ماجرای بستری شدن شهاب مظفری خواننده محبوب ایرانی در بیمارستان + عکس | حاشیه های موسیقی کشور

  • ۱۴:۱۰


بستری شدن شهاب مظفری خواننده کشورمان در بیمارستان + عکس



بستری شدن شهاب مظفری خواننده کشورمان در بیمارستان + عکس


شهاب مظفری خواننده جوان موسیقی پاپ که با انتشار قطعاتش از جمله سریال آسپرین به محبوبیت بالایی میان مخاطبان موسیقی رسیده در بیمارستان بستری شد.

شهاب مظفری در هفته گذشته در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفته که پس از آن حال عمومی وی رو به بهبود عنوان شده است.

علی پوررجب مدیر رسانه‌ ای این هنرمند نیز با اعلام این خبر گفت: متاسفانه شهاب جان چند روزی است به علت مشکلی تحت عمل جراحی قرار گرفته است و از همه می‌ خواهم در این شب‌های عزیز برای سلامتی شهاب مظفری دعا کنید.

گفتنی است، شهاب مظفری پیش از این قطعاتی همچون آی، لعنتی‌ترین حوالی، تو بخند و … را منتشر کرده که با استقبال مخاطبان موسیقی پاپ روبرو شده است.



مطالب مرتبط با موضوع


بستری شدن حمید فرخ نژاد در بیمارستان 17 مهر 95 + عمل جراحی

بستری شدن حمید فرخ نژاد در بیمارستان ۱۷ مهر ۹۵ + عمل جراحی

بستری شدن حمید فرخ نژاد

بستری شدن حمید فرخ نژاد بازیگر خوب سینما کشورمان ۱۷ مهر ۹۵ عمل جراحی دارند. حمید فرخ‌ نژاد بازیگر سینما به دلیل عارضه در دستگاه گوارشی سنگ صفرا در بیمارستان بستری شد.

بستری شدن حمید فرخ نژاد در بیمارستان 17 مهر 95 + عمل جراحی

بستری شدن حمید فرخ نژاد در بیمارستان ۱۷ مهر ۹۵ + عمل جراحی

این بازیگر امروز شنبه ۱۷ مهرماه تحت عمل جراحی قرار می‌ گیرد. فرخ‌ نژاد در گفت‌ و گویی با ایسنا در تقدیر از پرسنل بیمارستان خطاب به آن‌ ها گفت: شما بستگان من هستید، عزیزان باشرافت و دلسوز، پزشکان و کادر درمانی بیمارستان سینا، دلگرم به وجود نازنینتان، چند شب پرتلاطم و پردرد را گذراندم تا با اتکا به حضور سبزتان به ساحل آرامش برسم. سپاسگزار برادر بزرگوارم دکتر کرمانپور و دکتر صحراییان عزیز و دکتر طایفه محترم و سایر پزشکان و عزیزان بیمارستان سینا هستم. خدا خیرتان بدهد که بزرگید و انسان.








ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan