کارت زرد مجلس به وزیر کشور به خاطر پرونده پدیده شاندیز

  • ۱۱:۵۴

وزیر کشور کارت زرد گرفت  


خبرگزاری ایسنا: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز از پاسخ‌های وزیر کشور در مورد وضعیت پدیده شاندیز قانع نشدند.

پس از توضیحات وزیر کشور و مصطفی کواکبیان به عنوان نماینده سوال کننده با توجه به اینکه این نماینده چند بار اعلام کرد که قانع نشده اما یک فرصت یک ماهه می دهد تا این موضوع برطرف شود و اگر حل نشد استیضاح را به جریان می اندازند، علی مطهری که ریاست جلسه را بر عهده داشت گفت: اگر قانع شده اید باید بگویید و اگر قانع نشده اید باید رای گیری شود.

بر همین اساس کواکبیان خطاب به مطهری گفت: شما صاحب اختیار هستید اما بنده می گویم که از صحبت های وزیر قانع نشده ام.

بنابراین سوال به رای گذاشته شد و با 114 رای موافق، 63 رای مخالف و 2 رای ممتنع از 203 نماینده حاضر نمایندگان از پاسخ های وزیر قانع نشدند و مجلس کارت زرد خود را این بار به وزیر کشور داد.



مطالب مرتبط با موضوع    


خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوعات مربوط به وضعیت پروژه پدیده شاندیز وزیر دادگستری را به صحن علنی مجلس کشاند.

جلیل رحیمی جهان آبادی اظهار داشت: وزیر دادگستری برای پاسخگویی به پرسش‌های نمایندگان در مورد پروژه پدیده شاندیز به کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی آمده اما پاسخ‌های ایشان نمایندگان را قانع نکرده و به همین علت برنامه طرح سؤال از وی در صحن علنی مجلس در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: البته وزیر کشور  و وزیر اقتصاد نیز برای طرح سؤال فراخوانده شده‌اند که تا در مورد وضعیت پروژه پدیده توضیحاتی را به نمایندگان ارائه دهند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استاندار خراسان رضوی و سایر مسئولان استانی در تلاش برای تعیین تکلیف پدیده بوده و امید می‌رود با همکاری سایر مسئولان این تلاش‎ها نتیجه داشته باشد.

رحیمی تأکید کرد: مطالبه مردم بعد از گذشت مدت زمان طولانی در پدیده و تعیین تکلیف شدن آن مشکلات زیادی را به وجود آورده و امید می‌رود در این بخش تمام نهادها با هم همکاری لازم داشته باشند  تا نتیجه‌ای مثبت حاصل شود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan