متن نامه جنجالی شاکیان «سعید طوسی» به ریاست قوه قضاییه | حاشیه های سیاست ایران

  • ۱۱:۱۸

نامه شاکیان «سعید طوسی» به رئیس قوه قضاییه


خبرگزاری فارس: شاکیان پرونده «سعید طوسی» با ارسال نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه ضمن اعلام برائت و انزجار از اقدامات اخیر شبکه‌های معاند خواستار پیگیری مجدانه این پرونده شده‌اند.
 
در این نامه خطاب به آیت الله آملی لاریجانی ریاست قوه قضائیه آمده است: «ضمن اعلام برائت از اقدامات اخیر شبکه‌های معاند خصوصا بوق فرسوده صدای شیطان بزرگ که در عداوت بالذات آنها با قرآن تردیدی نیست؛ و نیز ضمن محکومیت هرگونه تحاکم الی الطاغوت و دادخواهی از اجانب که مع الاسف از سوی چند تن از شاکیان (که احتمالا بعلت اطاله صورت گرفته در روند رسیدگی قضایی ) سر زده است، ذکر چند نکته را لازم می‌دانیم."

مشروح نامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون)

حضرت آیت الله آملی لاریجانی
 
رئیس محترم قوه قضائیه

سلام علیکم
 
باسلام و درود به پیشگاه قدسی حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و باسلام حضور حضرتعالی؛
 
با احترام نظر به وقایع تأسف بار و لطمات وارده بر بدنه جامعه قرآنی کشور و در خصوص پرونده فردی با شناسه قاری بین‌المللی قرآن کریم که قلوب بسیاری از عاشقان قرآن علی‌الخصوص قلب رئوف رهبرمان را نیز متألم نموده است، ذکر چند نکته را به اختصار لازم دانسته عاجزانه از حضرتعالی درخواست رسیدگی به این پرونده را داریم.
 
ما (خانواده یکی از 3 شاکیان اصلی پرونده در کنار دیگر شاکیان موجود در پرونده) ضمن اعلام برائت از اقدامات اخیر شبکه‌های معاند خصوصا بوق فرسوده صدای شیطان بزرگ که در عداوت بالذات آنها با قرآن تردیدی نیست؛ و نیز ضمن محکومیت هرگونه تحاکم الی الطاغوت و دادخواهی از اجانب که مع الاسف از سوی چند تن از شاکیان (که احتمالا بعلت اطاله صورت گرفته در روند رسیدگی قضایی ) سر زده است، ذکر چند نکته را لازم می‌دانیم.
 
اولاً قبل از هر کلامی اعلام می‌داریم که باتمام وجود معتقد به «حفظ» نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و آن را به فرموده حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه از اوجب واجبات می‌دانیم.
 
در این راه دشمنی مان با دشمنان اسلام و انقلاب، دشمنی دیرینه‌ای است، چه آن زمان که در بزنگاه جنگ و دفاع مقدس جانمان، این کمترین هدیه به مقام ولایت را سپر کردیم که مبادا به اسلام و انقلاب خدشه‌ای وارد شود و چه امروز که هر زمان نیاز باشد تاپای جان از نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین از کیان منور قائدنا البصیر، مولا و مقتدایمان، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای حفاظت و حراست خواهیم کرد.
 
ثانیاً ممانعت از ورود عناصر ناصالح و فاسد را به ساحت مقدس فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در حکومت اسلامی، از مهمترین منویات مقام معظم رهبری دانسته و قویا در این خصوص معتقدیم:
 
یکی از اولین و نزدیکترین مصادیق «حفظ» این نظام مقدس و آرمان‌های والای آن، مقابله بلکه مبارزه با افراد زیاده خواه و متعدی به حدود الهی می‌باشد. همانانی که بی‌شرمانه در جهت مزید بلکه احیاء مقبولیتشان نزد دیگران از انتساب خود به مسئولان ارشد نظام هیچگونه ابایی ندارند.
 
ثالثاً غائله اخیر را به نوعی نتیجه تعلل و کم لطفی چندین ساله مسئولان مرتبط با این پرونده در صدور حکم قطعی می‌دانیم، پرونده‌ای که از سال 90، همچنان مفتوح است.
 
در انتها مجددا از آن ریاست محترم خواستار رسیدگی دقیق و سریع به پرونده که موضوعش ربطی به عنوان منتشره توسط معاندین نظام و رسانه های بیگانه نداشته هستیم و به حکم صادره تمکین کامل خود را نیز اعلام می داریم.

ربنا علیک توکلنا و الیک انبنا و الیک المصیر



مطالب مرتبط با موضوع


خبرگزاری ایکنا: خادم القرآن عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی و قاری بین‌المللی در پیامی چنین نوشت که دشمنان قرآن برای بدنام کردن قرآن، این میراث بزرگ آسمانی با تمام قوای اهریمنی خود به صحنه آمده و شمشیر را از رو بسته‌اند، ناگزیر از آن شدم تا با زبان خود آنان، شمه‌ای را بازگو نمایم.

متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

در روزهایی که بازار افشاگری‌های اخلاقی در رقابت های انتخاباتی آمریکا داغ است و مردم دنیا هر روز منتظر شنیدن یک فساد اخلاقی جدید در مناظرات انتخاباتی و یا رسانه‌های کشورشان از نامزدهای فاسد ریاست جمهوری آن کشور هستند، تلویزیون صدای آمریکا برنامه یک ساعته خود را به طرح موضوع پرونده قضایی یک قاری ایرانی اختصاص داد، آن هم با حضور یک مجری بدنام که  نامش مدت‌ها به دلیل تعرض به یک مجری تازه‌کار به تیتر اخبار رسانه‌ها مبدل شده است!

حال که دشمنان قرآن برای بدنام کردن قرآن، این میراث بزرگ آسمانی با تمام قوای اهریمنی خود به صحنه آمده و شمشیر را از رو بسته‌اند ناگزیر از آن شدم تا با زبان خود آنان، شمه‌ای را بازگو نمایم و آن هم اینکه مجری این برنامه که در پرونده اخلاقی تجاوز به یک گوینده بنام «الهام ستاکی» در محیط کار از سوی دیگر همکاران خود به عنوان مجری فاسدالاخلاق در فضای مجازی مشهور است، ضمن برشمردن اتهاماتی برای یک قاری ایرانی بنا را از ابتدای گزارش خود به سیاه نمایی و تخریب جامعه قرآنی، شاکله جلسات قرآن و نیز انتصاب قاری ایرانی به ارکان کشور و مسئولان نظام قرار داده و در جملات مکرر، همه را آماج توهین و اهانت و انتقام جویی قرار داد.

در لابلای پیام‌های میان سطری و ارائه گزارش جمع‌آوری شده توسط شاکی پرونده، تصاویر و سخنان مجری برنامه، تماماً حول محور حمله و انتقام‌جویی از مسئولان کشور  دور میزد، او با بهره‌گیری از هجو و تمسخر و استهزاء و طرح بهانه حضور و تلاوت این قاری (که اکنون صرفا در جایگاه متهم نشسته است) در یک جلسه رسمی با حضور مسئولان کشوری و لشگری، جلساتی که امثال آن بارها و بارها در هفته‌ها و ماه‌ها برگزار می‌شود و قاریان ممتاز کشور در آن حضور می‌یابند، اقدام به فضاسازی نموده است.

روال جاری این برنامه یک ساعته شبکه تلویزیونی صدای آمریکا که با بودجه ۷۵ میلیون دلاری سنای این کشور به فعالیت می‌پردازد، نشان داده که ماموریت این برنامه تلویزیونی یک ساعته  عموما با هدف ترور شخصیت‌ها و مسئولان و چهره‌های مختلف ایرانی با بهره‌گیری از عملیات روانی و تخریب باورهای دینی و اهانت به مردم ایران و مقابله با نظام اسلامی، تعریف و طراحی شده است.




فدایی رهبر
سلام.مافریب دروغ های آمریکا و متحدانش رونمیخوریم وتاآخرین لحظه عمرمون کناررهبرمون هستیم.ماقرآن ودین مون رو راحت بدست نیوردیم که بخوابیم راحت ازدستش بدین.خدا،آمریکاومتحدانش رولعنت کندوشرشون روبه خودشون برگردونه.جانم فدای اسلام و قرآن .مرگ برآمریکا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan