همه چیز درباره سریال پیکسل اولین سریال تعاملی ایران

  • ۱۴:۲۴

«آقای گل» همبازی «لیلا اوتادی» شد


باشگاه خبرنگاران جوان: «پیکسل» عنوان نخستین سریال تعاملی ایران است که این روزها با حضور جمعی از ستاره های سینما و تلویزیون مراحل تصویر برداری اش  را در تهران پشت سر می گذارد. در این سریال که تولید فاز اولش به کارگردانی محمود معظمی روبه پایان است، وحید شمسایی، کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال و ستاره فوتسال آسیا هم به عنوان بازیگر حضور دارد. نقش شمسایی در این سریال کلیدی است و بخشی از گره های قصه توسط کاراکتری که او نقش آن را بر عهده دارد ایجاد می شود.

«پیکسل» در ژانر معمایی ساخته می شود و قصه آن حول و حوش یک اتفاق هولناک شکل می گیرد، اتفاقی که موجب می شود زندگی یک خواننده معروف و پر طرفدار با سرنوشت دو سوپراستار سینما گره بخورد. اما چه کسی این اتفاق را رقم زده و آن را جلو می برد؟ کامبیز دیرباز و پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی، سحر قریشی، نرگس محمدی، برزو ارجمند، جواد یحیوی همراه با امید حاجیلی بازیگرانی هستند که تاکنون جلوی دوربین رفته اند که البته به زودی تعدادی دیگر از بازیگران مطرح سینما و تلویزون نیز به این جمع اضافه خواهند شد.
 
«آقای گل» همبازی «لیلا اوتادی» شد
 
«پیکسل» نخستین سریال تعاملی است که بیننده ها در روند روایت داستان آن مشارکت دارند. جزئیات و کیفیت مشارکت مردم در قصه طی هفته های آینده اعلام خواهد شد.
 
«آقای گل» همبازی «لیلا اوتادی» شد

فهرست عوامل اصلی سریال «پیکسل» عبارت است از:
 
طراح، نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا، کارگردان: محمود معظمی، مشاور کارگردان: محمد حسین لطیفی، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، طراح صحنه و لباس: سیامک احصایی و سحر شهامت، تدوین: امیرشیبان خاقانی، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، مدیران برنامه ریزی: فرزاد رحمانی و زینب نصراللهی، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، سرپرست تیم بدلکاری: امیر بدری، مدیر تدارکات: شهرام اسلامی، عکاس: پیام نصیری خرم و مدیر تولید: افشین قلی پور.





مطالب مرتبط با موضوع


وب‌سایت  فیلم نت نیوز: حامد عنقا شش سال پیش سریال «قلب یخی» اولین سریال شبکه‌ی نمایش خانگی ایران را نوشت و محمدحسین لطیفی هم آن را کارگردانی کرد.این روزها او مشغول کار روی یک مجموعه‌ی دیگر برای شبکه‌ی نمایش خانگی است.مجموعه‌ای به نام «پیکسل» که قرار است داستانش به صورت تعاملی با تماشاگران سریال پیش برود.
 
کارگردان‌های مختلف «پیکسل» را می‌سازند

 حامد عنقا بعد از نوشتن یک مجموعه برای شبکه‌ی نمایش خانگی و سریال‌های «انقلاب لیلا»، «نردبام آسمان» و «تنهایی لیلا» برای تلویزیون با نویسندگی و تهیه‌کنندگی سریال «پیکسل» دوباره به شبکه‌ی نمایش خانگی بازگشته است. «پیکسل» سریالی در ژانر معمایی است که بنابر اعلام نویسنده‌‌ی سریال، قرار است مخاطبان در روند داستان آن مشارکت کنند.

در خبرها اعلام شده بود محمدحسین لطیفی به جای محمود معظمی کارگردان این مجموعه شده است. عنقا در این رابطه گفت: «آقای لطیفی مشاور کارگردان این مجموعه بوده و هستند. جنس کار در این سریال به شکلی است که در مقاطع مختلف برای کارگردانی از چند کارگردان مختلف استفاده می‌کنیم. فعلا کارگردان بخشی از سریال محمود معظمی است و کارگردان‌های بخش‌های بعدی اعلام خواهد شد. اما شایعه‌ی تغییر کارگردان صحت ندارد و شیطنت رسانه‌ای بوده است.»

از ویژگی‌های جالب توجه «پیکسل» حضور امید حاجیلی، خواننده‌ی مطرح پاپ کشور در نقش یکی از شخصیت‌های اصلی سریال است. حامد عنقا درباره‌ی حضور حاجیلی در این سریال گفت: «امید حاجیلی را از قبل می‌شناختم. او یکی از باسوادترین موزیسین‌های کشور و استاد دانشگاه است که کارهای متفاوت و شادی اجرا می‌کند. در جلسه‌هایی که با او داشتیم برای بازی در این مجموعه به توافق رسیدیم. حاجیلی با پذیرفتن یکی از نقش‌های سریال ریسک بزرگی کرد. در گذشته خواننده‌هایی در سینما و تلویزیون نقش‌هایی را بازی کرده بودند که چندان موفق نبود و ما نمی‌خواستیم این تجربه اینجا هم تکرار شود. به همین دلیل هر دوی ما وسواس زیادی درباره‌ی فیلمنامه داشتیم و بارها درباره‌ی آن صحبت کردیم.»

امید حاجیلی قبل از این سابقه‌ی بازیگری نداشته و سریال «پیکسل» اولین تجربه‌ی او در دنیای بازیگری است. حامد عنقا درباره‌ی بازی این خواننده در «پیکسل» توضیح داد: «در ابتدا قرار بود او مدت کوتاهی در سریال حضور داشته باشد اما آن قدر از نتیجه‌ی کار راضی بودیم که این همکاری را گسترده‌تر کردیم. امید نقش یک خواننده را بازی می‌کند و در قسمت‌هایی از سریال ترانه می‌خواند. حاجیلی در جریان کار نشان داد که از بازیگرهای خوب ما چیزی کم ندارد و مجموعه‌ی گروه از همکاری با او بسیار راضی هستند.»

سریال «پیکسل» که این روزها در حال فیلمبرداری است تاکنون در سکوت خبری مراحل ساخت را طی کرده است. عنقا هم از توضیح بیشتر درباره‌ی ماهیت تعاملی، جزئیات و کیفیت مشارکت مخاطبان در سریال خودداری کرد و توضیح داد: «با مشاوران رسانه‌ای و روابط عمومی طراحی و برنامه‌ریزی‌ای برای اطلاع‌رسانی کرده‌ایم و به همین خاطر نمی‌توانم در این‌باره توضیحی بدهم چون ممکن است با برنامه‌ریزی‌های آن‌ها تداخل پیدا کند.»

سریال «پیکسل» در ژانر معمایی ساخته می‌شود و قصه‌ی آن حول یک اتفاق هولناک شکل می‌گیرد، اتفاقی که موجب می‌شود زندگی یک خواننده‌ی معروف و پر‌طرفدار با سرنوشت دو ستاره‌ی سینما گره بخورد. اما سوال این است که چه کسی این اتفاق را رقم زده و آن را جلو می‌برد.

امید حاجیلی، کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، مهراوه شریفی‌نیا، لیلا اوتادی و سحر قریشی از بازیگران این مجموعه هستند و به زودی بازیگران دیگری هم به آن اضافه خواهند شد. طراحی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این سریال را حامد عنقا بر عهده دارد. محمود معظمی کارگردان بخشی از آن است و محمد‌حسین لطیفی مشاور کارگردان این مجموعه است. مدیر تصویربرداری فرشاد گل‌سفیدی است و سرپرستی تیم بدلکاری آن را امیر بدری بر عهده دارد.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan