ماجرای نتراشیدن ریش کارلوس کی روش

  • ۱۱:۴۵

راز ریش نتراشیده کارلوس کی روش

سرمربی تیم ملی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با سوریه و البته امروز با چهره ای جدید شرکت کرد که این موضوع باعث تعجب بسیاری از اهالی رسانه شده است. البته به نظر می رسد اصلاح نکردن صورت کی روش دلیل خاصی دارد.

کارلوس کی روش روز گذشته برخلاف همیشه با ظاهری نا آراسته روی نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان دیده شد.

کارلوس کی روش

ظاهر متفاوت کارلوس کی روش

 

در حال حاضر پویشی در فضای مجازی به راه افتاده است که از مردان دعوت شده برای توجه بیشتر به شرایط بیماران سرطانی، موهای سر و صورت را به مدت یک ماه (در ماه نوامبر) اصلاح نکنند و در عوض، مبلغی که برای این کار در نظر گرفته اند را برای کمک به افرادی که به سرطان مبتلا شده اند، هزینه کنند.

چالشی با عنوان no shave november شکل گرفته که هدف آن اطلاع رسانی، آموزش درباره سرطان و حمایت مالی از بیماران سرطانی است. این چالش از سال 2014 کلید خورده است. شاید شما هم بتوانید با صرفه جویی در هزینه های اصلاح صورت در ماه جاری میلادی (نوامبر) به بیماران سرطانی کمک کنید! البته بی شک خانم ها با صرفه جویی در هزینه یک ماه آرایش می توانند کمک بیشتری کنند!

نام این جنبش " نوامبر بدون اصلاح " است و کی روش هم به همین دلیل با ظاهری جدید در بازی تیم ملی فوتبال کشورمان و سوریه، جلوی دوربین های تلویزیونی حاضر شده است.

 

کارلوس کی روش

چهره جدید کارلوس کی روش

کی روش و سایر اعضای تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با سوریه

 

کارلوس کی روش

کارلوس کی روش با ریش نتراشیده




مطالب مرتبط با موضوع    


در تصویر زیر خودروی زیبا و شیکی مشاهده می کنید که توسط فدراسیون فوتبال به صورت تمام وقت در اختیار سرمربی خارجی تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته بود.کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران زمانی که در تهران به سر می برد از یک ماشین مورانو (Nissan Murano) به رنگ آجری با راننده شخصی بهره می برد.

ماشین کی روش

خودرو شاسی بلند کی روش

کارلوس کی روش سرمربی موفق تیم ملی ایران که چندین سال است فعالیت گسترده و چشم گیر خود را در این زمینه به اثبات رسانده است و پس از کسب موفقیت های بیشتر در تیم ملی فوتبال ایران قصد خداحافظی از ایران را کرد که با مخالفت های بسیاری روبرو شد تا جایی که برای مراجعت به کشور خود بسیاری از شخصیت های مهم  و فدراسیون فوتبال خواستار بازگشت وی به مربیگری تیم ملی ایران شدند.که بنا به گفته های علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ایران،کارلوس کی روش همچنان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خواهد ماند.




ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan