دانلود آهنگ پیاده ها رضا صادقی

  • ۱۹:۰۰



دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام پیاده ها

 

دانلود آهنگ رضا صادقی به نام پیاده ها

پخش آنلاین

 
متن آهنگ
من خودم یه کاروان حسرت و آهم
یکی از نرفته های چشم به راهم
دل کنعانی و آواره ای دارم
یه فرات اشکه تو عمق هر نگاهم
سکوت بیابونا رو دوست دارم
که فقط گریه کنم به اشتیاقت
آرزوی هق هق شبامه یکبار
زندگی کنم تو خلوت رواقت
زندگی کنم تو خلوت رواقت
من از قافله جا مونده کجا گریه کنم
چی میشد میون این پیاده ها گریه کنم
تو مسیر تو پا برهنه شم
بلکه اینجوری آروم بشم
منه از قافله جا مونده کجا گریه کنم
چی میشد میون این پیاده ها گریه کنم
خب منم می خوام یه سفر بیام
خدمت شما آرام بشم

بخدا هیچکی به هیچکی نیست تو دنیام
منم و یه دل که تقویم نگارم
همه دورامو زدم رسیدم اینجا
فهمیدم فقط همین یه راهو دارم
جالبه هرکی با هر دینی که باشه
دل به دریا زده و تو این مسیره
مریضه غیر مسلمونم میارن
که شفاشو از همین تربت بگیره
که شفاشو از همین تربت بگیره
من از قافله جا مونده کجا گریه کنم
چی میشد میون این پیاده ها گریه کنم
تو مسیر تو پا برهنه شم
بلکه اینجوری آروم بشم
منه از قافله جا مونده کجا گریه کنم
چی میشد میون این پیاده ها گریه کنم
خب منم می خوام یه سفر بیام
خدمت شما آرام بشم

 


دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام لعنتی

ترانه : عاطفه حبیبی , آهنگ : حامد برادران

دانلود آهنگ محمدرضا گلزار به نام لعنتی
دانلود آهنگ محمدرضا گلزار به نام لعنتی

پخش آنلابن

متن آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام لعنتی :

برو بین من و تو دیگه چیزی نیست

برو با یکی که دلتو نزنه و وابسته نشه

برو بازی دیگه تمومه اما عکس تو روبرومه

برو با کسی که ازت خسته نشه

همه چی واسه تو دروغه سرت این روزا چه شلوغه

واسه من نه واسه هر کی که بخوای

تو شدی مثل یه غریبه ولی خیلی واسم عجیبه

چرا تنها میری و تنها نمیای

خاطره هاتو وقتی نیستی زنده می کنم

با چه امیدی بی تو آخه زندگی کنم

همه دلخوشیمو بردی منو دست کی سپردی

سر من چیا آوردی لعنتی

خوابو چجور گرفتی از چشای من

باعث گریه های بی صدای من

گفتی تا آخرش می مونی ولی رفتی بی نشونی

پیرم کردی تو جونی لعنتی

علاقه هات دروغ و صحنه سازیه

شکستن همه برات یه بازیه

کلافه میشی از محبت زیاد

برو راحت که دل من دیگه سمتت نمیاد

برات مهم نباشه حال و روز من

برو برا همیشه قید من رو بزن

ببخش اگه محبتم زیادیه

برو راحت که شکستن دیگه واسم عادیه

خاطره هاتو وقتی نیستی زنده می کنم

با چه امیدی بی تو آخه زندگی کنم

همه دلخوشیمو بردی منو دست کی سپردی

سر من چیا آوردی لعنتی

خوابو چجور گرفتی از چشای من

باعث گریه های بی صدای من

گفتی تا آخرش می مونی ولی رفتی بی نشونی

پیرم کردی تو جونی لعنت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan