دانلود فیلم کشتی کج وحشیانه ترامپ در مسابقات WWE

  • ۱۱:۱۶

کلیپ: دعوای وحشیانه ترامپ در کشتی کج

فیلم کشتی کج ترامپ

مجله مراحم؛ رفتار و افکار عجیب و غریب دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باعث شگفتی افکارعمومی دنیا شده است . این ویدئو را می توان نمایشگر اوج رفتار های احمقانه او دانست .

نتیجه تصویری برای کشتی کج ترامپ

این آقا می خواهد رئیس جمهور شود

درگیری ترامپ با یک ورزشکار در مسابقات WWE

 

دانلود این ویدئو




مطالب مرتبط با موضوع   



به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی شبکه سی ان ان در مطلبی نوشت: حمایت جمهوری خواهان از ترامپ، نامزد انتخابات آمریکا، روز به روز در حال کمرنگ‌تر شدن است. روزی نیست که اعضای حزب جمهوری‌خواه در بیانیه‌ها و سخنرانی‌های مختلف به حمایتشان از نامزد حزب جمهوری‌خواه پایان ندهند. برخی نیز پا را فراتر نهاده و لب به تأیید رقیب دموکرات وی گشوده‌اند.

در برخی از موارد، فرار جمهوری خواهان از حمایت ترامپ در راستای پشتیبانی نامحسوس و زیرپوستی از هیلاری کلینتون عنوان شده است. نمونه آن سوزان کولینز – سناتور ایالت مین—است که روز سه‌شنبه در اظهاراتی اعلام کرد نمی‌تواند از نامزد جمهوری‌خواه حمایت کند. او به روزنامه واشینگتن پست گفت: از ترامپ حمایت نمی‌کنم. او نه باورهای حزب جمهوری‌خواه را اجرا می‌کند و نه راهکارهای التیام‌بخشی برای پایان دادن به مشکلات ارائه می‌دهد. تعدادی از اعضای جمهوری‌خواه نیز به حمایت از نامزدهای مستقل روی آورده‌اند.

آدام کین زینگر –نماینده جمهوری‌خواه از ایالت ایلینوی—هفته گذشته با پیوستن به موضع مارک کرِک –سناتور ایالت ایلینوی-- اعلام کرد از ترامپ حمایت نمی‌کند. او گفت: پیش از آنکه جمهوری‌خواه باشم، آمریکایی هستم.

روز دوشنبه 50 کارشناس برجسته سیاست خارجی و امنیت ملی حزب جمهوری‌خواه شامل تام ریج و مایکل چرتوف از وزرای امنیت داخلی سابق که وابسته به دولت جورج دابلیو بوش بودند با امضای نامه‌ای نامزدی ترامپ را محکوم کردند. آن‌ها در این نامه از حمایت ترامپ دست کشیده و اعلام کردند به وی رأی نمی‌دهند.

به باور کارشناسان، کمرنگ شدن حمایت اعضای حزب جمهوری‌خواه از ترامپ، زمینه را برای تبدیل‌شدن وی به نامزد مستقل فراهم می‌کند. درصورتیکه ترامپ با بدعهدی اعضای حزب مواجه شود، احتمال اینکه به صورت مستقل در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت کند، تقویت می‌شود.



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan