جزئیات صانحه اتوبوس راهیان نور در همدان

  • ۱۳:۰۲

تشریح حادثه واژگونی اتوبوس راهیان نور در همدان


خبرگزاری ایرنا: رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: بر اثر واژگونی اتوبوس راهیان نور در ورودی شهر همدان 30 دانش آموز گیلانی مجروح شدند.
 
سرهنگ رضا عزیزی در تشریح چگونگی این حادثه افزود: ابتدا ساعت 6 و 45 دقیقه بامداد امروز یک دستگاه کامیون هنگام تردد در جاده ملایر - همدان در وروردی شهر همدان واژگون می شود.
 
وی اضافه کرد: اختلاف سطح جاده (قیر زدگی) موجب ناتوانی راننده کامیون در کنترل وسیله نقلیه و واژگونی آن شده که در این سانحه 2 سرنشین کامیون مجروح می شوند.
 
وی بیان کرد: راننده اتوبوس حامل دانش آموزان گیلانی که از خوزستان به سمت گیلان در حال تردد بود با دیدن صحنه واژگونی این وسیله نقلیه، کنترل وسیله نقلیه از دستش خارج می شود.
 
رئیس پلیس راه استان همدان افزود: راننده این وسیله نقلیه بلافاصله از سیستم ترمز برای نگهداشتن اتوبوس استفاده کرده که به علت لغزنده بودن سطح جاده خودرو واژگون می شود.
 
سرهنگ عزیزی گفت: واژگونی اتوبوس راهیان نور 30 مجروح بر جای گذاشت که 20 سرنشین اتوبوس به صورت سرپایی مداوا شده و 10 تن از آنها نیز تحت نظر پزشک هستند.
 
به گزارش ایرنا وی اضافه کرد: استاندارد نبودن شیب عرضی جاده منجر به جمع شدن آب در وسط جاده و لغزندگی سطح معبر شده بود.




مطالب مرتبط با موضوع 


خبرگزاری فارس: سخنگوی سازمان امداد و نجات اعلام کرد در اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون و پراید در بزرگراه کرج- قزوین ۶ مسافر جان خود را از دست داده و 46 نفر دیگر آسیب دیدند.
 
سیدمصطفی مرتضوی درباره تصادف مرگبار یک دستگاه اتوبوس در اتوبان کرج - قزوین اظهار داشت: این حادثه ساعت 4 و 45 دقیقه صبح امروز در لاین شمالی کوهسار در اتوبان کرج قزوین به وقوع پیوسته است.

وی افزود: در این تصادف یک دستگاه اتوبوس با کامیون و سواری پراید برخورد کرده که در اثر آن 52 مسافر دچار حادثه شده‌اند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب دیدن 46 نفر در این تصادف خاطرنشان کرد: 6 مسافر نیز جان خود را از دست داده و نیروهای امدادی اقدامات لازم را جهت نجات جان حادثه‌دیدگان انجام دادند.

مرتضوی اضافه کرد: برخورد سواری پراید با وانت نیسان و حریق آن روز گذشته در محور فسا- داراب سبب بروز حادثه برای 7 مسافر شده که در اثر آن 4 نفر جان خود را از دست داده و سه نفر مصدوم شدند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan