و بهتر نیز است. با توجه به اینکه این تکنولوژی جدید هنوز نتوانسته است به بازی‌های بزرگی راه پیدا کند، پشتیبانی بازی Resident Evil 7 از وی آر یک خبر خوب برای این صنعت طلقی می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیم‌شات در ادامه این مطلب همراه باشید.

شرکت کپ‌کام (Capcom) اعلام کرده است که قصد دارد تا با انتشار بازی Resident Evil 7 و سازگاری ان با تکنولوژی واقعیت مجازی، در سال 2017 در استفاده از این تکنولوژی پیشرو و پیش‌قدم باشد.

آقای جان تکوچی (Jun Takeuchi)، مدیر بخش اجرایی و بازاریابی شرکت کپ کام، در یک جلسه با محور ارائه گزاراش سالانه شرکت گفت است که احساس بسیار خوبی از پیشرفت‌ها و تکاملی که مجموعه بازی‌های Resident Evil از اولین قسمت تا به این لحظه به خود دیده است، دارد. خیلی مشتاقیم تا قسمت جدید این بازی را منتشر کنیم. ما قصد داریم تا در سال پیش رو که به سال اول تکنولوژی وی آر معروف است، با عرضه بازی Resident Evil 7 به یکی از پیشروان این تکنولوژی تبدیل شویم. اگر ما نتوانیم یک تجربه خوب را با یک تکنولوژی جدید خلق کنیم، بنابراین، نمی‌توانیم دست به نوآوری‌ها و ساخت بازی‌هایی بزنیم که بازیکنان امروزه می‌خواهند. برای اینکه در هر دو زمینه (تکنولوژی جدید و تجربه جدید) موفق باشیم، اول باید ریسک استفاده از ایده‌های جدید را به جان بخریم و بعد اطلاعات موجود درمورد تکنولوژی جدید را تحلیل و بررسی کنیم و در آخر آن‌ها را به یک حد میزان و تعادل نزدیک کنیم. اگر همیشه از عملکرد خود راضی باشیم و دست به تجربه تکنولوژی و ایده‌های جدید نزنیم، یعنی غافله را باخته‌ایم.

اگر بازی Resident Evil 7 بتواند در حد و اندازه انتظارها ظاهر شود، مسلما می‌تواند فکر و ذهن مردم و بازیکنان را نسبت به تکنولوژی واقعیت مجازی تغییر داده و توجه همه را به خود جلب کند.

لازم به ذکر است که این بازی ترسناک در تاریخ 24 ژانویه سال 2017 (5 بهمن) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن وی آر، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما در رابطه با بازی Resident Evil 7 و صحبت‌های شرکت کپ کام چیست؟




بازی Resident Evil 7 بعد از معرفی شدن در E3 امسال، کمی مرموز نشان داده است. اما بعضی از جزئیات این بازی در سایت ESRB آمده است. اولین نکته اینکه این بازی برای افراد بالای 18 سال است.

یکی از نکات بازی که ما از آن بی اطلاع هستیم مربوط به نحوه جنگیدن در بازی است. بر اساس سایت ESRB، بازیکنان از سلاح هایی از قبیل تپانچه، تفنگ ساچمه ای یا شاتگان، شعله افکن ، مواد منفجره و وسایل اره مانند علیه موجودات جهش یافته استفاده می کنند.

صحنه های بازی پر از خشونت توام با صدای وحشتناک است. در جایی از بازی بیلی به صورت کاراکتر بازی برخورد می کند. موجوداتی در بازی هستند که له و تکه تکه شده اند و دل و روده هایشان بیرون زده است. دنیای بازی دنیایی شیطانی و شوم است که در هر لحظه از آن ممکن است اتفاقی بیفتد که صدای وحشتناکی داشته باشد. پس اگر نمی خواهید با این صداهای وحشتناک شوکه شوید برای گوش هایتان گوشیبگذارید.

اسم شخصیت اصلی بازی Ethan است که در عمارتی مخروبه به دنبال همسرش می گردد. خانواده ای فرقه ای در بازی وجود دارد که گذشته این خانواده برای رسیدن به داستان بازی مهم است. جزئیات دیگری از بازی فعلا در دسترس نیست.

بازی Resident Evil 7 در 24 ژانویه برای PS4، Xbox One و PC ارائه می شود. البته دمو یا نسخه نمایشی بازی تنها برای PS4 و PlayStation Plus ارائه می شود.


پسر رویایی
عالییییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan