شایعه جنجالی پیوستن کوروش تهامی به شبکه جم | حاشیه های شبکه جم تی وی

  • ۱۰:۵۹


پیوستن کوروش تهامی به شبکه جم از شایعه تا واقعیت + عکس



پیوستن کوروش تهامی به شبکه جم از شایعه تا واقعیت + عکس


پیوستن کوروش تهامی به شبکه جم که کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: به طور مستقیم که نه اما پیشنهاد همکاری با شبکه “جم” به من هم شده است.

بازیگر سریال “زیر تیغ” ادامه داد: بازیگری برای من چه در تلویزیون و چه در سینما بسیار جدی است. من هم مشکلات بیکاری را بسیار کشیده ام و می دانم که این شرایط به چه صورت برای بازیگران اتفاق می افتد و بازیگر کم کار یا بیکار می شود.

بازیگر فیلم سینمایی “به رنگ ارغوان” افزود: البته باید بگویم که برخی از این کم کاری یا بیکاری ها را خودم انتخاب کردم چون نمی خواهم در هر کاری و به هر قیمتی بازی کنم. بازیگری دغدغه من است و سعی می کنم در کارها از لحظه لحظه اتفاقاتی که می افتد بیاموزم و لذت ببرم.

پیوستن کوروش تهامی به شبکه جم از شایعه تا واقعیت + عکس

پیوستن کوروش تهامی به شبکه جم از شایعه تا واقعیت + عکس

تهامی ادامه داد: به همین علت است که من حاضر نمی شوم در هر کاری حاضر شوم. من به دنبال تجربه هایی مثل فیلم به رنگ ارغوان و یا رگ خواب در بازیگری هستم. البته گاهی پیش می آید که آدم مجبور به بازی در کارهای سطحی هم می شود اما آن کار را هم نباید سرسری انتخاب کرد.

بازیگر فیلم “رگ خواب” تصریح کرد: من جای آدم ها نیستم و نمی توانم بابت کارهایی که می کنند نظر بدهم اما در مورد من آن چیزی که از سینما می خواهم و آن ایده آل و توقعی که دارم در شبکه هایی مثل “جم” محقق نمی شود. ممکن است این شبکه مدتی از لحاظ مالی بازیگری را حمایت کند اما هیچ وقت در چنین شبکه ای برای یک بازیگر اتفاق ویژه ای نخواهد افتاد.

وی خاطرنشان کرد: من شرایط حال حاضر را هر طور که هست تحمل می کنم تا کم کاری ها را به جان می خرم تا در کارهایی بازی کنم که بعد ها بتوان از آنها به عنوان یک مرجع یاد کرد.

گفتنی است کوروش تهامی به تازگی بازی در فیلم “رگ خواب” به کارگردانی حمید نعمت الله را در کنار لیلا حاتمی به پایان رسانیده است.




مطالب مرتبط با موضوع


کوروش تهامی در 4 اردیبهشت 1350 در تهران متولد شد. او در یک خانواده پنج نفری متولد شده دو خواهر دارد که یکی از خودش بزرگ تر است و ازدواج کرده و خواهر کوچکترش دانشجو است. تا کلاس اول راهنمایی را در محله (پامنار) تهران بودم و پس از آن در محلههای سعادتآباد و شهرک غرب، در حال حاضر هم در غرب تهران ساکن هستم.

کوروش تهامی

همسر سابقش شبنم طلوعی کارگردان سینما بود. آرزوی کودکی اش این بوده که دکتر شود تا بتواند مادربزرگش را که مریض بوده و وابستگی شدیدی به او داشته را خوب کند اما دوران دبیرستان نظرش عوض میشود و به فکر خلبانی و بازیگری میافتد.

ملیکا شریفی نیا ، کوروش تهامی و همسرش

              کوروش تهامی و همسرش

دیپلم گرافیک دارد و لیسانس بازیگری تئاتر دارد و مدرکش را از دانشگاه آزاد گرفته است ،تنها مواردی که او را در زندگی رنج میدهد، فقر و نداری است. از اینکه بعضیها سر جایشان نیستند زجر میکشد. از بین بازیگرهای خارجی عاشق بازی آل پاچینو ، جانی دپ و نیکول کیدمن است و از سبک بازی آنها خوشش میآید ،عاشق دریا و موج است و قشنگترین رنگ زندگیاش رنگ آبی است.

کوروش تهامی

دربچگی عاشق موسیقی بوده ، او از کودکی به خاطر آنکه خیلی زود به تخصص رسیده شروع به تدریس تنبک و دف کرد و از همان کودکی طعم مستقل بودن را چشید. اول فقط شیفته موسیقی سنتی بوده ولی الان موسیقی پاپ را هم گوش میدهد. از صدای محمد اصفهانی و علیرضا عصار خوشش میآید و از پیشکسوتها هم صدای آقای حسین علیزاده و استاد شجریان را دوست دارد. 

کوروش تهامی

او دانش آموختهٔ رشتهٔ تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است و تاکنون تئاترهای گوناگونی از او به نمایش در آمده است. نخستین حضور او در سینما در سن 25 سالگی بود که نخستین فیلم سینمایی اش با نام سینما سینماست ه کارگردانی ضیائ الدین دری را بازی کرد.

رضا کیانیان

خلاصه داستان:رضا کیانیان کارگردان سینما بعد از جستجوی بسیار، ماندانا را برای ایفای نقش اول فیلم خود در نظر می گیرند. اما خانواده ی ماندانا با بازی او در فیلم مخالفند و... 
 

فیلم شناسی کوروش تهامی

 
سینمایی
1375 سینما سینماست 
1376 ساحره 
1378 دفتری از آسمان 
شراره  
1379 مریم مقدس
1382 این زن حرف نمی زند 
1383 به رنگ ارغوان 
از دوردست  
شبانه 
امیر بنکدار 
1385 سرگیجه 
نسل جادویی 
1386 آن مرد آمد 
1389 برف روی شیروانی داغ 
1390 بی خداحافظی 
 
مجموعه های تلویزیونی 
سال فیلم 
1385 زیر تیغ 
1386 ساعت شنی 
1387 شب می گذرد 
1388 خسته دلان 
1389 ملکوت 
         شوق پرواز 
         تبریز در مه 
عصر پاییزی 
قلب یخی 
 
تله فیلم
1387 ماه از روی سکو 
1389 بازی مهره سفید 
 
نمایش خانگی
1387 اسلحه سرد نادر مقدس






ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan