رقابت جنجالی رامین رضاییان و حسین ماهینی بر سر ترکیب اصلی پرسپولیس

  • ۱۰:۲۶

 رقیب رامین رضاییان در ترکیب اصلی پرسپولیس

مدافع راست تیم ملی هنوز نتوانسته به ترکیب اصلی سرخپوشان راه یابد و این امید را دارد که در بازی هفته دوازدهم و برابر ماشین سازی به دلیل اخراج محمد انصاری این طلسم شکسته شود. برانکو ایوانکوویچ که معتقد است رامین رضاییان به دلیل حضور دیرهنگام در اردوی این تیم هنوز شرایط حضور در ترکیب اصلی را ندارد، در دو بازی اخیر از او به عنوان بازیکن جانشین سود برد و البته این بازیکن نشان داد که قابلیت تاثیرگذاری در ترکیب تیمش را دارد.

محمد انصاری در دیدار پرسپولیس مقابل پیکان از زمین مسابقه اخراج شد و بازی هفته دوازدهم تیمش مقابل ماشین سازی را از دست داد.

از همین رو گمانه زنی ها برای ترکیب 4 نفره خط دفاع پرسپولیس در غیاب انصاری شروع شد و در این بین صحبت از انتقال ماهینی به دفاع وسط و اضافه شدن رامین رضاییان به ترکیب اصلی پرسپولیس به عنوان دفاع راست مطرح شد.

رامین رضاییان


رامین رضاییان و حسین ماهینی


با این وجود به نظر می رسد محرومیت محمد انصاری هم رضاییان را به ترکیب اصلی پرسپولیس نمی رساند و سرمربی سرخپوشان گزینه دیگری برای پر کردن جای خالی مدافع تیمش در نظر دارد.

از همین رو و طبق شنیده ها، پلی یانسکی، مدافع اوکراینی پرسپولیس که با وجود انتقادات فراوان، همچنان مورد حمایت برانکو ایوانکوویچ قرار دارد، یکی از گزینه های جدی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس در دیدار مقابل ماشین سازی خواهد بود.

دیدار دو تیم پرسپولیس و ماشین سازی در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر، ساعت 17:15 جمعه 12 آذر برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط با موضوع


عکس سلفی دردناک با رامین رضاییان بعد از پایان درگیری

رامین رضایین در کنار یکی از هواداران مصدوم بعد از مسابقه پرسپولیس و استقلال خوزستان عکس یادگاری گرفت .دیدار دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران با درگیری هواداران این باشگاه همراه شد.دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس عصر پنجشنبه بیست و نهم مهر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.در حاشیه این دیدار درگیری بین طرفداران دو تیم صورت گرفت که تصاویری از آن را در ادامه می بینید. 

درگیری بعد از بازی پرسپولیس

 درگیری بعد از بازی پرسپولیس

رامین رضاییان




ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan