پیامها و استاتوس های جدید عزاداری اربعین 95

  • ۱۶:۰۶

اس ام اس اربعین حسینی  95

 20 صفر مصادف با اربعین حسینی که شیعیان در این روز به عزاداری می پردازند و راهپیمایی گسترده شیعیان به سوی کربلا، در سال های اخیر به یکی از مهم ترین و گسترده ترین مراسم عزاداری شیعیان جهان، تبدیل شده و حتی در زمره بزرگترین اجتماعات مذهبی جهان قرار گرفته است.

جدیدترین و زیباترین اس ام اس ها به مناسبت فرا رسیدن روز اربعین حسینی 95 را درادامه مجموعه اس ام اس های ماه محرم و صفر در اختیارتان قرار داده ایم.

اربعین

اربعین آمد چشم ها باز گریان می شود

کربلا ماتم سرای اهل ایمـان می شود

غصه های آل طه در مسیر کوفه و شام

یاد شام تارشان در کنج ویران می شود

 

****************

 

اربعین تو رسیده است و ز راه آمده است

خواهرت با قد خم گشته و آه آمده است

زینب از وادی شام آمده چشمت روشن

از کجا تا به کجا آمده ؟ چشمت روشن

 

****************

 

نگاه گریه داری داشت زینب

چه گام استواری داشت زینب

دل با اقتداری داشت زینب

مگر چه اعتباری داشت زینب

چهل منزل حسین منجلی شد

گهی زهرا شد و گاهی علی شد

 

****************

 

چهل روز شکستن چهل روز بریدن چهل روز پی ناقه دویدن

چهل روز فقط طعنه و دشنام شنیدن چه بگویم؟

چهل روز اسارت چهل روز جسارت چهل روز غم و غربت و غارت

چهل روز پریشانی و حسرت چهل روز مصیبت چه بگویم؟

 

****************

 

یک اربعین گذشته و زینب رسیده است

بالای تربتی که خودش آرمیده است

یا ایها الغریب سلام ای برادرم

ای یوسفی که گرگ تنت را دریده است

 

****************

 

باور نمی کنم که رسیدم کنار تو

باور نمی کنم من و خاک دیار تو

یک اربعین گذشته و من پیر تر شدم

یک اربعین گذشت و شدم همجوار تو

یک اربعین اسیر بلایم اسیر عشق

یک اربعین دچار فراقم دچار تو

 

****************

 

ای غایب از نظر، نظری کن به خواهرت

زینب نشسته بر سر قبر مطهرت

یک اربعین گذشته ولی زنده ام هنوز

قامت خمیده آمده سرو صنوبرت

 

****************

 

ای همسفر قرار تو باورنکردنیست

من ، اربعین ، کنارتو ، باورنکردنیست

با نیمه جان مانده خودم را رسانده ام

اینجا ، سر مزار تو ، باورنکردنیست

 

****************

 

من که مأموریت خود را به سر آورده ام

خاطراتی تلخ از داغ سحر آورده ام

گوئیا یک عمر بود این اربعینی که گذشت

از شب مرگ یتیم تو خبر آورده ام

 

****************

 

به کربلای تو یک کاروان دل آوردم

امانتی که تو دادی به منزل آوردم

هزار بار به دریای غم فرو رفتم

که چند درّ غنیمت به ساحل آوردم

 

****************

 

کاروان آمده و برگ خزان می ریزد

باز از چشم حرم دُرِّ گران می ریزد

هرکه دنبال گل گمشده ای می گردد

درد از عاطفه های نگران می ریزد

راه بگشای که بانوی حرم می آید

سوز هجر است که از قدکمان می ریزد

 

****************

 

اربعین آمد ؛ دلم را غم گرفت

بهر زینب عالمی ماتم گرفت

سوز اهل آسمان آید بگوش

ناله صاحب زمان آید بگوش

جان اهل بیت عصمت بر لب است

کاروان سالار آنها زینب است

 

****************

 

باز هم اربعین رسیده بیا

باز هم از تو بی خبر ماندم

عاشقانت زیارتت کردند

من ولی باز پشت در ماندم

 

****************

 

کاسه ی صبر من از گریه گهی پُر می شود

اشک روی قاب عکس کربلا دُر می شود

گریه ی پاک عزای تو مراهم پاک کرد

اب الوده به دریا می رسد کُر می شود

 

****************

 

یک اربعین به نیزه سر یار دیده ام

یک اربعین چو شمع به پایت چکیده ام

یک اربعین به ضربه شلاق ساربان

بر روی خارهای مغیلان دویده ام





اس ام اس اربعین حسینی 95

این روزها با نوشتن پیامک های مناسبتی برای تسلیت اربعین حسینی دوستانمان را در یادآوری حماسه عاشورا همراهی می کنیم .با ما باشید تا جدیدترین و غم انگیزترین اس ام اس های تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی را بخوانید.

اربعین

اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

بار بگشایید اینجا کربلاست / آب و خاکش با دل و جان آشناست
اربعین است اربعین کربلاست / هر طرف غوغایی از غم ها به پاست

...

اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

...

این چه حرفی ست که در عالم بالاست بهشت
هرکجا حرف “حسین” است همان جاست بهشت

...

اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

...

خوشا دردی که درمانش حسین است
خوشا جانی که جانانش حسین است
خوشا راهی که پایانش حسین است

...

اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

...

عشق فقط یک کلام ، حسین علیه السلام

...

اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

...

کاش سمت حرمت باز شود پنجره ها
باز از دوریت افتاده به کارم گره ها

...

اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

...

آنان که به گوش دل شنیدند تو را
رفتند و به پای دل رسیدند تو را
آن کوردلان که بر دلت تیر زدند
دیدند تو را ولی ندیدند تو را

...

اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

...

آن ساعتی خوش است که من گریه می کنم
آن گریه را به محضرتان هدیه می کنم
هرکس به تکیه گاه و پناهی دلش خوش است
من نوکرم ، به صاحب خود تکیه می کنم

...

اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

...

ای قد و قامت تو معنی قد قامت من
ای که الهام عبادت ز وجودت گیرم
کربلا کعبه عشق است منم در احرام
شد در این قبله عشاق دوتا تقسیرم
دست من خورد به آبی که نصیب تو نشد
چشم من دید در این آب روان تصویرم
باید این دیده و دستها بدهم قربانی
تا که تکمیل شود حج من و تقدیرم

...

اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

...

این گدا مرحمت از دست شما می خواهد
سخت بیمار شده دل که شفا می خواهد
عاشقم ، بال بده تا بپرم تا بامت
این پریدن پری از جنس خدا می خواهد
تو کریمی و من امّید کرامت دارم
این دل از دست تو یک کرببلا می خواهد

...

اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

...

شکر خدا به دام شما دل اسیر شد
تا نوکر سرای شما شد امیر شد
زینب ، حسن ، حسین و کلثوم و مرتضی
هر یک شبیه فاطمه خیر کثیر شد
هرکس گدای خان شما شد بزرگ شد
هرکس نشد ، ذلیل و زبون و حقیر شد
باید حسین حسین کنید ای ملائکه
فطرس حسین گفت و پرید و سفیر شد
بی تو خزان تمام دلم را گرفته بود
با نامتان هوا چقدر دلپذیر شد
ای کاش حرف پشت سرم اینچنین شود
این هم جوان سینه زنی بود و پیر شد
این رو سیاه را تو بیا و زهیر کن
با یک نگاه عاقبتم را به خیر کن

...

اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

...

جام مرا ز عشق خودت پر ز باده کن
سر می دهم برای تو آقا اشاره کن
کم کم ز هجر کرب و بلا پیر می شوم
لطفی برای خادم این خانواده کن
عازم شدم به سوی خدا از ره شما
فکری برای عاشقتان بین جاده کن
عمری برای زینبتان گریه کرده ام
از من برای نوکریت استفاده کن
تو کشتی نجاتی و من غرق در گنه
مولا مرا به کرب و بلایت پیاده کن

...

اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

...

راه نجات چیست بجز روضه حسین ؟
تنها به کربلا برسانی مرا بس است
اس ام اس تسلیت اربعین
روزی که الفبای انالعبد نوشتیم
گفتیم که ما نوکر ارباب بهشتیم
یک پیرهن مشکی و یک بیرق روضه
بانی شد و ما بنده ابلیس نگشتیم

...

اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

...

آبروی حسین به کهکشان می ارزد ، یک موی حسین بر دو جهان می ارزد ، گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست ، گفتا که حسین بیش از آن می ارزد

...

اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

...

السلام ای وادی کرببلا
السلام ای سرزمین پر بلا
السلام ای جلوه گاه ذوالمنن
السلام ای کشته های بی کفن




ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan