همه چیز درباره فیلم کونگ: جزیره‌ی جمجمه Kong: Skull Island

  • ۱۲:۵۴

کمپانی برادران وارنر اولین تصویر رسمی از کینگ کونگ در فیلم کونگ: جزیره‌ی جمجمه (Kong: Skull Island) را منتشر کرد.

 

به گزارش زومجی به نقل از گیم اسپات، مجموعه فیلم‌های کینگ کونگ (King Kong) با اکران فیلم Kong: Skull Island در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی باز خواهد گشت. مجله اینترمینتت ویکلی اخیرا تصویر جدیدی را از این فیلم منتشر کرده است که در این تصویر برای اولین بار ظاهر کامل و رسمی کینگ کونگ را در فیلم Kong: Skull Island می‌توانیم مشاهده کنیم. شما در ادامه می‌توانید تصویر را مشاهده کنید.

تام هیدلستون، بری لارسن، ساموئل ال جکسون، جان گودمن و جان رایلی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Kong: Skull Island حضور دارند. کارگردانی این فیلم بر عهده جردن وت رابرتز است. در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، اولین تیزر تریلر فیلم Kong: Skull Island منتشر شد. اوایل تابستان رابرتز در یک مصاحبه اعلام کرده بود که در این فیلم شاهد بزرگترین کونگ تاریخ سینما از لحاظ اندازه خواهیم بود. چندی پیش پوستر جدیدی از فیلم Kong: Skull Island منتشر شد که اطلاعاتی را از مکان‌های جزیره جمجمه و هیولاهای آن به اشتراک می‌گذاشت.

وت رابرتز با اینترمینتت ویکلی نیز مصاحبه کرده است، او در مورد چالش‌های به تصویر کشیدن کونگ صحبت کرد و همچنین توضیح داد که چگونه کونگ در این فیلم با نسخه‌های قبلی خود تفاوت دارد. او در این می‌گوید:

بدیهی است که نسخه‌های مختلف و زیادی از او در گذشته وجود داشته است و احساس کردیم که نیاز است یک نسخه منحصر به فرد برای فیلم خودمان خلق کنیم. قصد من این بود که او مثل یک بچه بازیگوش باشد که بخشی از مشق شب خود را به اشکال ساده و مختلف تبدیل کند و امیدوار باشد که بخشی از خاطره و یادگاری او باقی بماند، یا مثل یک دانش آموز کلاس سوم که می‌تواند شکل‌هایی را بکشد و شما باید متوجه بشوید که این چه چیزی است. بخش بزرگی از کونگ ما این بود که من می‌خواستم این تصویر ایجاد شود که او یک خدای تنها است، او یک چهره عبوس دارد و در بین درختان جزیره زندگی می‌کند.

ما به سراغ نسخه سال ۱۹۳۳ کونگ رفتیم که در این فیلم او به عنوان یک موجود دوپا نیز در حالت نشسته راه می‌رفت و من به عنوان یک انسان مخالف آن بودم، گوریل پشت نقره‌ای که بر روی چهار دست و پا راه می‌رود، از نظر آناتومی بدن و دی‌ان‌ای تقریبا با انسان یکی است. کونگی که ما در نظر گرفته بودیم فقط یک گوریل یا میمون بزرگ نبود. ما می‌خواستیم گونه خود را داشته باشیم و مجموعه‌ای از قوانین خاص خود را برای او تعریف کنیم. بنابراین ما می‌توانستیم آنچه را که می‌خواهیم انجام بدهیم.

در سال ۲۰۱۵ تایید شد که فیلم Kong: Skull Island قرار است تنها بخشی از مجموعه هیولایی که درحال شکل گرفتن است، باشد. پس از موفقیت فیلم گودزیلا (Godzilla) در سال ۲۰۱۴، کمپانی برادران وارنر و لجندری پیکچرز تصمیم به ایجاد یک مجموعه سینمایی مشترک گرفتند، که علاوه بر Kong: Skull Island، فیلم گودزیلا ۲ (Godzilla 2) که در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد و فیلم نبرد گودزیلا با کونگ (Godzilla vs. Kong) که در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد، قرار است دیگر فیلم‌های این مجموعه باشند.

فیلم Kong: Skull Island برای اکران در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۱۷ (۱۹ اسفند ۹۵) برنامه ریزی شده است و فیلمبرداری این فیلم در هاوایی (در اینجا می‌توانید برخی از تصاویر لو رفته این فیلم را مشاهده کنید)، ویتنام و استرالیا انجام شده است. داستان فیلم در مورد گروهی از اکتشاف‌گران است که سفری ماجراجویانه را به جزیره‌ای گرمسیری، اسرارآمیز و پر رمز و راز آغاز می‌کنند.

photo 2016-11-13 12-08-06


مطالب مرتبط با موضوع    


 

برنامه‌ریزی بلند مدت و خرید‌های سیستماتیک، کمپانی دیزنی را در مسیر ثبت رکوردی تازه در صنعت سینمای جهان قرار داده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از گاردین، کمپانی دیزنی در سال ۲۰۱۶ با یاری یک مشت ابرقهرمان، جنگ‌های ستاره‌ای و یک ماهی فراموش‌کار در گیشه سینمای جهان یکه‌تازی می‌کند.

بر اساس پیش‌بینی کارشناسان سینما مجموع فروش آثار سینمایی این کمپانی در سطح جهان تا پایان سال جاری میلادی از مرز هفت میلیارد دلار خواهد گذشت که در تاریخ این صنعت بی‌سابقه است. این کمپانی با ارائه فیلم‌های پرفروشی چون «در جستجوی دُری»، «کاپیتان آمریکا» و به تازگی «دکتر استرنج» در حال حاضر بیش از شش میلیارد دلار در سینماهای جهان بلیت فروخته است و هنوز تا پایان سال آثاری چون انیمیشن «موانا» و فیلم «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» را در نوبت اکران دارد.

اکنون تنها چیزی که می‌تواند مانع از رسیدن دیزنی به مرز هفت میلیارد دلار فروش شود شکست تجاری فیلم «روگ وان:‌ داستانی از جنگ ستارگان» است که با توجه به تعداد بالای هواداران دو آتشه «جنگ ستارگان» بعید به نظر می‌رسد.

البته باب ایگر مدیر اجرایی کمپانی والت دیزنی اشتیاق هواداران «جنگ ستارگان» برای دیدن «روگ وان:‌ داستانی از جنگ ستارگان‌» را با اشتیاق سال گذشته آن‌ها برای تماشای «جنگ ستارگان‌:‌ نیرو برمی‌خیزد» یکسان می‌بیند. «جنگ ستارگان:‌ نیرو برمی‌خیزد» اواخر سال ۲۰۱۵ اکران شد و در نهایت با بیش از ۲ میلیارد دلار فروش و رسیدن به عنوان سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما به کار خود پایان داد.

یک سال پس از اکران موفق فیلم «جنگ ستارگان:‌ نیرو برمی‌خیزد» فروش‌ کالاهای این فیلم به پنج میلیارد دلار رسیده است. برای پی بردن به بزرگی این بازار بد نیست اشاره کنیم که دیزنی تا کنون بیش از ۱۰۷ میلیارد دلار کالای مرتبط با انیمیشن «Frozen / منجمد» را به فروش رسانده است.

تحلیل‌گران صنعت سینما بر این اعتقادند که موفقیت بی‌نظیر دیزنی امر شگفت‌انگیزی نیست. چرا که این استودیو در چند سال گذشته به شیوه‌ای برنامه‌ریزی‌شده دست به خریدهای بزرگی در صنعت سینما زده بود و اکنون در حال بهره‌برداری از آن خریدها است.

گای بیسون پژوهشگر سینما در مرکز تحقیقاتی «امپر» با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد دلاری دیزنی برای خریدهای بزرگ سینمایی می‌گوید: «آنچه اکنون در دیزنی روی می‌دهد از روی تصادف و اتفاقی نیست. این رویداد نتیجه استراتژی بلندمدت این کمپانی برای سرمایه‌گذاری روی شخصیت‌ها و آثار موفق سینمایی است.»

دیزنی سال ۲۰۰۶ استودیوی انیمیشن‌سازی نامدار پیکسار را به قیمت ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار خریداری کرد. پیکسار خالق آثار موفقی چون «در جستجوی نمو»، «داستان اسباب‌بازی» و «شگفت‌انگیزان»‌ است. خرید پیکسار به دیزنی که خودش ید طولایی در ساخت انیمیشن‌های سینمایی موفق دارد، کمک کرد تا از کارزار تولید نسخه مدرن انیمیشن‌های پرهزینه سینمایی سربلند و موفق بیرون آید.

اما ولخرجی‌های دیزنی در خرید نام‌های شاخص دنیای سینما به پیکسار ختم نشد. این کمپانی سال ۲۰۰۹ روی دنیای ابرقهرمانی مارول دست گذاشت و در یک معامله چهار میلیارد دلاری مالکیت پنج هزار شخصیت از «مردان ایکس» گرفته تا «مرد آهنین»‌ و «کاپیتان آمریکا» را از آن خود کرد. از آن پس بود که دیزنی از دنیای آرام شخصیت‌هایی چون «پری دریایی کوچک»‌ و «شیر شاه»‌ به دنیایی خشن‌تر گام گذاشت.

در ادامه پیکان تیز خریدهای دیزنی به سمت مشهورترین محصول علمی‌تخیلی سینمای جهان نشانه رفت و دیزنی در سال ۲۰۱۲ لوکاس‌فیلم را به قیمت چهار میلیارد دلار خرید. با خرید لوکاس‌فیلم، دیزنی به صورت رسمی مالک امتیاز ساخت سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» شد. البته در این معامله، دیزنی علاوه بر «جنگ ستارگان»‌ امتیاز سری فیلم‌های «ایندیانا جونز» و مالکیت دو کمپانی «لایت اند مجیک»‌و «اسکای‌واکر ساوند» را از آن خود کرد.

برایان وایسر تحلیل‌گر گروه تحقیقاتی پیوتال می‌گوید: «در ابتدای امر خریدهای دیزنی بسیار گران و هزینه‌بر به نظر می‌رسید، اما در پایان مشخص شد که این خریدها بسیار سود‌آور هستند. مدیران دیزنی خیلی خوب این کار را مدیریت کردند. آن‌ها پس از خرید هر مجموعه مدیران بخش‌های خلاق را در جایگاه خود تثبیت کردند و آن‌ها نیز به تولید محصولات خارق‌العاده‌شان ادامه دادند.»

سال ۲۰۱۶ برای دیزنی سال بسیار موفقی است. این کمپانی تا اینجای سال سه فیلم «کاپیتان آمریکا»، «زوتوپیا» و «در جستجوی دُری» با فروش بالای یک میلیارد دلار و «کتاب جنگل» با فروش ۹۶۶ میلیون دلار را به بازار سینمای جهان ارائه کرده است.


یکی از دلایل موفقیت دیزنی افزایش محبوبیت شخصیت‌های این شرکت در دیگر نقاط جهان به خصوص آسیا و در کشورهای بزرگ و پرجمعیتی مانند چین و اندونزی است. در سال ۲۰۱۵ از مجموع پنج میلیارد و ۸۸۰ میلیون دلار فروش فیلم‌های دیزنی در سراسر جهان ۶۱ درصد آن در خارج از آمریکا به دست آمد.

پرفروش‌ترین فیلم‌های دیزنی در سال ۲۰۱۶:

۱ - «کاپیتان آمریکا:‌ جنگ داخلی» با یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون دلار فروش

۲ - «زوتوپیا»‌ با یک میلیارد و ۲۳ میلیون دلار فروش

۳ - «در جستجوی دُری» با یک میلیارد و ۲۲ میلیون دلار فروش

۴ - «کتاب جنگل»‌ با ۹۹۶ میلیون دلار فروش

۵ - «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» با ۲ میلیارد و ۷۰ میلیون دلار فروش (۷۳۶ میلیون دلار از فروش فیلم در سال ۲۰۱۶ بود.)




ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan