با مرد چهار پای هندی آشنا شوید | اخبار حوادث جهان

  • ۱۱:۵۵

مرد 4 پای هندی جراحی می شود

مرد جوانی که با 4 پا متولد شده است با انتشار عکسهایی از خود در فضای مجازی از پزشکان برای رهایی از 2 پای اضافی درخواست کمک کرد."آرون کومار" 22 ساله با 2 پای غیرطبیعی اضافی در قسمت پشت بدنش متولد شده است که یکی از این پاها رشد ناقص و دیگری تا قسمتی از زیر زانو کامل شده است.

مرد 4 پا

مرد 4 پا

عکسهای انسان عجیب الخلقه با 4 پا

زندگی پردردسر مرد 4 پای هندی

" آرون " در روستای اوتار پرادش هند زندگی می کند و تا کنون نتوانسته برای معالجه راهی پیدا کند به همین علت شبکه های اجتماعی را به عنوان راهی برای رهایی از 2 پای اضافی خود انتخاب کرده است.در پاسخ این پسر جوان تیمی از متخصصان جراحی در بیمارستان "فورتیس " دهلی نو برای کمک اعلام امادگی کردند. مرد 4 پا می گوید:تا پیش ا این نتوانسته ام زندگی طبیعی را تجربه کنم چرا که این وضعیت مشکلات بسیاری برای من ایجاد کرده است ، اما اگر با یک جراحی موفق پاهای اضافی من جدا شوند بالاخره حس راه رفتن راحت و نرمال را درک خواهم کرد.هرچند او نمی تواند پاهای اضافه ی خود را حرکت دهد اما در این بخش از بدنش قدرت حس کامل وجود دارد و احساس درد ، سوزش و .... را به خوبی درک می کند.وزن پاهای اضافه مانع از راه رفتن درست این جوان هندی می شود چرا که تعادل جسمی او را برهم زده و گاهی بسیار خسته کننده می شود.

مرد 4 پا

مرد 4 پا

عکس مردی با 2 پای اضافی در پشت بدنش

مادر "آرون " می گوید:زایمان سختی را تجربه کردم ، وقتی آرون می خواست متولد شود پاهای اضافه ی او طول مدت زایمان را خیلی بیشتر از حد نرمال کرد . آرون با 4 پای هم اندازه متولد شد و این برای ما خیلی دردناک بود . او را برای معالجه و جراحی به بیمارستان بردیم اما پزشکان معتقد بودند که انجام این جراحی در دوران کودکی بسیار خطرناک خواهد بود ، بدون هیچ تغییری در بدن آرون به روستا بازگشتیم و تصمیم گرفتیم تا او را برای داشتن یک زندگی طبیعی همراهی کنیم . از آن ماجرا سالها می گذرد و حالا که آرون بزرگ شده دیگر نمی تواند این مشکل را تحمل کند.

مرد 4 پا

عکس مرد 4 پا در کنار خانواده اش




مطالب مرتبط با موضوع


بازده: ممکن است در طول زندگیتان چندین واقعیت عجیب از هندوستان شنیده باشید که به نظرتان واقعا عجیب برسد اما اگر به شما بگوییم پلیس های هندی برای بلند کردن سبیلشان اضافه حقوق می گیرند یا اینکه یک مرد هندی ۷۵ سال است که اصلا آب نخورده است شاید برایتان باورکردنی نباشد!
 
۱- استنشاق هوای بمبئی به مدت یک روز کامل معادل کشیدن ۱۰۰ سیگار است.
 
۲- ۵۳ درصد از خانه‌های هند فاقد دستشویی است.
 
۳-  در هندوستان هرگاه دختری با دندان و یا صورتی معیوب به دنیا آید، اعتقاد بسیاری از مردم بر این است که ارواح یا جن آنها را تسخیر کرده اند. برای رهایی آن دختر و خانواده اش از این موجودات، او را مجبور به ازدواج با حیواناتی همچون سگ و یا بز می کنند!
 
۴ – در ایالت مادیا پراش به نیروهای پلیس توصیه می‌شود سبیل‌های خود را بلند کنند و برای این کار به آنان حقوق اضافه پرداخت می‌شود.
 
۵- یک قبیله کولی در هند وجود دارد که در هنگام مرگ جشن می‌گیرند، درحالی که در هنگام تولد عزاداری می‌کنند.
 
۶-در برخی مناطق هند زنان حلقه عروسی خود را در انگشت پای خود می‌اندازند.
 
۷-یک واقعیت عجیب از هندوستان این است که مردی در هند ۷۵ سال است که آب نخورده است.
 
۸- پیروان برخی از ادیان هند خود را روی زمین می‌غلطانند و معتقدند با این کار مشکلات از آنها دور می‌شوند.
 
۹-زنان خانه‌دار هندی ۱۱ درصد از کل طلای جهان را در اختیار دارند: این میزان طلا بیش از مجموع ذخایر طلای سوئیس، ایالات متحده امریکا، آلمان و صندوق بین‌المللی پول است.
 
۱۰- یک شرکت هوایی در هند فقط خدمه پروازی زن استخدام می‌کند: سبک وزن بودن زنان باعث شده است که این شرکت سالانه ۵۰۰ هزار دلار در مصرف سوخت هواپیما صرفه جویی کند.
 
۱۱- به دلیل اعتقادات مذهبی، هند دارای کمترین مصرف گوشت در جهان است.
 
۱۲- افراد داوطلبی که در معبد طلایی کار می‌کنند روزانه به ۱۰۰ هزار نفر غذای گیاهی می‌دهند.
 
۱۳-هند بزرگترین دموکراسی جهان را دارد: هند با دارد بودن بیش از ۴۶۰۰ قومیت، ۸ دین بزرگ و بیش از ۱۲۸ زبان مختلف از نظر دموکراسی متنوع‌ترین کشور است.
 
۱۴- مردی در هند با ۳۹ زن و ۹۴ فرزند بزرگترین خانواده جهان را دارد.
 
۱۵-هند تا سال ۲۰۵۰ با بیش از ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون نفر جمعیت از چین پیشی خواهد گرفت و پرجمعیت‌ترین کشور جهان خواهد شد.
 
۱۶- انتقال پول رسمی هند یعنی روپیه به خارج از کشور غیرقانونی است.
۱۷.هند دارای بیشترین برده در جهان است: ۱۴ میلیون نفر در هند در دام قاچاقچان انسان گرفتار بوده و مجبور‌ هستند همانند برده‌ها زندگی کنند.
۱۸.تنها یک ازدواج از هر ۱۰۰ ازدواج در هند به طلاق ختم می‌شود.
 
۱۹.در فرهنگ هندی‌ها، گاو حیوان مقدسی است. وقتی یک گاو تصمیم می‌گیرد دقیقاً وسط یک جاده استراحت کند، هیچ‌کس او را از سر جایش بلند نمی‌کند؛ بلکه رانندگان مسیر خودشان را عوض می‌کنند. هندوها می‌گویند انسان حق استثمار گاو را ندارد و مصرف گوشت، شیر، چرم یا حتی کار کشیدن از گاو ممنوع است. حتی زمانی که گاو پیر می‌شود، باز هم آنها باید به او غذا بدهند و احترام َگذارند و او را آزاد کنند تا در دشت و دمن بچرخد.
۲۰-تقویم هندوها دارای شش فصل است:  بهار، تابستان، موسمی، پاییز، زمستان، و پریورنال (Prevernal). پریورنال تعریف مشخصی ندارد و صرفاً فصل قبل از بهار است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan