رقص باباکرم جنجالی اوباما و فریال گواشیری در کاخ سفید

  • ۱۹:۱۳

وقتی که اوباما در کاخ سفید می رقصد!

انتشار فیلم و تصاویر رقص ایرانی باراک اوباما در کاخ سفید با فریال سوژه داغ این روزهای رسانه ها شده است،اوباما در کاخ سفید رقص ایرانی تمرین می کند... او در کنار فریال گواشیری دستیار مخصوص ایرانی الاصل خود دیده می شود.

اوباما

فریال گواشیری دستیار ایرانی اوباما در شرف عروسی است و بزودی جشن ازدواجش را برگزار میکند . این بانوی ایرانی به مناسبت ازدواجش پیام زیبایی از رئیس جمهور آمریکا باراک اوباما دریافت کرد.اوباما در پیامی ویدئویی، پیوند فریال و همسرش محمد “مو” میرقهاری را تبریک گفت. پرزیدنت اوباما در این پیام گفت:

فریال گواشیری

«فریال ، میخواهم به تو و مو تبریک بگویم در این روز. من و میشل خیلی دوست داشتیم با شما جشن بگیریم. اما می دانم که سرت به اندازه کافی شلوغ هست که من و مأموران حفاظتی هم بخواهیم اضافه شویم. در ضمن بد نیست چند روزی را از رئیست دور باشی. می خواهم بدانی که بهت افتخار میکنم و خیلی خوشبخت هستیم که تو را در زندگی مان داریم؛ حضور شادمانه و لبخندت را که هر روز صبح زمانی که وارد دفترم می شوم، لبخند دلپذیرت را می بینم و با اینکه هر روز نمیتوانم بگویم اما امروز می توانم بگویم که ازت ممنونم. اگر بتوانی من را تحمل کنی، حتما مو را هم می توانی تخمل کنی. و مو ! تو هم بدان که من مراقب فریال هستم پس خراب کاری نکن. من و میشل به شما تبریک میگوییم و دوستتان داریم.»

فریال گواشیری به عنوان دستیار شخصی رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید مشغول به کار است. او، سفرهای خارجی و ملاقات های پرزیدنت اوباما را برنامه ریزی می کند. همچنین در هماهنگی رویدادهایی مانند جشن نوروز در کاخ سفید نقش دارد.

فریال گواشیری عضو فعال بنیاد زنان آمریکایی ایرانی تبار نیز هست و به زبان فارسی مسلط است. او در یکی از کنفرانس های سالانه این بنیاد گفت که قصد دارد پس از پایان دوران خدمتش در کاخ سفید، به عنوان معلم یا یک فعال خدمات اجتماعی مشغول کار شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan