همه چیز درباره مانداناکریمی دختر مدل ایرانی در هند

  • ۱۵:۰۴

ماندانا کریمی دختر ایرانی که بازیگر مشهور هند شده است    

در میان دختران و پسران به شهرت رسیده ایرانی در خارج از کشور نام ماندانا کریمی را به تازگی زیاد می شنویم ، دختری که در کودکی به عشق فیلم شعله تصمیم گرفت تا به هند برود و در دنیای بالیوود به رویای بازیگر شدنش برسد.

ماندانا کریمی

عکس ماندانا کریمی بازیگر و مدلینگ هندی ایرانی الاصل

بیوگرافی ماندانا کریمی دختر ایرانی و مدلینگ هندی

منیژه کریمی دختر ایرانی است که این روزها در هند به شهرت رسیده است. منیژه که با نام ماندانا کریمی شناخته می شود در سال 1988 در تهران بدنیا آمد.پدر او رضا کریمی یک هندی الاصل و مادرش صبا کریمی یک زن ایرانی بود. ماندانا در مصاحبه ای اعلام کرده بود که در کودکی برای دیدن اقوام پدری اش بسیار به هند سفر می کرده و زمانی که وارد حرفه مدلینگ می شود پیشنهادات زیادی برای کار در این کشور داشته است.ماندانا کریمی از سال 2010 فعالیت خود را به عنوان مدل آغاز می کند و به مدت سه ماه برای انجام پروژه ای به هند می رود و همزمان با شرکت های مختلفی در زمینه مد در سراسر دنیا همکاری می کند.او سرانجام در سال 2013 تصمیم می گیرد که بطور کامل به هند مهاجرت کرده و به عنوان بازیگر فعالیت خود را آغاز کند.

ماندانا کریمی

عکس منیژه یا همان ماندانا کریمی مدلینگ جواهرات هندی

او در فیلم های زیادی بازی کرده از جمله Bhaag Johnny و ... اما بیشتر فعالیت های ماندانا مربوط به حضور در تبلیغات تلویزیونی است که در کنار شاهرخ خان, سیف علی خان, کارینا کاپور و ... نقش آفرینی کرده است.در هند ماندانا را با کاترینا کایف بازیگر هندی-انگلیسی مقایسه می کنند و معتقدند که ماندانا به مانند کاترینا به موفقیت خواهد رسید.در هند ماندانا را با کاترینا کایف بازیگر هندی-انگلیسی مقایسه می کنند و معتقدند کہ ماندانا بہ مانند کاترینا بہ موفقیت خواهد رسید و شهره خواهد شد.او در ایران، وقتی 7 سالش بود، فیلم شعله را می بیند و عاشق فیلم های مجید مجیدی و گلشیفته فراهانی است.

ماندانا کریمی

عکس هندی ماندانا کریمی ، دختر ایرانی که در هند بازیگر شده است

 پدربزرگ ماندانا کریمی اهل هند بوده و به همین خاطر، زبان هندی را می فهمید. او مدتی هم میهماندار هواپیما بوده ولی از سال 2010 وارد صنعت مد می شود.




مطالب مرتبط با موضوع    



عکس و بیوگرافی ماندانا کریمی

منیژه کریمی دختر ایرانی است که این روزها در هند به شهرت رسیده است. منیژه که با نام ماندانا کریمی شناخته می شود در سال 1988 در تهران بدنیا آمد.

پدر او رضا کریمی یک هندی الاصل و مادرش صبا کریمی یک زن ایرانی بود.

ماندانا در مصاحبه ای اعلام کرده بود که در کودکی برای دیدن اقوام پدری اش بسیار به هند سفر می کرده و زمانی که وارد حرفه مدلینگ می شود پیشنهادات زیادی برای کار در این کشور داشته است.


عکس ماندانا کریمی

عکس ماندانا کریمی

 

ماندانا کریمی از سال 2010 فعالیت خود را به عنوان مدل آغاز می کند و به مدت سه ماه برای انجام پروژه ای به هند می رود و همزمان با شرکت های مختلفی در زمینه مد در سراسر دنیا همکاری می کند.

او سرانجام در سال 2013 تصمیم می گیرد که بطور کامل به هند مهاجرت کرده و به عنوان بازیگر فعالیت خود را آغاز کند.
 او در فیلم های زیادی بازی کرده از جمله Bhaag Johnny و ... اما بیشتر فعالیت های ماندانا مربوط به حضور در تبلیغات تلویزیونی است که در کنار شاهرخ خان, سیف علی خان, کارینا کاپور و ... نقش آفرینی کرده است.

در هند ماندانا را با کاترینا کایف بازیگر هندی-انگلیسی مقایسه می کنند و معتقدند که ماندانا به مانند کاترینا به موفقیت خواهد رسید.

 

ماندانا در سمت راست و کاترینا در سمت چپ

ماندانا در سمت راست و کاترینا در سمت چپ



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan