خانه جدید و لوکس باراک اوباما و میشل اوباما در واشینگتون

  • ۲۲:۰۰

نمای کامل دکوراسیون کاخ سفید زمان اقامت خانواده اوباما

 در آخرین روزهای دوره ریاست جمهوری باراک اوباما اکثر وب سایتهای دکوراسیون تصاویری کامل تر از دکوراسیون کاخ سفید در زمان اقامت اوباما را منتشر کردند که به همراه معرفی تصاویر آنها را در این گزارش مشاهده می کنید. اقامتگاه کاخ سفید دارای 132 اتاق، 35 سرویس بهداشتی در شش طبقه است. همچنین دارای 3 آسانسور، 8 راه پله ، 28 شومینه، 147 پنجره و 412 در دارد. برای رنگ آمیزی سطح بیرونی این عمارت 570 گالن رنگ لازم است و آشپزخانه آن قابلیت پخت و آماده سازی شام برای بیش از 140 و آماده سازی پیش غذا برای بیش از 1000 مهمان را دارد.

اولین تغییر دکوراسیون این اتاق از سال 1998 به بعد است،  در آن سال هیلاری کلینتون در حالی که همسرش بیل کلینتون رئیس جمهور وقت امریکا بود، دکور اتاق را عوض کرد  و دکور این اتاق تاکنون دست نخورده باقی مانده بود تا امسال که میشل آن را تغییر داد.

بر اساس گزارش مجله ی people خانم میشل اوباما 60.000 دلار برای این تغییر دکوراسیون هزینه صرف کرده است. این تغییر دکوراسیون شامل تعویض صندلی ها، فرش، پرده و همچنین رنگ جدید اتاق است. 

در دوره های مختلف تاریخ، کاخ سفید با نام های مختلفی از جمله "عمارت انحصاری" ، "خانه رئیس جمهور" و "کاخ ریاست جمهوری" شناخته می شد. در سال 1901 و در زمان ریاست جمهوری تئودور روزولت ، وی رسما آن را کاخ سفید نامید. میشل اوباما بعد از ایجاد تغییراتی در دکوراسیون داخلی کاخ سفید گفته است که اسمیت در کار طراحی سلیقه خانواده اوباما را با تاریخ کاخ سفید انعکاس داد.

او گفت «مهمتر از همه این که این بنا برای خانواده ما حقیقتا مثل خانه بود.»شبکه ای بی سی به نقل از میشل اوباما گفت، اولویت او آماده کردن همه چیز برای راحتی دخترانشان و مادرش مارین رابینسون بوده است.

تصاویر کامل از طراحی و چیدمان دکوراسیون کاخ سفید 

 

دکوراسیون کاخ سفید

اتاق پذیرایی و لوکس در دکوراسیون داخلی کاخ سفید

دکوراسیون کاخ سفید

دکوراسیون کاخ سفید

لوازم و تزیینات داخلی اتاق غذاخوری خانواده اوباما در دکوراسیون کاخ سفید

دکوراسیون کاخ سفید

دکوراسیون کاخ سفید

دکوراسیون کاخ سفید

دکوراسیون کاخ سفید و اتاق هایی که همگی تغییر دکوراسیون یافته اند

دکوراسیون کاخ سفید

دکوراسیون کاخ سفید

دکوراسیون کاخ سفید

تزیینات دیوار و نمای داخلی دکوراسیون کاخ سفید در زمان اقامت اوباما

دکوراسیون کاخ سفید

دکوراسیون کاخ سفید

دکوراسیون کاخ سفید

دکوراسیون کاخ سفید

چیدمان لوکس و دکوراسیون کاخ سفید

دکوراسیون مجلل کاخ سفید برای اقامت خانواده اوباما +عکس




مطالب مرتبط با موضوع     


دکوراسیون داخلی کاخ سفید بعد از سال ها توسط میشل اوباما تغییر کرد. میشل اوباما دست به تغییر دکوراسیون داخلی کاخ سفید زد. به گزارش دیلی میل بانوی اول آمریکا با صرف هزینه ی چند هزار دلاری دکوراسیون اتاق غذاخوری کاخ سفید را تغییر داد.

اولین تغییر دکوراسیون این اتاق از سال 1998 به بعد است،  در آن سال هیلاری کلینتون در حالی که همسرش بیل کلینتون رئیس جمهور وقت امریکا بود، دکور اتاق را عوض کرد  و دکور این اتاق تاکنون دست نخورده باقی مانده بود تا امسال که میشل آن را تغییر داد. بر اساس گزارش مجله ی people خانم میشل اوباما 60.000 دلار برای این تغییر دکوراسیون هزینه صرف کرده است. این تغییر دکوراسیون شامل تعویض صندلی ها، فرش، پرده و همچنین رنگ جدید اتاق است.

البته این تنها اتاق کاخ سفید نیست که میشل دکور آن را تغییر داده است، در ماه فوریه نیز وی تغییراتی در اتاق غذاخوری کوچک و خانوادگی که درست در کنار اتاق غذاخوری بزرگ واقع شده ایجاد کرد. تصاویری از قبل و بعد این تغییر دکوراسیون را در ادامه مشاهده می کنید.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون اتاق غذاخوری

اتاق غذاخوری مجلل

عکس اتاق غذاخوری

تغییر دکوراسیون

دکوراسیون کاخ سفید

دکوراسیون داخلی کاخ سفید

میشل اوباما دکوراسیون داخلی کاخ سفید را تغییر داد






ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan