دانلود فیلم چالش مانکن بهنوش بختیاری و بهنوش طباطبایی

  • ۲۲:۴۷

چالش مانکن بازیگران ایرانی

تب جدید در شبکه های اجتماعی چالش مانکن می باشد که به تازگی در بین کاربران در حال گسترش می باشد.

پیش از این شاهد چالش سطل آب یخ بودیم که بسیاری از چهره های سرشناس ورزشی و هنری در آن شرکت کردند.

در ادامه چالش مانکن با حضور بهنوش طباطبایی و حسام نواب صفوی را مشاهده می کنید.

 

بهنوش بختیاری از فعالان پر و پا قرص فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام با انتشار ویدئویی در اینستاگرام از حضورش در چالش مانکن خبر داد.

بهنوش بختیاری در چالش مانکن

 

 بهنوش بختیاری در توضیح ویدئوی منتشر شده در اینستاگرامش نوشت:

چالش مانکن که ازش متنفرم…فقط بخاطر جمعی از دوستان که در اینستا آشنا شدم و مامانم اینا… میمیرم براشون……فکر نمیکنم هیچکس اندازه من برای دوستان فضای مجازیش وقت بذاره…وفکر نکنم هیچکس هم اندازه من از بعضی هواداراش لطمه بخوره و جیگرش رو بسوزونن….. الان جزو صمیمی ترین های زندگی منن…و متاسفانه میونشون نارفیق هم پیدا میشه….میون اینهمه گرفتاری و کار…همیشه دورهمی میذاریم..تولدا رو جشن میگیریم… همیشه به هر زبونی به حامیانم میگم که چقدر دوسشون دارم و ازشون ممنون…… بخاطر دل هوادارام …..هرچند اگر هرروز پروفایلتون….عکس یه هنرپیشه باشه….من دوستتون دارم…اشکال از منه که باور میکنم….هرچند باورم رو به آتیش میکشن….من به همین تعداد اندک ولی واقعی قانعم و احترامشون رو دارم….امیدوارم هرگز سرم گیج نره که انقدر دوسم دارین….میدونید که دوستی ما دوطرفس…من همیشه اینجا نیستم..وظیفه دوستانه که شما رو هم در دورهمیای ما دعوت کنن……..#behnooshbakhtiari

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan