ماجرای درگیری اراذل با پلیس در پمپ بنزین شیراز

  • ۱۲:۱۹

درگیری در پمپ بنزین و کتک کاری مجرم با ماموران پلیس   

 پزشک معالج و یک شاهد عینی ماجرای راننده متخلفی که در یکی از بلوارهای شیراز لایی می کشید و با ماموران پلیس راهور درگیر شده بود، تشریح کردند.محسن سفیدی یکی از شاهدان عینی این ماجرا در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار داشت:18 آبان ماه با خورو شخصی و به اتفاق خانواده از سمت پل معالی آباد به سمت صدرا در حرکت بودم که یک خودرو میتسوبیشی با لایی کشیدن از کنارم عبور کرد و کمی هم به خودرو من خورد.

درگیری در پمپ بنزین

گفته های شاهدان عینی درگیری پمپ بنزین شیراز

وی افزود:همه رانندگان از نحوه رانندگی این خودرو شاکی بودند که خودرو پلیس نامحسوس را دیدم و از آنان درخواست برخورد و توقف کردن خودرو متخلف شدم.سفیدی گفت:مشخص بود این راننده وضعیت عادی ندارد و هر لحظه ممکن بود حادثه ای بد رخ دهد و برای اطمینان بیشتر نیز با پلیس 110و راهور تماس گرفته و متوجه حضور آنان در صحنه شدم.این شهروند شیرازی گفت:رانندگان دیگر نیز از حضور به موقع پلیس رضایت داشته و باید قدردان آنان باشیم نه اینکه شاهد برخی جوسازی ها علیه این سبزپوشان خدمتگذار باشیم.سرگرد عباس زارع رئیس مرکز کنترل نامحسوس پلیس راهور شیراز نیز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت:در تاریخ 18 آبان ماه برابر گزارش مردمی به واحد گشتی مبنی بر انجام حرکات مخاطره آمیز و لایی کشیدن یک دستگاه خودرو میتسوبیشی گالانت در بلوار صنایع بلافاصله ماموران این مرکز با مشاهده خورو به سمت آن حرکت کرده و دستور ایست دادند که متاسفانه راننده علاوه بر برخورد با خودرو پلیس هیچ توجهی نکرد.

درگیری در پمپ بنزین

ماجرای درگیری در پمپ بنزین شیراز

وی افزود:پس از گذشت مسافتی واحد بعدی کنترل نامحسوس پلیس راهور شیراز وارد عمل شده و با بستن مسیر روبه روی پمپ بنزین صنایع، خودرو ناچار به ورود به پمپ بنزین و توقف در آن محل می کند.زارع تصریح کرد:پس از اینکه ماموران قصد سوارکردن راننده را داشتند پس از درگیری ماموران با وی و با توجه به عدم تعادل سرش به شیشه خودرو برخورد و زخمی می شود.

رئیس پلیس بزرگ راه شیراز بیان کرد:پس از این موضوع بلافاصله راننده توسط ماموران پلیس راهور به درمانگاه سپهر انتقال دادند و مداوا نیز صورت می گیرد و وی نیز تحویل خانواده خود می شود.

زارع گفت:همان طور که سخنگوی ناجا نیز اعلام کردند در این حادثه با ماموران پلیس که در پمپ بنزین با راننده متخلف برخورد نامناسب داشته اند برخورد می شود و پرونده آنان نیز در دست اقدام است.وی خاطرنشان کرد:عدم توجه به دستور پلیس عامل اصلی این برخوردها بوده و موضوع با قید فوریت و به صورت جدی توسط مقام قضایی در دست پیگیری است.

حمیدحسن لی پزشک شاغل در درمانگاه سپهر نیز با توجه به ادعاهایی مبنی بر اینکه ماموران پلیس راهور راننده را به درمانگاه انتقال نداده اند اظهار داشت:این موضوع صحت ندارد؛ خودم در زمان حادثه و مراجعه بیمار، شیفت بودم و مشاهده کردم این بیمار توسط پلیس به این درمانگاه انتقال داده شد.

وی افزود:تنها یک زخم سطحی روی سر این بیمار رخ داده بود که نیازی به بخیه کردن هم نداشت. با توجه به سطحی بودن زخم راننده در کمترین زمان ممکن درمان انجام شد و راننده با هوشیاری کامل از درمانگاه خارج شد.

 این اتفاق در حالی رخ داده بود که براساس گزارش پلیس، راننده خودرو جنجالی، با مصرف مشروبات الکلی از حالت عادی خارج بوده و حرکات مخاطره آمیز وی با خودرو در پی مصرف مشروبات الکلی انجام شده است.





مطالب مرتبط با موضوع     



چاقوکشی دختر جوان بخاطر دو پسر شرور

این دختر 18 ساله که نگار نام دارد، شب یکشنبه وقتی در صحنه تصادف، دو پسر آشنا از سوی پلیس دستگیر شدند، به هواخواهی عجیبی دست زد. این تصادف در بلوار شهید رستمی مشهد رخ داد و دو جوان شرور از خودرو پیاده شدند و در حالی که شمشیر و قمه داشتند، به سمت راننده خودروی دیگر حمله ور شدند.

شاهدان عینی این حادثه با ترس و وحشت موضوع را به پلیس 110 اطلاع دادند و مأموران کلانتری مصلای مشهد با دریافت این گزارش بلافاصله در محل حاضر شدند و این دو شرور را دستگیر کردند.

همزمان با بازداشت دو شمشیرزن، دختری جوان که با لباس بیمار و در حالی که آثار زخم و بخیه روی دست چپش بود، از خودروی آن دو پسر پیاده شد و با چاقوکشی در پمپ بنزینی که در نزدیکی محل حادثه قرار داشت، خواستار آزادی دو پسر جوان شد.

رئیس پلیس مشهد در این باره به شوک گفت:مأموران کلانتری مصلای مشهد با مشاهده این حرکت شرارت آمیز دختر جوان، با استفاده از افشانه فلفلی و در اقدامی ضربتی او را دستگیر کردند.

سرهنگ حجت نیک مرام گفت:دو مرد شرور که حامد و میلاد نام دارند، دارای سوابق شرارت های خیابانی و ایجاد رعب و وحشت و عربده کشی در منطقه محمدآباد و بلوار شهید رستمی مشهد هستند که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و تحقیقات از دختر 18 ساله نیز ادامه دارد.




ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan