ماجرای ادعای امام زمان بودن یک شیخ مصری در فیسبوک

  • ۱۷:۴۹

ادعای مهدویت شیخ مصری در فیسبوک! + عکس   

ادعای مهدویت ، محمد عبدالله نصر

ادعای مهدویت محمد عبدالله نصر در فیس بوک

شیخ جنجالی مصر با انتشار بیانیه ای «مهم» در صفحه خود در فیس بوک، خود را «مهدی منتظَر» نامید و از مردم خواست با وی بیعت کنند!

 محمد عبدالله نصر مشهور به «شیخ میزو،» که از فارغ التحصیلان الازهر مصر است و به نظر می رسد قوۀ عاقلۀ خود را از دست داده، در فیس بوک نوشت:«بدین وسیله اعلام می کنم که من امام مهدی منتظر (محمد بن عبدالله) هستم! که در پیشگویی ها نامش ذکر شده و آمده ام تا زمین را پر از عدل کنم (!) و از تمامی مسلمانان سنی و شیعه و ملل کشورهای جهان می خواهم که با من بیعت کنند!»
 وی، که حتی نام صحیح حضرت صاحب الزمان (عج) را هم نمی داند، سپس به دو حدیث از کتب موسوم به "صحیح" اهل سنت، یعنی سنن ابی داوود و ترمذی اشاره کرده که به نقل از پیامبر اکرم (ص) می گوید:اگر تنها یک روز از عمر زمین باقی مانده باشد، خدا آن روز را آنقدر طولانی می کند که مردی از اهل بیت من ظهور کند... و زمین را پر از عدل و داد کند، چنان که از ظلم و جور پر شده است.
گفته می شود، شیخ میزو که در الازهر درس خوانده و پس از انقلاب ژانویه مصر سر و کله اش پیدا شد و او را «خطیب میدان التحریر» نامیده اند. وی نظرات جنجالی زیادی دارد و در مصر او را به «توهین به ذات الهی» هم متهم کرده اند.
 
ادعای مهدویت


مطالب مرتبط با موضوع  

مرگ زن تبریزی با دود غذای سوخته

 زن 52 ساله تبریزی دراثر استنشاق دود ناشی از غذای سوخته روی اجاق گاز جان سپرد.

 دراین حادثه که در کوی قره باغی های تبریز رخ داد نیروهای آتش نشانی بدنبال تماس یکی ازهمسایه ها راهی خانه مورد نظرشدند.

آنها پس ازورود به خانه با دود غذای سوخته روبه روشده وجسد زنی را نیزدرآشپزخانه یافتند. همزمان با اعلام این خبربه نیروهای امدادی، تیمی از امدادگران اورژانس خود را به محل حادثه رساندند. اما آنها پس ازمعاینات وبررسی های لازم اعلام کردند این زن براثراستنشاق دود غذای سوخته جان سپرده است.

سرپرست روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی نیزبا تأیید این خبرگفت:جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan