ماجرای شهادت 10 زائر ایرانی در سامرا بر اثر انفجار

  • ۱۲:۳۷

انفجار مهیب در سامرا؛ چند زائر ایرانی شهید شدند    


خبرگزاری مهر: به دنبال وقوع انفجار تروریستی در شهر سامراء واقع در استان صلاح الدین عراق، چند نفر شهید و زخمی شدند که طبق اعلام منابع عراقی در میان قربانیان، چند زائر ایرانی دیده می شود.
 
سومریه نیوز گزارش داد؛ یک انفجار تروریستی در شهر سامراء در استان صلاح الدین عراق به وقوع پیوست.

این انفجار به شهادت چند نفر و زخمی شدن چند تَن دیگر منجر شد.

در همین ارتباط، «خالد حسن» عضو شورای استانداری صلاح الدین گفت: در میان قربانیان، چند زائر ایرانی دیده می شود.

وی در خصوص جزئیات این حادثه گفت: یک خودروی بمبگذاری شده در محل پارک وسایل نقلیه انتقال زائران در مرکز شهر سامراء منفجر شد. به دنبال وقوع این انفجار، شماری از زائران شهید و زخمی شدند.

وی افزود: افراد آسیب دیده به دنبال این حادثه، خیلی زود برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.




مطالب مرتبط با موضوع   



خبرگزاری ایرنا: منابع امنیتی عراقی روز شنبه اعلام کردند که بر اثر انفجار بمبی در شمال شرق بغداد دستکم دو نفر کشته و 6 نفر دیگر زخمی شدند.
 
به گزارش پایگاه خبری الغد پرس عراق، این انفجار در نزدیکی یک مرکز تجاری در منطقه «حی اور» واقع در شمال شرق بغداد روی داده است.
 
ظهر امروز نیز انفجار بمبی در منطقه شیخ عمر واقع در مرکز بغداد سه کشته و 6 زخمی برجای گذاشته بود.

این انفجار به دنبال اعلام فرماندهی عملیات امنیت بغداد در شناسایی و خنثی سازی یک گروه تروریستی که قصد دست زدن به چند انفجار تروریستی در بغداد داشت، صورت گرفته است.

این انفجارها در حالی روی می دهد که نیروهای امنیتی عراق سرگرم عملیات بازپس گیری شهر موصل از گروه تروریستی داعش هستند. شهر موصل آخرین پایگاه اصلی شهری داعش تلقی می شود.

هیات سازمان ملل متحد در عراق /یونامی/ سه شنبه هفته گذشته در گزارشی اعلام کرد که بیش از یک هزار و 700 عراقی طی ماه اکتبر بر اثر خشونت ها جان خود را از دست داده اند.

بر اساس اعلام هیات سازمان ملل متحد در عراق «یونامی»، استان بغداد با 268 کشته و 807 زخمی بالاترین آمار تلفات را در ماه گذشته داشته است و پس از بغداد، استان های نینوا با 566 کشته و 59 زخمی و کرکوک با 58 کشته و 112 زخمی بالاترین آمار خشونت ها را داشته اند.




ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan