جنجال رسوایی جنسی و اخلاقی دونالد ترامپ | حاشیه های دنیای سیاست

  • ۱۹:۴۴


فیلم رسوایی اخلاقی دونالد ترامپ با یک زن و حرف های رکیک



فیلم رسوایی اخلاقی دونالد ترامپ با یک زن و حرف های رکیک


دانلود فیلم رسوایی اخلاقی و جنسی دونالد ترامپ کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا با یک زن و حرف های رکیک درباره زنان که بعد از پیاده شده از اتوبوس رخ میدهد را قرار داده ایم.

فیلم حرف های دونالد ترامپ کمی قبل از نوبت مناظره دوم او با هیلاری کلینتون بیرون آمده که قرار است با سوال های حاضران در تالار مناظره برگزار شود. چند روز قبلش هم گزارشی از پرونده مالیاتی این نامزد جمهوری خواه منتشر شد که نشان می دهد ترامپ امکان دارد ۱۸ سال هیچ مالیاتی بر درآمدش به دولت فدرال نداده باشد.

روزنامه واشنگتن پست که فیلم حرف های (به گفته رهبران جمهوری خواه) “زننده” دونالد ترامپ را منتشر کرده، ۴۳ سال پیش با افشاگری واترگیت، رئیس جمهور ریچارد نیکسون را به استعفا وا داشت. حالا هم کسانی در هر دو حزب می گویند این فیلم می تواند “ناقوس مرگ” رویای ترامپ برای ریاست جمهوری باشد. سوال ها و تردیدهای ناظران بر این تمرکز دارد که یک ماه مانده به سوت پایان این رقابت انتخاباتی پر جنجال، این که چنین افشاگری هایی چه اندازه می تواند رای حامیان کنونی ترامپ را تکان بدهد.

در ویدیویی که آقای ترامپ در فیسبوک خود منتشر کرده او می گوید “این فیلم ویدیویی، حواس ها را از مسایل اصلی سیاسی منحرف می کند.”

او می گوید “من هرگز نگفتم آدم کاملی هستم یا وانمود کنم فرد دیگری هستم. چیزهایی گفته ام و کارهایی انجام داده ام که از بابت آنها متاسفم و سخنانی که امروز روی ویدیوی قدیمی مربوط به یک دهه قبل منتشر شده اند، یک نمونه از آنهاست.”

ترامپ در ویدیوی خود گفته “هر کسی که مرا می شناسد می داند که این حرف ها منعکس کننده شخصیت من نیست. من به نقاط مختلف کشور سفر کرده و در باره تغییر آمریکا حرف زده ام ولی این سفرها من را هم تغییر داده است.”

به گزارش ایسنا، ترامپ در این ویدیو از هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات و رقیبش انتقاد کرده و به بیل کلینتون، رئیس جمهوری سابق آمریکا اشاره می کند و می گوید: “او (بیل کلینتون) واقعا زنان را مورد آزار قرار داد و هیلاری هم به قربانیان حمله کرد و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داد.”

ترامپ و کلینتون قرار است دوشنبه صبح به وقت ایران دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری را برگزار کنند.




جنجال کلمات رکیک و غیراخلاقی ترامپ علیه زنان که روزنامه واشنگتن پست یک نوار ویدئویی از مکالمه نامزد حزب جمهوریخواه منتشر کرده است که وی در آن با کلمات رکیک درباره زنان صحبت کرده است.

این نوار که در سال ۲۰۰۵ ضبط شده، واکنش‌های گسترده در پی داشته است. شماری از چهره های اصلی حزب جمهوریخواه این اظهارات را محکوم کرده اند.

به دنبال انتشار این نوار ویدئویی، پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و بلندپایه ترین مقام انتخابی جمهوریخواهان در بیانیه ای اظهارات دونالد ترامپ را محکوم کرده و گفته دونالد ترامپ در گردهمایی انتخاباتی روز شنبه شرکت نخواهد کرد.

در واکنش به این بیانیه پل رایان،‌ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ نیز اعلام کرده است، مایک پنس در این مراسم شرکت خواهد کرد.

در حالی این نوار عصر روز جمعه منتشر شده که قرار است دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون، نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری، دومین مناظره خود را روز یکشنبه برگزار کنند.

به گزارش واشنگتن پست، دونالد ترامپ که به همراه بیلی بوش از برنامه “اکسس هالیود” برای شرکت در برنامه “روزهای زندگی ما” رفته بود، در مسیر با بیلی بوش در خصوص رابطه با زنان حرف می زند که گفت وگو آنها به دلیل باز بودن میکروفن ضبط شده است.

دونالد ترامپ در این نوار می گوید: من به طور اتوماتیک جذب خانم‌ های زیبا می شوم.

این نوار جنجالی ساعاتی پس از انتشار در صدر خبر ها درآمریکا قرار گرفت.

این نوار واکنش گسترده‌ای در پی داشته است و هیلاری کلینتون در توییتر خود درباره این نوار نوشته است:این بسیار وحشتناک است. ما نمی توانیم اجازه بدهیم این مرد رئیس جمهور بشود.

با این حال دونالد ترامپ در بیانیه‌ای به این نوار ویدئویی واکنش نشان داده و گفته است:این یک گفت وگوی خصوصی در رختکن بوده که سال‌ها پیش اتفاق افتاده است. بیل کلینتون حرف هایی بدتر از این به هنگام بازی گلف به من گفته بود. اگر کسی از این اظهارات رنجیده از او معذرت می خواهم.


شریفی
با سلام خدمت شما مدیر گرامی
با توجه وبلاگ زیبا و مفید شما، جهت مدیریت در سایت های علمی ما دعوت می شوید.
سایت دنیس : شبکه اشتراک محتوای درسـی http://Dnis.ir
سایت دینون : شبکه آموزش علـوم کامپیوتـر http://Dinon.ir
همچنین برای اولین بار در ایران، امکان کسب درآمد از طریق ثبت مطلب برای شما فراهم شده است.
منتظر حضور گرم شما هستیم.
ارادتمند شما – تیم مدیریت و توسعه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan