همه چیز درباره سری جدید کلاه قرمزی 96 در نوروز 96

  • ۰۰:۳۶

بازگشت «کلاه قرمزی» به تلویزیون در نوروز 96    



آخرین خبرها از فیلم سینمایی «کلاه قرمزی»



خبرگزاری صبا: با بازگشت ایرج طهماسب از کشور کانادا و فراهم شدن مقدمات اولیه، سری جدید مجموعه «کلاه قرمزی»، برای نوروز ۹۶ آماده و روانه آنتن تلویزیون می‌شود.

سری جدید مجموعه «کلاه قرمزی» هفته آینده و به تهیه‌کنندگی حمید مدرسی کلید خواهد خود و حمید طهماسب همراه با عوامل ثابت مجموعه، «کلاه قرمزی» نوروز ۹۶ را آماده نمایش می‌کنند.

«کلاه‌قرمزی» نام چند مجموعه‌ تلویزیونی و سینمایی است که توسط ایرج طهماسب و حمید جبلی ساخته می‌شود. طهماسب و جبلی که سال‌ها است در کنار هم به ساخت این مجموعه مشغول هستند، اولین بار در دهه هفتاد کلاه قرمزی را به برنامه «صندوق پست» آوردند. شخصیتی که به گفته حمید جبلی فکر نمی‌کردند زیاد موفق باشد اما برعکس تبدیل به ماندگارترین شخصیت عروسکی چند دهه اخیر شد و همچنان طیف گسترده‌ای از مخاطب‌ها را پای تلویزیون می‌نشاند.

از سال ۹۰ تا ۹۴، مجموعه «کلاه قرمزی» در ایام نوروز روی آنتن شبکه دو سیما رفته و تنها سال گذشته بود که آذرمیدخت آذرهوش، مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما در پاسخ به پرسشی درباره جای خالی مجموعه «کلاه قرمزی» در کنداکتور شبکه دو که جزو برنامه های پربیننده هر سال بوده، گفت: «امسال هیچ طرحی از طرف عوامل برنامه‌ساز «کلاه قرمزی» به شبکه دو ارایه نشد. از طرفی این دوستان حاضر نبودند با اسپانسر کار کنند و سازمان صداوسیما هم درگیر مشکلات مالی است و ما هم با توجه به این مسایل پیگیر دوستان نشدیم.»

این در حالی است که پیش از این دنیا فنی‌زاده عروس‌گردان کلاه قرمزی که بیش از دو دهه کنار این عروسک بوده، در برنامه‌ای تلویزیونی از سرطانی عضله دست راست خود خبر داد. سرطانی که بیش از ۱۰ سال همراهش است و متاسفانه در سال‌های اخیر پیش‌روی داشته؛ طوری که فنی‌زاده برای درمان بیماری‌اش درگیر شیمی‌درمانی بوده است. دنیا فنی‌زاده در این برنامه تلویزیونی کلاه قرمزی را پسر بزرگ خود خواند و دوری از او را غیرممکن.

باید منتظر ماند و دید آیا طهماسب و جبلی برای مجموعه تازه و خود شخصیت تازه‌ای را به مجموعه عروسک‌های محبوب‌شان وارد می‌کنند یا با همان عروسک‌های قبلی به کارشان ادامه خواهند داد.



مطالب مرتبط با موضوع    


خبرگزاری میزان: هر سال و زمانی که مدت چندان زیادی تا آغاز نوروز باقی نمانده، صحبت هایی مبنی بر پخش شدن و یا نشدن مجموعه عروسکی پرطرفدار "کلاه قرمزی” صورت می گیرد.
 


البته این صحبت ها در سال‌های گذشته در نهایت به تولید و پخش "کلاه قرمزی” منجر می شد اما در سال ۱۳۹۴ و در آستانه نوروز ۱۳۹۵، این شایعه ها رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت و به دلیل آنچه که نبود بودجه عنوان شد، ” کلاه قرمزی” و دوستانش به دیدار نوروزی با مردم نیامدند.

امسال هم صحبت هایی مبنی بر تولید سری جدیدبرنامه "کلاه قرمزی” برای پخش ازشبکه دو سیما صورت گرفته که اجرایی شدن آن، منوط به موافقت شبکه و در نهایت تأمین اعتبارات لازم برای ساخت این اثر تلویزیونی است.

ایرج طهماسب و حمید جبلی به عنوان نخستین پدید آورندگان مجموعه "کلاه قرمزی” با شناخت درستی که از طیف کودک در جامعه ایرانی دارند وبا بهره گیری مداوم از عنصر خلاقیت، توانسته اند به یکی از ارکان اصلی برنامه های سرگرم کننده نه تنها در ذهن کودکان ، بلکه درذهن بزرگسالان تبدیل شوند.

گفتنی است حمید مدرسی تهیه کننده برنامه کلاه قرمزی چندی پیش در تاریخ ۱۶ خرداد ۹۵ در خصوص فیلم سینمایی کلاه قرمزی گفت: قصد داریم فیلم سینمایی «کلاه قرمزی» را بسازیم، حدود دو سال است که پروانه ساخت آن را گرفته ایم و این روز ها وارد مرحله پیش تولید شده ایم .

وی افزود: تمام دکورها را ساخته ایم، عروسک ها را آماده کرده ایم و اتفاق جدیدی که قرار است در نسخه سینمایی آن بیفتد و برای آن زحمات زیادی کشیده شده این است که در آن یک انیمیشن رئال نیز گنجانده ایم و روی آن بسیار کار کرده ایم.

مدرسی خاطرنشان کرد: در نسخه سینمایی کلاه قرمزی سورپرایزهای بسیاری از جمله بازیگران چهره گرفته تا دکور های متفاوت و جدید داریم که مخاطب را غافلگیر خواهد کرد.

پیش‌بینی می‌شود امسال در صورت نبود کلاه قرمزی در رسانه ملی شاهد احتمال حضور این عروسک دوست داشتنی روی پرده سینما باشیم.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan