تمام دبستان های تهران سه شنبه( فردا) تعطیل است

  • ۱۵:۰۷

دبستان‌های تهران فردا هم تعطیل است    


خبرگزاری میزان: براساس اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تمام مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک پایتخت فردا سه شنبه تعطیل است.
 
سومین جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای شهر تهران به ریاست استاندر تهران و حضور دستگاه های عضو کمیته تشکیل شد.
 
این تعطیلی شامل مراکز آموزشی فیروکوه، دماوند و پردیس نمی شود.
 
بر این اساس، طرح ترافیک که شامل محدوده زوج و فرد هم می شود تا ساعت 19 اجرا خواهد شد. این در حالی است که تمام مصوبات قبلی پا برجا خواهد بود.
 
همچنین زنگ ورزش در سایر مقاطع تحصیلی در سراسر تهران فرداسه شنبه برگزار نخواهد شد.




مطالب مرتبط با موضوع      



خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده انباشت آلاینده جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به تدریج کاسته شده و از حالت ناسالم خارج شده و در حد ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.

احد وظیفه اظهار کرد: تحلیل آخرین داده‌ها و اطلاعات هواشناسی، بیانگر گذر متناوب موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در سه روز آینده است، از اینرو انتظار می‌رود که از انباشت آلاینده جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به تدریج کاسته شده و از حالت ناسالم برای همه گروه‌ها خارج شده و در حد ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

وی افزود: از اواخر روز سه‌شنبه 25 آبان و طی روز چهارشنبه 26 آبان، به سبب عبور امواج ضعیف تراز میانی جو از نوار شمالی کشور، کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود که طی این مدت در سواحل غربی و مرکزی دریای خزر و در روز چهارشنبه در نوارشمالی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی با بارش‌های پراکنده همراه خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت هوای استان تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران در روز سه‌شنبه 25 آبان، صاف تا کمی ابری، همراه با غبار محلی، در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 21 و 11 درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه 26 آبان، صاف تا کمی ابری و غبارآلود با حداکثر و حداقل دمای 20 و 11 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.




ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan