ماجرای دستگیری مردم در پاسارگاد روز 7 آبان | حاشیه های دنیای سیاست

  • ۱۹:۵۳

دستگیری هنجارشکنان در «پاسارگاد» فارس


خبرگزاری میزان: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از دستگیری عوامل اصلی هنجار شکنی در تجمع روز جمعه در پاسارگاد فارس خبر داد.
 
علی صالحی گفت: اقدامات این افراد پیش از این از سوی دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی مورد رصد قرار گرفته بود.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات لازم، لیدرها و سرشاخه‌های اصلی این تجمع که به سردادن شعارهای هنجارشکنانه و ضدارزش‌ها‌ اقدام کرده بودند، دستگیر شدند.

دادستان شیراز خاطرنشان کرد: برای این افراد پروند قضایی تشکیل شده و وفق مقررات برخورد قضایی لازم با آن‌ها صورت خواهد گرفت.


مطالب مرتبط با موضوع


عبدالله متولیان در روزنامه جوان نوشت: با روی کار آمدن بنی‌امیه در صدر اسلام شاهد پیدایش و ظهور یک رویکرد انحرافی و جعلی به دین مبین اسلام و تقابل اسلام اموی در برابر اسلام ناب محمدی و علوی بوده‌ایم. این جریان انحرافی در طول تاریخ پرفراز و نشیب اسلام در خدمت کاخ‌نشینی، اشرافی‌گری و صاحبان زر و زور و تزویر، ظالمان و مستکبران و منادی ظلم‌پذیری طبقه مظلوم و مستضعف جامعه بوده و در هر دوره از تاریخ با پوست‌اندازی نامی جدید برای خود اختیار کرده است.

با ظهور انقلاب اسلامی در ایران، اسلام پهلوی که نسخه به روز شده‌ اسلام اموی بود، توسط حضرت امام خمینی(ره) تحت عنوان اسلام امریکایی و در تقابل با اسلام ناب محمدی نامیده و مطرح شد. تقابل اسلام ناب محمدی با اسلام امریکایی و گسترش موج بیداری ناشی از انقلاب اسلامی در جهان اسلام، مهندسی ظالمانه نظام سلطه و امریکایی‌ها را به وحشت انداخته و به چاره‌جویی واداشت. نظام سلطه در سه دهه گذشته برای غلبه بر امواج انقلاب اسلامی و تغییر نگاه افکار عمومی در باره اسلام امریکایی، نسبت به مهندسی و ایجاد دو نگاه و دیدگاه در باره اسلام اقدام نموده است:

۱- انجام اقدامات سلبی با ترویج تروریسم هدایت شده و منسوب به اسلام همراه با راه‌اندازی پروپاگاندای اسلام‌هراسی و ایجاد گروه‌ها و جریانات تکفیری و خشونت‌طلب نظیر القاعده، طالبان، جبهه النصره و داعش و انتساب این گروه‌ها به اسلام انقلابی و تفکر ظلم‌ستیز حضرت امام خمینی(ره) به طوری که افکار عمومی جهانی هرگونه خشونت‌طلبی و تروریسم را متأثر از اندیشه انقلابی حضرت امام خمینی(ره) بداند (انتقال از حوزه عشق به اسلام امام خمینی به حوزه نفرت از اسلام خشونت‌طلب).

۲- انجام اقدامات ایجابی با تئوریزه کردن و ترویج اسلام امریکایی با عنوان جدید «اسلام رحمانی و صلح‌طلب و ضدخشونت» (انتقال از حوزه نفرت از اسلام امریکایی به حوزه دوست داشتن اسلام امریکایی با تغییر نام آن) به عنوان نسخه مورد پذیرش نظام بین‌المللی.
استکبار جهانی طی سال‌های گذشته در اکثر کشورهای جهان، به ویژه در کشورهای اسلامی، نسبت به تغییر میل عمومی و انتساب خشونت‌طلبی به انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی(ره) و کنترل امواج بیداری اسلامی اقدام نموده و متأسفانه در داخل کشور انقلابی ایران نیز موفق به یارگیری در حوزه اسلام امریکایی موسوم به «اسلام رحمانی» شده است.
 
دستاویز و تئوری مورد استفاده طرفداران اسلام غربگرا و غیرانقلابی (اسلام رحمانی) برای جلب نظر مردم و اخذ موافقت آنان برای تغییر راهبردهای زیربنایی اسلام انقلابی، ایجاد و ترویج دوگانه امریکایی «انقلاب، رفاه» است.  این جریان انحرافی و وابسته به غرب با مغالطه و جفای آشکار به اندیشه‌های ناب حضرت امام خمینی‌(ره)، نگاه انقلابی را نقطه مقابل معیشت و رفاه معرفی و تبلیغ کرده و هم‌اکنون درصدد بهره‌گیری از این مغالطه در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است.

جریان غربگرا و غیرانقلابی و طراحان و معتقدان به دوگانه «انقلاب، رفاه» استفاده از مدل به کارگیری شده در انتخابات سال ۹۲ (هسته‌ای، معیشت) را به عنوان الگوی کارآمد برای فریب افکار عمومی و جلب‌نظر و رأی آنان برگزیده است.
 
یادآوری می‌گردد که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ برخلاف راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبنی بر عدم مذاکره با شیطان بزرگ و احمقانه و خائنانه دانستن هرگونه مذاکره با امریکا، تحت تأثیر شرایط بد اقتصادی با راه‌اندازی دوگانه «هسته‌ای، اقتصاد» موضوع ضرورت مذاکره با امریکا به منظور لغو و رفع تحریم‌ها و گشایش‌های اقتصاد به مطالبه ملی و عمومی تبدیل شده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با انتخاب «نرمش قهرمانانه» راهبرد خود را تغییر داد و به این ترتیب مانع از دوقطبی سازی‌های جعلی شده و به تدریج باور مردم نسبت به فریبکاری و غیرقابل اعتماد بودن غرب به ویژه شیطان اکبر و طاغوت اعظم تقویت گردید.
 
هم‌اینک جریان انحرافی غربگرا و غیرانقلابی ضمن تلاش برای تحریف اندیشه‌های ناب حضرت امام به دنبال تثبیت و تبدیل دوگانه مغالطه‌گون «انقلاب، رفاه» به مطالبه ملی و عمومی و مجبور کردن نظام به عقب‌نشینی و تمکین در برابر خواست مردم است و ناگفته پیداست که در صورت موفقیت آنان، نظام ناچار به انتخاب مرحله پایانی «نرمش قهرمانانه» خواهد بود و دومینوی تقویت غربگرایی و فاصله گرفتن از اصول انقلاب را پایانی جز استحاله کامل نظام نخواهد بود.
 
قرائن و شواهد نشان می‌دهد که منادیان و مروجان دوگانه خطرناک و مهلک امریکایی «انقلاب، رفاه» از تمام ظرفیت‌های خود در قالب پسابرجام برای موفقیت طرح، بهره‌گیری کرده و به دنبال انجام مرحله به مرحله اقدامات زیر تا زمان انتخابات ریاست جمهوری سال آینده هستند:

۱ - افزایش و تشدید فشارهای اقتصادی مضاعف بر مردم همراه با دادن آدرس عوضی در باره علت فشارهای اقتصادی به عنوان معلول نگاه انقلابی.
 
۲ - تحقیر روحی روانی مردم با مانور تجمل به عنوان مکمل توطئه کثیف فشار و تنگی روز افزون بر مردم.
 
۳ - ایجاد موج تنفر از انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی با راه‌اندازی دوگانه «ایران، اسلام» و ترویج بازگشت به ایرانی بودن و تقدیس کورش
 
۴ - بزرگنمایی مشکلات اقتصادی کشور به عنوان معلول نگاه انقلابی معطوف به ضرورت همکاری با
FATF
۵ - مقصر معرفی کردن نهادهای نظامی و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مانع جدی در مسیر لغو تحریم‌ها با آزمایش‌های موشکی و برگزاری مانورهای نظامی و برخورد با عوامل نظامی امریکا در خلیج فارس با راه‌اندازی دوگانه «اقتدار، معیشت».
 
۶ - تبلیغ مستمر در جهت ضرورت مذاکره همه‌جانبه با امریکا به عنوان تنها کلید حل مشکلات کشور.
 
۷ - تطهیر امریکا و تحقیر نگاه انقلابی و شعار مرگ بر امریکا به عنوان مانع اصلی پیشرفت ایران و تبدیل امریکا از دشمن به رقیب و صاحب حق و منفعت.
 
۸ – راه‌اندازی دوگانه «اقتدار، رفاه» به عنوان مکمل دوگانه «انقلاب، رفاه» با هدف انقطاع رابطه ایران با محور و جبهه مقاومت.
 
۹ - تبدیل دوگانه «انقلاب، رفاه» به گفتمان عمومی در بین اقشار و صنوف به ویژه نخبگان و جریان دانشجویی.
 
۱۰ - استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و مجازی به منظور فراگیر کردن گفتمان جعلی و دروغین «انقلاب، رفاه».
 
۱۱ - فراخوان مردم برای رأی دادن به گفتمان مزبور و تبدیل آن به مطالبه ملی و عمومی و در نهایت تحمیل مذاکره و تعامل با شیطان بزرگ در همه زمینه‌ها.
 
جریان غربگرا و غیرانقلابی درصدد است با توجیه کارشکنی و فریبکاری امریکا و ناکامی‌های پسابرجامی، همه مشکلات را به گردن انقلاب و نگاه انقلابی انداخته و تنها راه گشایش در امور مملکت را بازگشت از راه رفته و پشت کردن به آرمان‌های انقلاب اسلامی معرفی کند.
این جریان خطرناک و بنیان کن به صورت چراغ خاموش و در پناه دهها موضوع غیراصلی و ایذایی در حال برنامه‌ریزی است تا به مردم القا کند که اگر مشکلی هست به خاطر انقلاب است، اگر معیشت مردم گره خورده، اگر آموزش ما مشکل دارد، اگر کارخانجات کشور تعطیل شده، اگر اقتصاد فلج شده و... همه و همه به خاطر انقلاب و پایبندی به تفکر انقلابی است.
ناگفته پیداست که چنانچه این دوگانه به سرانجام مورد نظر طراحان برسد شعاع آسیب‌پذیری‌های آن به تحریف انقلاب و امام، تغییر میل و باور مردم، آسیب دیدن محور مقاومت، کم شدن فشار از رژیم صهیونیستی و در یک کلمه تکمیل پروژه استحاله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد رسید.
 
لذا بر آحاد اندیشمندان، صاحب‌نظران، اصحاب رسانه، جناح‌های سیاسی، دولتمردان و به ویژه شخص رئیس‌جمهور محترم لازم و واجب است که درک حساسیت موضوع نسبت به خنثی‌سازی توطئه امریکایی مذکور اقدام نمایند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan