واکنش جنجالی علم‌الهدی به لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد

  • ۲۱:۵۸

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی با توجه به حواشی اخیر درباره لغو میتینگ سیاسی علی مطهری در مشهد و ادعای دخالت نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی در این موضوع اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.


در این اطلاعیه آمده است: 
با کمال تأسف امروز شخصی که در جایگاه هیات رئیسه مجلس قانون‌گذاری این نظام قرار دارد از قدرتی که به‌واسطه برقراری مردم‌سالاری دینی در این کشور از مردم به امانت‌گرفته و جزء یکی از قدرت‌مداران این نظام است، استفاده کرده و رئیس‌جمهور را تهدید می‌کند که اگر پیگیری برای کشف علل انحلال سخنرانی من در مشهد را نکنید، مجلس فلان و بیسار می‌کند!! و با تکیه‌بر قدرت خود به هر که می‌خواهد تهمت و افترا می‌زند که «امیدوارم این نامه از آقای علم‌الهدی امام‌جمعه مشهد نباشد... لطفاً برای ما روشن فرمایید که حاکم در استان خراسان رضوی استاندار است یا دادستان و امام‌جمعه؟» و گویا می‌خواهد با این جملات این‌طور القاء کند که آیت‌الله علم‌الهدی جلوی سخنرانی وی را گرفته است.

بدین‌وسیله اعلام می‌دارد آیت‌الله علم‌الهدی اصلاً به چنین سخنرانی و مراسمی توجهی نداشته است و این حق را دارد که علیه شخص مفتری اقدام قضایی کند و در صورت عدم جبران تشویش اذهان عمومی توسط این شخص، اقدام خواهد شد.





مطالب مرتبط با موضوع


خبرگزاری ایلنا: فاطمه سعیدی در کانال تلگرامی خود در واکنش به لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد نوشت: برادر شجاع و آزاده‌ام علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در روز اربعین و کنار مضجع پاک امام هشتم اجازه سخنرانی ندارد!

وی ادامه داد: وزیر کشور و مسئولان استان خراسان رضوی باید توضیح دهند چه اتفاقی در این استان افتاده که دولت این چنین تسلیم فشارها در مشهد می‌شود.

گفتنی است امروز در حالی از سخنرانی علی مطهری، نایب رییس مجلس به مناسبت اربعین در مشهد جلوگیری شد، که با توجه به اعلام قبلی این برنامه، افراد زیادی برای شرکت در این مراسم در سالن مربوطه حاضر شده بودند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan