همه چیز درباره سریال هشت و نیم دقیقه

  • ۱۲:۲۷

بازیگران و داستان سریال هشت و نیم دقیقه

هشت و نیم دقیقه قصه زنی با نام یکتا است که به واسطه توطئه ای، همسر خود را از دست داده و با فرزندش در شرایط نامناسب مالی قرار می گیرند. این زن برای گرفتن حق خود اقداماتی انجام می دهد که بن مایه قصه از این موضوع شکل گرفته است.

موضوع سریال هشت و نیم دقیقه

سریال هشت و نیم دقیقه با محوریت موضوعی همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیر گذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر و دفاع از حقوق و کیان خانواده در این شرایط می پردازد.

این سریال موضوعی خانوادگی را در بستر یک قصه ملودرام اجتماعی با رویکردهای سبک زندگی و حمایت از تولید داخلی به تصویر می کشد.

سریال هشت و نیم دقیقه

سریال هشت و نیم دقیقه

سریال «هشت و نیم دقیقه» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی بهروز مفید به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید شد. این مجموعه یک ملودرام خانوادگی 26 قسمتی است که از اول اردیبهشت ماه در مرحله تولید و انتخاب بازیگر قرار گرفت. شهرام شاه حسینی، کارگردانی سریال هایی مانند «همه چیز آن جاست»، «تاوان»، «مثل یک کابوس»، «پیدا و پنهان» و دستیار کارگردانی مجموعه های «باغچه مینو»، «بدون شرح»، «زیر آسمان شهر» و «پدر خاک» را در کارنامه خود دارد.

هشت و نیم دقیقه از ابتدای آبان ماه 95 در 23 قسمت 40 دقیقه ای به صورت هرشبی ساعت 21:30 از شبکه دوم سیما پخش می گردد .

فیلمنامه مجموعه توسط علی دادرس و آزیتا ایرایی نوشته شده است . ضمن اینکه نام سریال ابتدا یکتا بود که بنا به دلایلی به هشت و نیم دقیقه تغییر کرد .

بازیگران سریال هشت و نیم دقیقه

بازیگران این مجموعه عبارتند از:سام درخشانی، آشا محرابی، سیامک اطلسی، پژمان بازغی، شبنم قلی خانی، الهه حضاری، بهرنگ علوی و مزدک رستمی.

شبنم قلی خانی که در این سریال نقش یکتا که کاراکتر اصلی سریال است را ایفا می کند. وی عروس مهندس تاجیک و همسر امیر «پژمان بازغی» است. سیامک اطلسی مهندس تاجیک و صاحب کارخانه ای است که سام درخشانی نقش احسان و پژمان بازغی نقش امیر پسران صاحب کارخانه را بازی می کنند. الهه حصاری نقش یلدا، خواهر یکتا را بازی می کند و در کنار او آشا محرابی نقش فروغ ، همسر احسان «سام درخشانی» را بازی می کند. بهرنگ علوی نقش فرزین را بازی می کند که برادر فروغ است و مزدک رستمی نقش نیما برادر یکتا را ایفا می کند. فرناز رهنما نیز نقش زنی به نام نسرین را بازی می کند که دوست یکتا و وکیل کارخانه است و بهرام ابراهیمی نیز نورایی حسابدار این کارخانه را ایفا می کند.

سریال هشت و نیم دقیقه

پژمان بازغی در سریال هشت و نیم دقیقه

عوامل اصلی سریال «هشت و نیم دقیقه» :

کارگردان:شهرام شاه حسینی، تهیه کننده:بهروز مفید، نویسنده:آزیتا ایرایی و علی دادرس بر اساس طرحی از بهروز مفید، بازنویسی فیلمنامه:بابک کایدان، دستیار اول کارگردان:ایمان توکلی، برنامه ریز:هاشم علی اکبری، مدیر تولید:علی خلیلی، منشی صحنه:هدیه نصیری، طراح صحنه:سعید اسدی، طراح لباس:نازنین توسلی، طراح گریم:شهرام خلج، تدوین:میثم مولایی، مدیر تصویربرداری:علیرضا رنجبران، صداگذار:فرامرز عبدالصدق، صدابردار:یاسر رمضانی، مدیر تدارکات:سید مسعود مهدوی، موسیقی:بهنود یخچالی، عکاس:امید صالحی.

تصاویر بازیگران هشت و نیم دقیقه 

 سریال هشت و نیم دقیقه

بازیگران سریال هشت و نیم دقیقه

 سریال هشت و نیم دقیقه

بازیگران سریال هشت و نیم دقیقه

سریال هشت و نیم دقیقه

بازیگران سریال هشت و نیم دقیقه

سریال هشت و نیم دقیقه

بازیگران سریال هشت و نیم دقیقه

 




مطالب مرتبط با موضوع     


عکسهای بازیگران سریال چرخ فلک به همراه داستان سریال

مجموعه تلویزیونی اپیزودیک چرخِ فلک به تهیه کنندگی مجید مولایی و به کارگردانی حمیدنژاد و بهرام عظیم پور روی آنتن شبکه اول سیما در حال پخش است

اپیزود سارا

سارا جدیدترین اپیزود این سریال است که به کارگردانی عزیز ا… حمیدنژاد، بازیگرانی همچون فتانه ملک محمدی، عباس غزالی، مینا جعفرزاده، رها خدایاری، مهسا کاشف، نیلوفر داوری، نکیسا نعمت نژاد، محمدرضا زحمت کش، ابوالفضل طهرابی و (با هنرمندی) مریم بوبانی ایفای نقش کرده اند.

عباس غزالی و فتانه ملک محمدی

عباس غزالی و فتانه ملک محمدی در سریال چرخ فلک 

در اپیزود مینا بازیگرانی چون اندیشه فولادوند،فاطمه مرتاضی،لاله صبوری،احسان امانی،مرتضی کاظمی،سهیلا جوادی،مهزاد عظیمی،مریم شفیعی،مرتضی علی آبادی و (با حضور) بهناز جعفری و مریم بوبانی بازی داشته اند.

لاله صبوری

لاله صبوری در سریال چرخ فلک

«کامران»،دیگر اپیزود «چرخ فلک» است که میلاد کیمرام، لیلا اوتادی، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، مهوش صبرکن، احسان امانی، فرزانه نشاط خواه، زری اماد، مریم ماشین چی قویم، پژمان پژوهش، امیر گرجی، لیلا جوادی، حسین دالمن، میلاد میرزایی، محمدعلی دشتی، سهیلا جوادی، سحر خزائلی و… در آن بازی کرده اند. این اپیزود در لوکیشن های یک خانه ویلایی در جردن، بیمارستان تریتا در همت، تالار دیپلماتیک وزارت امور خارجه، رستوران و چند خیابان در تهران تصویربرداری شده است.در خلاصه داستان این اپیزود آمده است:«قصه ای که کامران از آن شب پر ماجرا برای بیتا تعریف می کند پایان دیگری را برای زندگی شان رقم می زند…».

لیلا اوتادی و میلاد کی مرام

لیلا اوتادی و میلاد کی مرام در سریال چرخ فلک

بهناز جعفری 

بهناز جعفری در سریال چرخ و فلک

مریم بوبانی

مریم بوبانی در سریال چرخ فلک

امیر آقایی

امیر آقایی در سریال چرخ و فلک

حسین سلیمانی و امیر آقایی

حسین سلیمانی و امیر آقایی در سکانسی از سریال چرخ و فلک

لاله صبوری

لاله صبوری در پشت صحنه سریال چرخ فلک

لیلا اوتای

لیلا اوتای در سریـال چرخ و فلک

اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند در سریال چرخ و فلک

بهناز جعفری و اندیشه فولادوند

بهناز جعفری و اندیشه فولادوند در سریال چرخ فلک




ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan