سو استفاده وحشتناک از مدل های محجبه در انگلیس

  • ۱۹:۱۰

 مدلینگ محجبه و حرفهای عجیبش در مورد مدل های دیگر

"ماریا ادریسی " مدلینگ 24 ساله محجبه که چند ماه پیش نامش به عنوان اولین مدلینگ برند h&m منتشر شده بود حالا در مصاحبه با یکی از مجلات انگلیسی که در وب سایت دیلی میل پخش شد نظر همه را به خود تغییر داد.

مدل محجبه

عکس ماریا ادریسی مدل محجبه

هدف ماریا ادریسی مدل محجبه سوء استفاده از پوشش مسلمانان است

ماریا در بخشی از گفتگوی خود می گوید :من برای آنکه با دیگران متفاوت باشم روسری و حجاب دارم چرا که به نظر من زنانی که با نمایش بدون لباس به شهرت می رسند کمبودهایی دارند. این درحالی است که خود این مدلینگ تا مدتها پیش با پوششی نامناسب برای مجلات و برندهای مختلف در عرصه تبلیغات فعالیت داشت. 

باید گفت او تنها یک مدل زیبا است و مسلمان نیست ولی اکنون به این علت که اکثر مدل ها از برهنگی استفاده می کنند و این موضوع به یک امر معمول تبدیل شده است، اقدام به پوشش اسلامی کرده است. اکنون وی برای متفاوت بودن در زمینه مدلینگ، از پوشش اسلامی استفاده کرده است.

مدل محجبه

مصاحبه جنجالی مدل محجبه

دیلی میل با انتشار تصاویر و مصاحبه غیرحرفه ای ماریا می نویسد :نظر ماریا در مورد زیبایی و تفاوت کمی دیر در صحبت های این مدل جوان گفته شده است چرا که او که پوشیدن لباس های محجبه را برای خود ماموریت می داند نه گرایش به اسلام باید دقت داشته باشد که پیش از این تصاویر نامناسبی از او منتشر شده بود که نمی تواند با این طرز دید و فکر آنها را محو کند.

مدل محجبه

هدف منفی مدل محجبه از پوشش اسلامی

در میان نظرات منتشر شده در ادامه این مطلب از سوی کاربران بارها و بارها جملات تمسخر آمیزی تکرار شده است با مضمون انکه این مدلینک تکلیفش با خودش مشخص نیست و به زودی محبوبیتش را از دست خواهد داد چرا که او باورهای سست و بی پایه دارد.

در حال حاضر او نه یک زن مسلمان است و نه یک زن غیرمسلمان و تنها هدف او سوءاستفاده از لباس و عنوان حجاب برای جلب توجه می باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan