دعوت جنجالی داعش از هیفا وهبی برای جهاد نکاح | حاشیه های موسیقی جهان

  • ۲۲:۵۱

دعوت داعش از هیفا وهبی خواننده عرب برای جهاد نکاح + عکس


دعوت گروه تروریستی داعش از هیفا وهبی خواننده زیبای عرب برای جهاد نکاح که گروهک تروریستی داعش برای دومین بار متوالی از هیفا وهبی بازیگر زیبا و مشهور سینمای لبنان خواست تا برای جهاد نکاح به داعش ملحق شود.

دعوت داعش از هیفا وهبی خواننده عرب برای جهاد نکاح + عکس

دعوت داعش از هیفا وهبی خواننده عرب برای جهاد نکاح + عکس

به نقل از وبسایت خبری الحدث نیوز لبنان، داعش طی سخنان بی شرمانه به هیفا وهبی گفته است که زیبایی اش آنقدر زیاد است که کسی تاب مقاومت در برابر آن را ندارد.

بنا بر این گزارش، ابوحارث داعشی از عناصر داعش در توییتر گفته است




مطالب مرتبط با موضوع

سایت بی بی سی فارسی با تیتر “لباسی که جهان عرب را تکان داد” به استقبال از لباس عریان خواننده زن لبنانی رفت. لباسی که به دلیل غیر عادی و بدن نما بودن با اعتراض گسترده عرب زبانان در شبکه های اجتماعی مواجه شد. بی بی سی نوشته است: اواسط ماه نوامبر هیفا وهبی خواننده لبنانی موسیقی پاپ در برنامه تلویزیونی زنده مسابقه استعدادهای موسیقی عربی، یک لباس بلند سیاه رنگ و چسبان بر تن داشت که دو بخش آن که از بالای کمر شروع می شد و پاهای او را می پوشاند بسیار نازک و بدن نما بود. همسر هیفا وهبی بیوگرافی هیفا وهبی برهنه هیفا وهبی haifa wehbe سایت دولتی انگلستان در ادامه آورده است: ماجرا تا اینجا مثل هر داستان خبرساز دیگری است که در مورد برنامه های نمایشی و تلویزیونی دیگر ممکن است اتفاق بیافتد. اما شدت مباحثی که این موضوع در شبکه های اجتماعی به راه انداخت نشان می دهد که بحث در مورد لباس و کلا نحوه پوشش زنان در جهان عرب تا چه حد بحث برانگیز و در عین حال به شدت قطبی شده است. همسر هیفا وهبی بیوگرافی هیفا وهبی برهنه هیفا وهبی haifa wehbe بسیاری از واکنش ها در شبکه های اجتماعی به خصوص نظرات زنان در کشورهای مصر، اردن و عربستان سعودی از لباس این خواننده به شدت انتقاد آمیز است. صفتی که بیشتر از همه برای توصیف لباس او به کار برده شده “رسوایی” است. یکی از این افراد در شبکه یوتیوب نوشته است: «هنر مرز و محدودیت هایی دارد و هیفا از این خط عبور کرده است.» هیفا وهبی قبلا نیز با لباس های خود جنجال به پا کرده است. یک زن مصری در شبکه توییتر نوشته است: «درست است که ما به نحوه لباس پوشیدن شرم آور او عادت کرده ایم، ولی نه دیگر تا این حد. این لباس او برای بینندگان یک شوک بود.» بی بی سی در ادامه، نظرات موافقان عریانی را نیز منعکس کرده است و نوشته برخی موافق این نوع لباس پوشیدن هستند. شبکه تلویزیونی مصری سی بی سی که برنامه مسابقه استعدادهای موسیقی عربی را پخش می کند به خاطر ظاهر شدن هیفا وهبی در این برنامه با انتشار بیانیه ای عذرخواهی کرده است. خود خانم وهبی نحوه نورپردازی صحنه را مقصر دانسته و در توییت خود نوشته که لباس او در اصل بسیار پوشیده تر است ” و از ظاهر لباسش تحت تاثیر نور شدید صحنه بسیار تعجب کرده است.




در حالی که زمان زیادی از طلاق هیفا وهبی از همسر مصری اش نمی گذرد رسانه های مصری از ممنوع التصویر شدن این خواننده لبنانی در تلویزیون دولتی این کشور خبر دادند.سایت خبری السنوسه در این باره نوشت: صلاح عبدالمقصود وزیر اطلاع رسانی مصر به طور شفاهی دستور ممنوع التصویر شدن هیفا وهبی را به مقامات شبکه های رادیو تلویزیون دولتی این کشور ارائه کرد.براساس این دستور ، این شبکه ها نباید هیچ تصویر یا صدایی از آثار هیفا وهبی خواننده لبنانی و الهام شاهین بازیگر مصری در شبکه های رادیو و تلویزیون دولتی مصر پخش شود.

به نوشته این رسانه ها، دلیل شفافی برای این موضوع منتشر نشده و این موضوع باعث تعجب مقامات ارشد رادیو تلویزیون دولتی مصر شده است.به گزارش پارس ناز این خبر در حالی منتشر می شود که طلاق هفته گذشته هیفا وهبی از همسر مصری اش حاشیه های بسیاری به همراه داشته است.زیرا خبرهایی وجود دارد که این طلاق با اعمال فشارهای اخوان المسلمین علیه احمد ابو هشیمه میلیاردر معروف مصری و نزدیک به مقامات ارشد این کشور صورت گرفت.
 
ماجرای طلاق خواننده زیبا هیفا وهبی از همسرش (عکس)

حتی برخی رسانه ها نیز خبر دادند که حامیان مالی اخوان المسلمین پرداخت هزینه مهریه طلاق هیفا وهبی به مبلغ 5 میلیون دلار را برعهده گرفته اند.برخی دیگر هم گفته اند که دلیل طلاق، تلاش ابوهشیم برای برعهده گرفتن سمت های مهم در دولت مصر است.ابوهشیمه میلیاردر  و بازرگان 37 ساله مصری در بخش بازرگانی آهن و صادرات و واردات فعالیت می کند.او در دبی با هیفا وهبی آشنا شد و سپس  در 2009 باهم ازدواج کردند.وی در سال 2010 نیز تلاش کرد تا از زادگاه خود برای  پارلمان، کاندیدا شود اما این اقدام عملی نشد.
 
همسر سابق وهبی ، هم اکنون دوباره تلاش می کند تا در انتخابات پارلمانی شرکت کند. وی روابط نزدیکی با محمد مرسی رئیس جمهور مصر دارد و بسیاری می گویند به دلیل اینکه او همسر یک خواننده لبنانی بود نمی توانست بسیاری از سمت های سیاسی را برعهده بگیرد و به این دلیل ، با یک طلاق سیاسی ، از وهبی جدا شده است.





ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan