انتخاب ترامپ به عنوان چهره سال توسط مجله تایم

  • ۲۱:۱۸

کافه سینما- سرویس رسانه: چهره سال 2016 تایم معرفی شد.

به گزارش سرویس رسانه کافه سینما، دانلد ترامپ، رییس جمهور آتی آمریکا، به عنوان چهره شاخص سال 2016 مجله تایم انتخاب شده است. این دهمین باری است که عکس دانلد ترامپ به روی کاور مجله تایم می‌رود.

دیگر افرادی که برای دربافت عنوان چهره سال تایم نامزد بودند، عبارتند از: نایجل فاراژ، هیلاری کلینتون، رجب طیب اردوغان، مارک زوکربرگ، شهروندان ناحیه فیلینت میشیگان، نارندا مودی، سیمونه بیلس، ولادیمیر پوتین، بیانسه، دانشمندانی که توانستند DNA را دستکاری کنند.

نکته جالب این جاست که روی جلد تایم از عبارت ایالات "منفصله" آمریکا به جای ایالات "متحده" آمریکا استفاده شده است. شاید اشاره به دو قطبی سنگینی است که هنگام انتخابات این دوره ریاست جمهوری آمریکا، شکل گرفت، و به پیروزی دانلد ترامپ منجر شد.

photo 2016-12-07 18-12-03

photo 2016-12-07 18-12-07






مطالب مرتبط با موضوع



دانلد ترامپ، روز گذشته از نیویورک تایمز بازدید کرد. به گزارش از کانال ناظر جهانی، او در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت:

- نیویورک تایمز در زمان انتخابات با من عادلانه رفتار نکرد اما می خواهم رابطه ام را با شما خوب کنم، چون در این صورت می توانم کارم را راحت تر انجام دهم.

- ترجیح می دادم رای مردمی را داشتم، حتی فکر می کنم اگر بر روی این قسمت تمرکز می کردم، بهتر می توانستم عمل کنم. هرگز طرفدار رای الکترال نبوده ام.

- جامعه سیاهپوستان من را دوست داشتند. آنها از حرف هایی که من می زدم، استقبال کردند.

- علاقه ای ندارم به گروه های راست گرای افراطی را انرژی دهم. اگر این اتفاق می افتد باید ببینم دلیلش چیست.

- آیا واقعا هیلاری کلینتون مورد بازپرسی قرار می گیرد؟ نه! نمی خواهم به کلینتون ها آسیبی بزنم.

- فکر می کنم هواداران کلینتون از من ناامید شوند. توضیح خواهم داد که راه های زیادی وجود دارد که می توانیم کشورمان را نجات دهیم.

- توافقات بر سر تغییرات آب و هوایی؟ فعلا به دقت در حال بررسی آن هستم. سعی می کنم ذهنیت بازی در مورد این موضوع داشته باشم.

- کمپانی هایم در رابطه با کاری که در حال حاضر انجام می دهم، اهمیتی برایم ندارند.

- اگر موضوعی به ایالات متحده آمریکا ربطی نداشته باشد، برایم اهمیتی ندارد!

- استیو بنون، مشاور آینده رییس جمهور که انتخابش، انتقادات فراوانی را در پی داشته است:
اگر فک می کردم که وی نژادپرست یا حتی راست گرای افراطی است، هرگز به او این شغل را پیشنهاد نمی دادم.

- امروزه پل رایان و میچ مک کانل هم من را دوست دارند. تیم کوک و بیل گیتس با من تماس گرفتند.

- اگر نیویورک تایمز نمی خواندم، احتمالا ۲۰ سال بیشتر عمر می کردم.

- پس از ملاقات با رییس جمهور اوباما، واقعا خیلی از او خوشم آمد. فکر می کنم وی قطعا در تغییر قدرت در کشور، کارش را به خوبی انجام می دهد. اوباما در مورد بزرگترین مشکلاتی که در مورد من فکر می کرد صحبت کرد. یک مورد، به خصوص بود که به شما نخواهم گفت چه بود.

- نقش آمریکا در جهان؟ به نظرم ما نباید "کشور ساز" باشیم! مشکل سوریه را باید حل کنیم اما من دیدگاه متفاوتی نسبت به سوریه دارم. باید جنون کنونی کشور پایان یابد.

همچنین به نقل از کانال مدیالوژی، روزنامه واشنگتن پست، اخباری از جلسه مشترک دانلد ترامپ و نمایندگانی از رسانه‌های تلویزیونی اصلی و غالب آمریکا، به بیرون درز داده است:

دونالد ترامپ در اولین نشست غیر علنی با مدیران رسانه های اصلی، آنان را به رگبار ناسزا بست

گزارش روزنامه دست راستی نیویورک پست

روزنامه نیویورک پست نشست غیرعلنی شب گذشته «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری منتخب آمریکا با مدیران رسانه ها را «فاجعه تمام عیار» خواند و گفت: ترامپ به شدت از رسانه ها انتقاد کرد و با پرسش های «نیشدار» خبرنگاران مواجه شد.

نیویورک پست که در انتخابات اخیر ریاست جمهوری از نامزد جمهوریخواهان حمایت کرد، روز گذشته (1 آذر) به نقل از منابع آگاه نوشت که ترامپ در جلسه مذکور ابتدا خطاب به جف زاکر (Jeff Zucker) مدیر سی ان ان گفت: «از شبکه تو متنفرم، در سی ان ان همه دروغگو هستند. خجالت بکش!»

منبع نیویورک پست افزود: «جلسه دیروز یک فاجعه تمام عیار بود. مدیران و مجریان شبکه های تلویزیونی به خیال خود می خواستند تا در مورد نحوه دسترسی به اخبار در دولت آینده گفت و گو کنند اما در عوض با توبیخ ترامپ روبرو شدند.»

نیویورک پست به نقل از منبع دیگری نوشت: «جلسه دیروز در یک سالن کنفرانس بزرگ (برج ترامپ) برگزار شد و 30 تا 40 نفر از جمله مجریان سرشناس تمام شبکه ها در آن حضور داشتند.»

به گفته این منبع آگاه، ترامپ بارها به حضار گفت: «ما در سالنی پر از آدم های دروغگو هستیم، رسانه های دروغگوی فریبکاری که تمام مطالبشان اشتباه از آب درآمد.»

این منبع آگاه نیویورک پست افزود: «ترامپ بدون آنکه نام «کتی تور» (Katy Tur) گزارشگر شبکه ان بی سی را بیاورد گفت که یکی از خبرنگاران خانم ان بی سی تمام خبرهایش اشتباه از آب درآمد. پس از آن از یکی از خبرنگاران «مزخرف» تلویزیونی یاد کرد که مجری یکی از مناظره ها بود، هنگام شکست هیلاری کلینتون به گریه افتاد. منظور وی مارتا رادتز (Martha Raddatz) بود که در سالن حضور داشت.»

نیویورک پست نوشت: گزارشگران بهت زده سعی کردند تا لابلای این انتقادها خبری از نحوه دسترسی به اخبار دولت ترامپ به دست آورند.


منابع آگاه به نیویورک پست گفتند: «گایل کینک» (Gayle King) یکی از مجریان شبکه سی بی اس بدون آنکه از صندلی خود بلند شود، پرسید: 'پیشنهادتان در مورد نحوه همکاری ما رسانه ای ها با شما چیست؟'. «چاک تاد» (Chuck Tudd) یکی از مجریان شبکه ان بی سی پرسش های «نیشدار» پرسید. «دیوید میور» (David Muir) مجری شبکه ای بی سی نیز پرسید:'چطور می شود خانواده تان در نیویورک باشند و شما در واشنگتن؟'

نیویورک پست به نقل از منابعش نوشت: «جلسه وحشتناکی بود.»

این روزنامه طرفدار جمهوریخواهان نوشت: با این حال سخنگوی ترامپ به خبرنگاران گفت که این جلسه به خوبی برگزار شد. «کلیان کانوی» (Kellyanne Conway) افزود: 'دیداری عالی با مدیران ارشد شبکه های پربیننده آمریکا برگزار شد. جلسه بی سابقه ای بود که ظرف دو روز مقدمات آن را فراهم کردیم.'

به نوشته نیویورک پست، این جلسه غیر علنی بود و حضار توافق کردند که محتوای آن رسانه ای نشود. مدیران ارشد شبکه های پربیننده و خبری ان بی سی (NBC)، ای بی سی (ABC)، سی بی اس (CBS)، فاکس نیوز (FOX News)، ام اس ان بی سی (MSNBC) و سی ان ان (CNN) در این جلسه یک ساعته حضور داشتند.




ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan