ترامپ روسی از کار درآمد

  • ۱۱:۳۰

تایمز: ترامپ روسی‌ الاصل است   

خبرگزاری تسنیم: روزنامه تایمز نوشت: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا از نوادگان «روریک» بنیانگذار روسیه است.

به نوشته یک روزنامه روسی، بعد از بررسی اطلاعات مربوط به شجره‌نامه، مشخص شد که مادر ترامپ، اسکاتلندی و از بستگان روریک، موسس روسیه در قرن نهم دارد.

«ماری‌آن ترامپ» مادر رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در سال 1912 در اسکاتلند متولد شد و زمانی که 17 سال داشت به ایالات متحده نقل مکان کرد.

به نوشته این روزنامه روسی، ترامپ از نسل سی و ششم روریک است.

این روزنامه افزود: اجداد ترامپ از بستگان نزدیک روریک و «هنری سوم» پادشاه انگلیس هستند.

«سلاله خانواده روریک از قدیمی‌ترین نژادها در اروپای قدیم محسوب می‌شود که تا سال 1598 در روسیه حکومت می‌کردند.»
 


مطالب مرتبط با موضوع     


خبرآنلاین: روزنامه کمرسانت در تحلیلی با اشاره به نگرانی عمیق اتحادیه اروپا و ناتو از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا از برنامه های این دو برای تعدیل مواضع ترامپ خبر داده است.

 روزنامه کمرسانت  در تحلیلی به قلم سرگئی استروکان نوشته است انتخاب شدن دونالد ترامپ به سمت رئیس‌جمهور آمریکا باعث فعالیت شدید متحدان اروپایی آمریکا شد. نتایج انتخابات موضوع اصلی نشست دو روزه شورای امور خارجه اتحادیه اروپا و همچنین نشست مشترک وزرای امور خارجه و دفاع خواهد بود.

اظهارات ریاست اتحادیه اروپا و ناتو حاکی از قاطعیت آنها برای کاهش ریسک‌ها و جلوگیری از حرکات شدید در روابط با آمریکا و نیل به استمرار سیاست آن نسبت به روسیه، ایران و امنیت جمعی است.

عملیات کاهش هزینه‌های انتخاب شدن ترامپ برای روابط دوجانبه فوق العاده دشوار خواهد بود. برای درک میزان دشواری این امر می‌شود به سخنان لیندسی گراهام جمهوریخواه سرشناس اشاره کرد که گفته است "کلمات دونالد ترامپ و سیاست خارجی از هم آسمان تا زمین فاصله دارند... ترامپ حین صحبت از روسیه "به احمق شباهت پیدا می‌کند".

یک دیدار نگران کننده
 
ترامپ هم دست روی دست نگذاشته و شنبه گذشته با نایجل فراژ رهبر اسبق حزب استقلال انگلستان از اتحادیه اروپا ملاقات کرد. این فرد کسی است که یکی از بزرگترین ضربات را به همگرایی اروپایی وارد کرده است و از او با نام کابوس اتحادیه اروپا یاد می شود.

اروپایی ها معتقدند اگر این اتحادیه یک دشمن قسم خورده داشته باشد او همان نایجل فراژ است که حالا روابط دوستانه اش با دونالد ترامپ برای آنها به کابوس مضاعف تبدیل شده است.

فراژ قبل از ملاقات در مصاحبه با رسانه‌های انگلستان به شوخی گفته بود: اگر دونالد ترامپ به سفیر بدبین نسبت به همگرایی اروپا نیاز داشته باشد آماده‌ام سفیر او در اتحادیه اروپا باشم




خوب خوان
با خوب خوان، خوبتر بخوانید! آخرین اخبار در حوزه های ورزشی، تکنولوژی، سلامت، فرهنگ و بهترین ویدئو های روز را از طریق خوب خوان دنبال کنید - khubkhan.ir
احمد
قصه عشق محمد علیزاده را در دورهمی ببینید
https://goo.gl/vo27Bc
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan